Yep. 3e in de poule zou een tegenvaller (en ook een blamage) zijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:10 schreef KingRoland het volgende:
Stunten nee, er worden sws hoge verwachtingen verwacht van België
Batshuayi speelt de laatste tijd niet best. Niet echt de man in vorm. Mboyo heeft 1 goede wedstrijd gespeeld. Wellicht is die uitspraak van Wilmots een waarschuwing aan het adres van Batshuayi.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:43 schreef Belgosome het volgende:
Ik zou Batshuayi meenemen als back up voor Lukaku. Maar zie ik niet gebeuren aangezien Wilmots onlangs zij dat hij te egoistisch speelt.
Mboyo meenemen zou een schande zijn. Niks gepresteerd dit seizoen. Origi is nog te vroeg , wel geen idee hoe hij bij Lille speelt.
Dat wel, maar voornamelijk invalbeurten..ook nog eens veel invalbeurten in blessuretijd. Afgelopen 3 maanden heeft hij 2x in de basis mogen starten en 2x werd hij binnen het uur gewisseld. Verder wat invalbeurten waarbij meer dan de helft na de 80e minuut was.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:03 schreef Halcon het volgende:
Origi heeft toch 26 wedstrijden achter zijn naam staan.
Als Mboyo al genoemd wordt, kun je Origi ook wel noemen. Cavanda hetzelfde verhaal. Een reserve van Lazio is wellicht beter dan een basisspeler van Brugge.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat wel, maar voornamelijk invalbeurten..ook nog eens veel invalbeurten in blessuretijd. Afgelopen 3 maanden heeft hij 2x in de basis mogen starten en 2x werd hij binnen het uur gewisseld. Verder wat invalbeurten waarbij meer dan de helft na de 80e minuut was.
Het is zeker een talent, maar hij lijkt me absoluut geen optie voor dit WK.
Hier in dit topic zie ik niemand achter die naam (Mboyo) staan. Zou inderdaad belachelijk zijn. In een ander topic werd geopperd om Mirallas als 2e spits te zien, waarmee er dan ruimte is voor een extra vleugelspeler..dat kan ook nog, maar lijkt mij persoonlijk niet ideaal.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Mboyo al genoemd wordt, kun je Origi ook wel noemen. Cavanda hetzelfde verhaal. Een reserve van Lazio is wellicht beter dan een basisspeler van Brugge.
Lombaerts vind ik toch stukken beter dan Ciman. Lombaerts trekt het niveau van de rest niet omhoog, maar ook niet omlaag, die "doet mee". Ciman zou gewoon een zwakke plek zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou zelf Nainggolan altijd meenemen en Simons thuislaten. Lombaerts en Ciman vind ik allebei niet bijzonder, maar eentje zal er toch mee gaan denk ik, zeker met die blessuregevoelige verdedigers.
4 keepers allesinds , want hij neemt Casteels sowieso mee op stage en zien dan wel hoe de revalidatie gaat. Een 4de keeper gaat dan wel mee. Stond onlangs op sporzaquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lombaerts vind ik toch stukken beter dan Ciman. Lombaerts trekt het niveau van de rest niet omhoog, maar ook niet omlaag, die "doet mee". Ciman zou gewoon een zwakke plek zijn.
In de aanval zou ik zelf voor Vossen gaan. Niet meteen een fan van, maar wel iemand die kan scoren, ook als hij slecht speelt. Sommige anderen zijn compleet waardeloos op een offday.
Vraag me wel af wie er verder nog in de grotere voorselectie zal zitten. Ik veronderstel dat Meunier, Lestienne en Hazard Jr. daar nog wel zullen bij zitten?
Jep, er zijn veel Walen met een 'Nederlandse' achternaam en evengoed veel Vlamingen met een 'Franse' achternaam. Zie je ook duidelijk bij de politici bvb.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ok thx, interessant. Wat ik ook leuk vind is dat het niet altijd aan de naam te zien is. Een Courtois of Mignolets klinkt Frans, maar zijn Vlamingen. Van Buyten is dus Waals, wist ik niet.
Courtois heeft een Waalse vader. Er wonen ook wel wat Walen in Vlaanderen.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ok thx, interessant. Wat ik ook leuk vind is dat het niet altijd aan de naam te zien is. Een Courtois of Mignolets klinkt Frans, maar zijn Vlamingen. Van Buyten is dus Waals, wist ik niet.
Daar geboren. Wel Belgische ouders.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:21 schreef Lothiriel het volgende:
Is Vandenborre van Congo? Dat is nieuw voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |