abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139421940
Hier het serieuze topic over de Rode Duivels waar men op een normale manier over de Rode Duivels kan discussiëren en kan juichen na weer een overwinning.

Alvast een aftrap: wie zal Wilmots meenemen i.p.v. Benteke: Batshuayi, Vossen, Origi of toch Mboyo?
pi_139422871
Ze gaan stunten dit WK verwacht ik.
Ik verwacht dat ze gewoon knap derde in de poule worden.
pi_139424982
Stunten nee, er worden sws hoge verwachtingen verwacht van België
graag op anoniem
pi_139425657
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:10 schreef KingRoland het volgende:
Stunten nee, er worden sws hoge verwachtingen verwacht van België
Yep. 3e in de poule zou een tegenvaller (en ook een blamage) zijn.
pi_139426570
Ik zou Batshuayi meenemen als back up voor Lukaku. Maar zie ik niet gebeuren aangezien Wilmots onlangs zij dat hij te egoistisch speelt.

Mboyo meenemen zou een schande zijn. Niks gepresteerd dit seizoen. Origi is nog te vroeg , wel geen idee hoe hij bij Lille speelt.

Toekomst ziet er wel goed uit voor de spits positie : Benteke (23) , Lukaku (20), Origi(19) en Batshuayi (20) !

[ Bericht 30% gewijzigd door Belgosome op 30-04-2014 20:49:41 ]
pi_139426945
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:43 schreef Belgosome het volgende:
Ik zou Batshuayi meenemen als back up voor Lukaku. Maar zie ik niet gebeuren aangezien Wilmots onlangs zij dat hij te egoistisch speelt.

Mboyo meenemen zou een schande zijn. Niks gepresteerd dit seizoen. Origi is nog te vroeg , wel geen idee hoe hij bij Lille speelt.
Batshuayi speelt de laatste tijd niet best. Niet echt de man in vorm. Mboyo heeft 1 goede wedstrijd gespeeld. Wellicht is die uitspraak van Wilmots een waarschuwing aan het adres van Batshuayi.
  donderdag 1 mei 2014 @ 07:57:55 #7
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_139442535
Met een mooie wedstrijd eervol ten onder gaan in de 2e ronde is het minimum dat je van deze jonge groep mag/kan verwachten. Dit WK is een opwarmertje voor 2016 en 2018, wanneer dit team moet gaan oogsten.
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  donderdag 1 mei 2014 @ 08:28:48 #8
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_139442836
Gezien de vorm van een hoop spelers, denk ik niet dat een verrassing (verder raken dan de 2e ronde) er in zit.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 1 mei 2014 @ 09:54:58 #9
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_139444153
België gaat hoge ogen gooien _O_
pi_139449769
Origi speelt weinig en als hij speelt is get voiral vanaf de vleugel. Lijkt me geen optie. Zal Vossen wel worden, ondanks zijn gebrek aan vorm. Batshuayi zou leuker zijn ja. Maar Wilmots lijkt daar nog weinig zin in te hebben. Net als Cavanda die in mijn ogen de beste rechtsback is.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_139454615
Origi heeft toch 26 wedstrijden achter zijn naam staan.
pi_139455037
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:03 schreef Halcon het volgende:
Origi heeft toch 26 wedstrijden achter zijn naam staan.
Dat wel, maar voornamelijk invalbeurten..ook nog eens veel invalbeurten in blessuretijd. Afgelopen 3 maanden heeft hij 2x in de basis mogen starten en 2x werd hij binnen het uur gewisseld. Verder wat invalbeurten waarbij meer dan de helft na de 80e minuut was.

Het is zeker een talent, maar hij lijkt me absoluut geen optie voor dit WK.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_139455096
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:20 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat wel, maar voornamelijk invalbeurten..ook nog eens veel invalbeurten in blessuretijd. Afgelopen 3 maanden heeft hij 2x in de basis mogen starten en 2x werd hij binnen het uur gewisseld. Verder wat invalbeurten waarbij meer dan de helft na de 80e minuut was.

Het is zeker een talent, maar hij lijkt me absoluut geen optie voor dit WK.
Als Mboyo al genoemd wordt, kun je Origi ook wel noemen. Cavanda hetzelfde verhaal. Een reserve van Lazio is wellicht beter dan een basisspeler van Brugge.
pi_139455298
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als Mboyo al genoemd wordt, kun je Origi ook wel noemen. Cavanda hetzelfde verhaal. Een reserve van Lazio is wellicht beter dan een basisspeler van Brugge.
Hier in dit topic zie ik niemand achter die naam (Mboyo) staan. Zou inderdaad belachelijk zijn. In een ander topic werd geopperd om Mirallas als 2e spits te zien, waarmee er dan ruimte is voor een extra vleugelspeler..dat kan ook nog, maar lijkt mij persoonlijk niet ideaal.

Vossen en Batshuayi lijken mij eigenlijk de enige opties..Hoe dan ook, Vossen heeft wat meer routine (al is dat ook niet op dit niveau), maar is hopeloos uit vorm. Batshuayi heeft een topseizoen gehad, maar heeft nog niet eens een interland achter zijn naam staan en kreeg dus kritiek van Wilmots..

Een naam die hier niet is genoemd en wel door Wilmots is De Camargo. Die kan wat meer in dienst van het team spelen en heeft routine..Maar ook hij heeft niet de vorm en speelt bij Luik veel te weinig.

Het schiet allemaal niet op qua opties. Ik zou zelf zeker voor Batshuayi gaan op basis van zijn seizoen, het type speler dat hij is en het feit dat hij de toekomst heeft, maar ik zie Wilmots toch wel kiezen voor wat meer routine bij een 2e spits.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_139455452
Mirallas kan ook inderdaad en dat geeft dan weer wat ruimte voor Januzaj. Mirallas zou er in de Belgische competitie ook meer inschoppen dan de rest bij elkaar.

Vossen vind ik niks. Zowel qua huidige vorm en prestaties niet, als qua toekomstmogelijkheden niet.

Wilmots zal vooral niet een 2e spits willen die voor problemen of onrust zorgt. Ik denk dat dat het voornaamste bezwaar is tegen Batshuayi. Qua prestaties dit seizoen en toekomstmogelijkheden is hij immers onbetwist de beste optie.

Een reserve uit de Belgische competitie meenemen zal hij wel niet doen.

Ik ben benieuwd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Halcon op 01-05-2014 16:40:24 ]
pi_139455952
Even een crosspost vanuit het Januzaj topic over de WK selectie:

Keepers (3): Courtois, Mignolet, Casteels, Proto(?)
RB (2): Alderweireld, Meunier/Vandenborre (zou zelf liever Cavanda zien)
LB (2): Vertonghen, Pocognoli
CB (4): Kompany, Vermaelen, Van Buyten, Lombaerts/Ciman
LM/LW (2): Hazard, Mertens
RM/RW (2): Mirallas, Chadli/Januzaj
CM/CDM/CAM (6): Fellaini, De Bruyne, Witsel, Dembele, Nainggolan/Simons/Defour (2 van 3)
Spits (2): Lukaku, Benteke, Vossen/Batshuayi

Zoiets krijg je dan dus als selectie. Met de kanttekening dat veel spelers multifunctioneel zijn wat een groot voordeel is in het maken van een totale selectie. Eventueel kan er ook 1 centrale middenvelder minder mee en dan zowel Chadli als Januzaj. Of zoals eerder aangegeven Mirallas als 2e spits waardoor Chadli en Januzaj beide meekunnen, maar dat zou ik niet aandurven.

Ik zou zelf Nainggolan altijd meenemen en Simons thuislaten. Lombaerts en Ciman vind ik allebei niet bijzonder, maar eentje zal er toch mee gaan denk ik, zeker met die blessuregevoelige verdedigers.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_139456297
Keepers:
Courtois, Mignolet, Proto

Verdediging:
Alderweireld, Cavanda, Kompany, Vertonghen, Vermaelen, Lombaerts, Pocognoli, van Buyten

Middenveld:
Hazard, Mertens, Nainggolan, Fellaini, de Bruyne, Witsel, Januzaj, Chadli, Mirallas, Dembele, Defour

Aanval:
Lukaku

Zo zou ik het, denk ik, doen. Wilmots zal Simons zeker wel meenemen.
pi_139456601
Keepers:
Courtois, Mignolet, Proto

Verdediging:
Alderweireld, Van Den Borre, Kompany, Vertonghen, Vermaelen, Lombaerts, Pocgnoli , van Buyten

Middenveld:
Hazard, Mertens, Nainggolan, Fellaini, de Bruyne, Witsel, Chadli, Mirallas, Dembele, Defour

Aanval:
Lukaku , Batshuayi

Januzaj zou ik niet meenemen. Beter een echte reserve spits meenemen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Belgosome op 01-05-2014 17:17:56 ]
  donderdag 1 mei 2014 @ 17:14:26 #19
67640 SaintOfKillers
pi_139456784
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou zelf Nainggolan altijd meenemen en Simons thuislaten. Lombaerts en Ciman vind ik allebei niet bijzonder, maar eentje zal er toch mee gaan denk ik, zeker met die blessuregevoelige verdedigers.
Lombaerts vind ik toch stukken beter dan Ciman. Lombaerts trekt het niveau van de rest niet omhoog, maar ook niet omlaag, die "doet mee". Ciman zou gewoon een zwakke plek zijn.

In de aanval zou ik zelf voor Vossen gaan. Niet meteen een fan van, maar wel iemand die kan scoren, ook als hij slecht speelt. Sommige anderen zijn compleet waardeloos op een offday.

Vraag me wel af wie er verder nog in de grotere voorselectie zal zitten. Ik veronderstel dat Meunier, Lestienne en Hazard Jr. daar nog wel zullen bij zitten?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_139456974
quote:
99s.gif Op donderdag 1 mei 2014 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Lombaerts vind ik toch stukken beter dan Ciman. Lombaerts trekt het niveau van de rest niet omhoog, maar ook niet omlaag, die "doet mee". Ciman zou gewoon een zwakke plek zijn.

In de aanval zou ik zelf voor Vossen gaan. Niet meteen een fan van, maar wel iemand die kan scoren, ook als hij slecht speelt. Sommige anderen zijn compleet waardeloos op een offday.

Vraag me wel af wie er verder nog in de grotere voorselectie zal zitten. Ik veronderstel dat Meunier, Lestienne en Hazard Jr. daar nog wel zullen bij zitten?
4 keepers allesinds , want hij neemt Casteels sowieso mee op stage en zien dan wel hoe de revalidatie gaat. Een 4de keeper gaat dan wel mee. Stond onlangs op sporza

T;Hazard zal er wel tussen zitten. Meunier/VDB (afhangende wie afvalt) Simons/Nainggolan(1 van deze 2 zal ook afvallen). En dan nog Januzaj(neem aan dat hij niet meegaat)
pi_139457039
Hij had het toch over 27 spelers? Dat was inclusief Casteels en Januzaj.
  donderdag 1 mei 2014 @ 21:12:41 #22
297168 Kikopuz
I like goats
pi_139465320
De Belgen hebben mijn support *O* Ik zou het hilarisch vinden als België de finale bereikt en 'm meteen wint. Dan heeft NL niks meer te zeggen de komende 20 jaren :')
  zondag 4 mei 2014 @ 10:19:44 #23
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_139544226
Simmons, Stealens en Mpenza moeten ze oproepen
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 4 mei 2014 @ 10:27:20 #24
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_139544315
Vraagje aan de Belgen in dit topic: Wie zijn er eigenlijk Vlamingen en wie Waals?

Vlaming:
Vertonghen
Aldeweireld
Kompany
Lukaku
Naingolan?
De Bruyne?

Waals:
Hazard
Mirallas
Benteke?
pi_139544742
Vlaams:
Courtois
Mignolet
Casteels
Alderweireld
Vertonghen
Lombaerts
De Bruyne
Nainggolan
Simons
Dembele
Mertens
Lukaku
Defour
Vermaelen

Waals:
Van Buyten
Pocognoli
Ciman
Witsel
Hazard
Benteke (geboren in Congo)
Mirallas
Chadli
Meunier

Brussel:
Kompany
Vanden Borre (geboren in Congo)
Fellaini
  zondag 4 mei 2014 @ 13:55:20 #26
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_139548042
Ok thx, interessant. Wat ik ook leuk vind is dat het niet altijd aan de naam te zien is. Een Courtois of Mignolets klinkt Frans, maar zijn Vlamingen. Van Buyten is dus Waals, wist ik niet.
  zondag 4 mei 2014 @ 14:21:30 #27
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_139548762
Is Vandenborre van Congo? Dat is nieuw voor me :P
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 4 mei 2014 @ 14:23:18 #28
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_139548804
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ok thx, interessant. Wat ik ook leuk vind is dat het niet altijd aan de naam te zien is. Een Courtois of Mignolets klinkt Frans, maar zijn Vlamingen. Van Buyten is dus Waals, wist ik niet.
Jep, er zijn veel Walen met een 'Nederlandse' achternaam en evengoed veel Vlamingen met een 'Franse' achternaam. Zie je ook duidelijk bij de politici bvb.

Ik heb bijvoorbeeld ook een franse achternaam maar ik ben wel van Vlaamse 'komaf' :)
- Charlton Heston
pi_139551078
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Courtois heeft een Waalse vader. Er wonen ook wel wat Walen in Vlaanderen.
pi_139551093
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:21 schreef Lothiriel het volgende:
Is Vandenborre van Congo? Dat is nieuw voor me :P
Daar geboren. Wel Belgische ouders. :)
  zondag 4 mei 2014 @ 15:57:36 #31
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_139551214
Ze bakken er helemaal niets van.
pi_139552042
Defour was ik nog vergeten. Da's een Vlaming.
pi_139871148
quote:
Bondscoach België vertrouwt op ex-Ajacieden: ‘Zij zijn onbetwistbaar’

Marc Wilmots maakt dinsdag de voorselectie van de Belgische nationale ploeg voor het WK in Brazilië bekend. Thibaut Courtois, Vincent Kompany, Axel Witsel, Eden Hazard en Kevin De Bruyne zijn zeker van een basisplaats en ook de verdedigers Thomas Vermaelen en Toby Alderweireld genieten het vertrouwen van de bondscoach van de Rode Duivels.

De 25-jarige Alderweireld was dit seizoen slechts een back-up bij Atlético Madrid en Vermaelen kwam bij Arsenal slechts mondjesmaat in actie. De ex-Ajacieden hoeven zich echter geen zorgen te maken: “Elke trainer heeft zijn basis. De genoemde vijf spelers zijn mijn as en zijn onbetwistbaar. Ik zie ook het positieve bij Vermaelen. Ik krijg een frisse speler die wil laten zien dat hij nog leeft.”

“Als hij topfit is, dan is hij een zekerheid”, zegt Wilmots tegen Sportweekend. “Op de rechtsachter zie ik geen probleem, ik wil daar een echte verdediger. Ik wil geen back die enkel naar voren trekt. Toby heeft dat perfect gedaan én speelt bij een topclub.” De belangrijkste vraag: wie vervangt de geblesseerde Christian Benteke? “Wacht tot dinsdag, dan weet je het.” De namen van Michy Batshuayi, Jelle Vossen, Igor De Camargo en Ilombe Mboyo worden genoemd.
Er is nu trouwens een België topic en een België selectie topic. Beetje dubbel :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_139875004
Morgen om 14 uur wordt de selectie bekend gemaakt. Het zullen 26 namen zijn met 4 keepers (de normale 3de keeper krijgt de kans om fit te raken voor het WK).
pi_139875172
Denk dat de laatste 16 het eind station is tegen Portugal.
  maandag 12 mei 2014 @ 19:30:31 #36
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_139876520
Beetje vertrouwen in Wilmots kwijt nadat hij zegt dat hij nog eerder Alderweireld op rechts zou zetten ipv een back omdat Alderweireld betere verdedigende prestaties op de mat legt... Wat we nodig hebben is een fatsoenlijke back, Alderweireld is gewoon een CV. Die wordt tegen een fatsoenlijke speler gewoon overlopen.
- Charlton Heston
  maandag 12 mei 2014 @ 19:34:22 #37
67640 SaintOfKillers
pi_139876744
quote:
9s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:30 schreef Lothiriel het volgende:
Beetje vertrouwen in Wilmots kwijt nadat hij zegt dat hij nog eerder Alderweireld op rechts zou zetten ipv een back omdat Alderweireld betere verdedigende prestaties op de mat legt... Wat we nodig hebben is een fatsoenlijke back, Alderweireld is gewoon een CV. Die wordt tegen een fatsoenlijke speler gewoon overlopen.
Ja, maar Meunier en Vanden Borre gaan altijd mee naar voor, die zijn blijkbaar te offensief. Zo'n Alderweireld zal je nooit zien scoren :').
pi_139877508
quote:
99s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:34 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ja, maar Meunier en Vanden Borre gaan altijd mee naar voor, die zijn blijkbaar te offensief. Zo'n Alderweireld zal je nooit zien scoren :').
Scoorde gisteren nog voor Atletico. Spelend als rechtsback :P

Maar dat was uiteraard een kopbal uit een corner :)

Ik zou voor Cavanda gaan, maar ja..dat wordt het sowieso niet bij Wilmots. Vandenborre is wel wat minder aanvallend dan Meunier..dat is echt een verkapte buitenspeler.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 12 mei 2014 @ 20:00:26 #39
67640 SaintOfKillers
pi_139878061
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:49 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Scoorde gisteren nog voor Atletico. Spelend als rechtsback :P

Vandaar de :').

Zolang ze Ciman maar thuis laten, die vind ik echt zó matig, dat is echt zo'n omhoog geschopte figuur waar ze 5 jaar geleden enthousiast van werden zoals Gill Swerts, Sepp De Roover of Karel Geraerts, van die spelers die geen hoger niveau aankunnen dan de Belgische of de Nederlandse competitie, zo'n spelers horen niet meer in deze ploeg.
  maandag 12 mei 2014 @ 20:17:04 #40
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_139878781
quote:

[..]

Alderweireld mag dan eens gescoord hebben maar als rechtback volstaat hij imo gewoon niet. Goede CV, dat wel.

Iedereen z'n eigen mening hoor. Overigens zou ik Cavanda er gewoon opzetten en niet Meunier of VDB. Maar om 1 of andere reden moet Wilmots die niet hebben, zal hij wel z'n redenen voor hebben gok ik.
- Charlton Heston
pi_139878960
quote:

[..]

Dat kunnen ze in België. Vraag me af of ze dat ook zo voor elkaar krijgen als ze in een sterkere competitie spelen.
  maandag 12 mei 2014 @ 20:52:28 #42
67640 SaintOfKillers
pi_139880563
Cavanda wordt niet alleen door Wilmots genegeerd, als in de Belgische pers lijstjes worden gemaakt van kandidaten voor het WK, staat die er ook nooit tussen.

Zelfs Ferreira Carrasco of Vanaken zie je dan nog wel eens opduiken, maar Cavanda ... nope.
  Moderator maandag 12 mei 2014 @ 21:36:29 #43
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_139883313
Bedoelen jullie dat ze cavanda gewoon vergeten, voor welke ploeg speelt hij eigenlijk en hoe veel Belg is Cavanda eigenlijk?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_139885711
Cavanda is een Angolese Belg. Geboren in Angola, maar al jong verhuisd naar België waar hij de jeugdopleiding van Standard heeft doorlopen. Speelt al jaren voor Belgische jeugdteams en inmiddels ook voor Jong België.

Wilmots heeft zich weleens over hem uitgelaten en was niet te spreken over zijn mentaliteit. Daardoor is hij momenteel niet echt in beeld en wordt hij ook niet genoemd.

Hij speelt overigens voor Lazio. Vorig jaar basisspeler, dit seizoen wel wat minder en slechts in de helft van de wedstrijden een basisplaats. Hij past met zijn spel niet echt in de visie van Wilmots ook. Is een typische aanvallende back die het tegen een echte vleugelspeler altijd lastig heeft, maar wel de hele flank kan bestrijken (zoals veel backs in de Serie A tegenwoordig).
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:50:40 #45
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_139899566
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat kunnen ze in België. Vraag me af of ze dat ook zo voor elkaar krijgen als ze in een sterkere competitie spelen.
Vandenborre heeft zeker de capaciteiten, maar bij hem schort het meestal mentaal. In het verleden had hij niet echt de plichtsbewuste inborst van bv. een Simons die echt alles op alles zette om het beste uit zichzelf en zijn carriëre te halen.

-edit- Vandenborre zit bij de selectie

Niangolan, Batshuayi zitten bij de reserven

[ Bericht 3% gewijzigd door kl1172 op 13-05-2014 14:09:17 ]
  dinsdag 13 mei 2014 @ 14:07:34 #46
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_139905080
Geen Timmy Simons, wel Ciman en Januzaj dus :O

Ciman vind ik echt ongelooflijk. Zeer matige speler.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  dinsdag 13 mei 2014 @ 14:09:57 #47
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_139905147
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_139906392
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:09 schreef Keano het volgende:
[ afbeelding ]
Januzaj :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:52:04 #49
401037 Dr.Smoke
aka oscarmulero
pi_139908721
Was dit al bekend?
quote:
Belgium face USA in World Cup warm-up

Belgium will face the United States in a FIFA World Cup™ warm-up on 12 June, the opening day of the 2014 finals in Brazil. The friendly will be staged behind closed doors in Sao Paulo.

"It will be a kind of training session for each side," the Belgian football federation said on Friday.

The USA begin their World Cup campaign on 16 June against Ghana in Group G which also features Germany and Portugal.

Belgium kick off their Group H action against Algeria on 17 June with Russia and Korea Republic lying in wait for Marc Wilmots' team.
http://www.fifa.com/world(...)warm-up-2336317.html
  Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 16:18:07 #50
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_139909674
quote:
volgens mij is door de makkelijke kalender (niet ver heen en weer reizen) afgelast
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')