Top mensen ga zo door ! 8)
Annet weer slapen. Desiree met Ferdi en Georgie alleen in kamer pm. 02.30h. Dees boos. Voelt zich aangevallen door Annet. 'Waar iedereen bij is! Hoe durft ze. Moet toch geheim blijven! klaag klaag klaag en dat gaat maar door, half uur lang.(Schitterend om life via stream te volgen, een vd. hoogtepunten van Desiree). Desiree ten voeten uit!
Dees wordt steeds bozer en bozer op Annet. Waarom waarom waarom toch... nag nag nag nag nag......en F en G luisteren toe vanaf veilige afstand.
Uiteindelijk komt ze tot de conclusie dat ze de enige (enigste mocht ze niet zeggen van G.) juiste persoon genomineerd heeft, Annet dus,
nu die haar ware gezicht liet zien.
(Hier scoort ze m.i. big point want Annet is de grootste acteur van het hele stel die ALLES zal doen voor die kwart miljoen, wordt steeds duidelijker)
Heb de streams niet voortdurend kunnen volgen en teen en ander gemist dus misschien iemand nog meer gezien van de hele comedia??
Kan nog leuk worden komende week met Annet. Blijkt behoorlijk van slag door de nominatie.
Van mij mag ze ophoepelen. Deze kans om haar definitief weg te stemmen moet Nederland met beide handen aangrijpen!!
Oh man I love BB (en Desiree!)
quote:Desiree hield idd niet meer op. Ging volgens het bekende patroon. Eerst Annet verzekeren dat alles ok is, dan bij de rest nog eens je nood klagen... Net een kapotte plaat die Desiree.
Op 20 oktober 2000 04:06 schreef trevanian het volgende:
Heb de streams niet voortdurend kunnen volgen en teen en ander gemist dus misschien iemand nog meer gezien van de hele comedia??
Wat mij opviel, was dat ze Georgie (en dus ook meteen Ferdi) vertelde dat Annet hem had genomineerd. Dat deed ze heel geraffineerd. Daarna was de houding van de heren ook beduidend anders. Hielden ze de boot eerst af, nu hadden ze ook nog wel wat over Annet te roddelen...
Dacht eerst dat Dees gewoon haar verhaal tienduizend keer kwijt moet, maar dit leek echt een doordachte actie.
En een extra voor Harry. Denk je wel een beetje aan je schouder?!
Precies ja, wat een tuthola! Ik kan hier niet meer tegen, de achterbakse, geraffineerde ....mmghfrtuyghfzdzsj
Qt, RedNax en Prediker bedankt !!
quote:Nu valt ze goed door de mand zeg!Wat een hypocriete vrouw die Annet!!! Gisteravond heb ik een tijdje via de de decoder zitten kijken, en daar was het volgende voorval te zien: Ed stapt op Annet en Koos af, die bij elkaar zitten. Ed vraagt ze op de man af: "Heb je op mij gestemd?" Ze beamen dit, waarop Ed zegt: " Nou, ik ook op jullie."
Op 20 oktober 2000 04:06 schreef trevanian het volgende:
't Was vannacht weer koren op de molen van de Desiree-haters. Annet had in front of all people aan Dees gevraagd of ze haar genomineerd had. Met rood hoofd bekende deze.
En een uurtje later doet Annet dus precies hetzelfde bij Desiree!! Alleen dan in een volle huiskamer!!!
Daarna zat ze trouwens nog de hele tijd te klagen dat Ed zo aardig tegen haar deed, en zei dat ze voor haar leeftijd nog zulke mooie benen had, en haar dan toch nomineert! Dat vond ze niet eerlijk. Het ging maar door, totdat Kim zei: "Annet, jij doet toch ook aardig tegen de mensen die je genomineerd hebt? Jij hebt toch ook niet op iemand gestemd omdat je er ruzie mee hebt?"
Toen bedaarde ze eindelijk.
Daarna begon ze weer glashard te beweren dat het haar allemaal niet veel deed, maar aan de streamverslagen te lezen is ze er nog de hele nacht zoet mee geweest..
Ook de 'nieuwe' personen worden hierbij uitgenodigd !
Doe je best !!
Ben benieuwd of het op tv te zien is
maarre.. BB redactie.. Even weer het geluid op Annet en Desiree. De strandactiviteiten van Ed interesseren me geen hol.
Trouwens, leuk woonidee voor Doordevil. Ed die in een soort overall door het huis heen loopt. Lijkt alsof hij zo uit een olieput is gekropen.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 20-10-2000 22:49]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |