nee is net te koud hequote:Op woensdag 30 april 2014 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zestien graden vind ik niet echt aanlokkelijk.
Ja grappig is dat soms he in zo'n klein landquote:Op woensdag 30 april 2014 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch zitten wij hier vaak goed. Op de een of andere manier glippen we overal langs.
wel wat meer neerslag kans hequote:Op woensdag 30 april 2014 22:09 schreef Copycat het volgende:
Dinsdag 20 graden en overwegend zonnig. Misschien gooi ik eea effe om.
Ik dacht dat dat Den Haag wasquote:Op woensdag 30 april 2014 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch zitten wij hier vaak goed. Op de een of andere manier glippen we overal langs.
Dat is waar. Ik ga alvast mijn bikini aantrekken.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:08 schreef mootie het volgende:
Amper. Vijf tot tien procent, aldus WeatherPro.quote:
eerst even de lijntjes scherenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ga alvast mijn bikini aantrekken.
Dat doe ik over 2 weken welquote:Op woensdag 30 april 2014 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan niet wachten.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je weer op vakantie?quote:
quote:
Zelfs Nico praat traag.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:14 schreef Copycat het volgende:
En in Utopia zit iedereen weer aan de ketamine, cocaïne en heroïne.
Echt.
Heroïne.quote:
Stel je dat eens voor bij zo'n aangespoelde walvis.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
nieuwe badpakmode dit jaar, voor mooie tanlines
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |