Ik kende ze niet. Vond 't nogal niksige muziek.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien van die 3J's. Vind dat zo niks.
Heb met een half oog een film over een serial killer gekeken. Veel meer pit.
Ja maar het mag niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:56 schreef Joezi het volgende:
Weer zeldzame jankerds om 2 gifjes![]()
We willen de COS teruglezen
![]()
Leuk om te zienquote:Op woensdag 30 april 2014 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kende ze niet. Vond 't nogal niksige muziek.
Diegoquote:Op woensdag 30 april 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
Strafschop Atletico .............. en hij hangt![]()
sorry .....
Wij komen ook uit Volendam, dus moeten ook stompzinnige liedjes maken.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:02 schreef Deisyy het volgende:
De 3J's, ik vind dat zulke non-artiesten
Dat dat kan in zo'n klein landjequote:
Ik heb ze eigenlijk ook nooit echt beluisterd, soms wat gehoord per ongeluk op de radio, vin het ook niks. Vanavond ook maar het geluid uit gezetquote:Op woensdag 30 april 2014 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil ze nog steeds niet kennen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:03 schreef Disana het volgende:
Voor mensen die 'gewoon een leuke avond' willen hebben.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij komen ook uit Volendam, dus moeten ook stompzinnige liedjes maken.
Bij mijn moeder was het ook ellende, ze was stomverbaasd dat ik in de tuin aan het pieren was.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dat kan in zo'n klein landjeIk zag wel een flinke rode wolk over het oosten bewegen.
Ik had het vanavond zo koud dat ik een kwartier onder de hete douche ben gaan staan.
Gezellig muzakje.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:05 schreef Baconbus het volgende:
Voor mensen die 'gewoon een leuke avond' willen hebben.
Wel de streams aanquote:Op woensdag 30 april 2014 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb ze eigenlijk ook nooit echt beluisterd, soms wat gehoord per ongeluk op de radio, vin het ook niks. Vanavond ook maar het geluid uit gezet
Brr. Ik hoop niet dat dat hierheen komt.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dat kan in zo'n klein landjeIk zag wel een flinke rode wolk over het oosten bewegen.
Ik had het vanavond zo koud dat ik een kwartier onder de hete douche ben gaan staan.
Ja hier ook dikke hagelstorm, rivier op de straat.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij mijn moeder was het ook ellende, ze was stomverbaasd dat ik in de tuin aan het pieren was.
En als het er dan nog een beetje uitzag, maar zelfs dat niet, onaantrekkelijke mannenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij komen ook uit Volendam, dus moeten ook stompzinnige liedjes maken.
Ach nou ja, de bezoekers vonden het gezellig. Ik hád niet hoeven kijken.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb ze eigenlijk ook nooit echt beluisterd, soms wat gehoord per ongeluk op de radio, vin het ook niks. Vanavond ook maar het geluid uit gezet
Inteelthoofden.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
En als het er dan nog een beetje uitzag, maar zelfs dat niet, onaantrekkelijke mannen
Zestien graden vind ik niet echt aanlokkelijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:07 schreef Disana het volgende:
Als het dan niet te veel waait, kun jij lekker in de tuin gaan lezen.
Toch zitten wij hier vaak goed. Op de een of andere manier glippen we overal langs.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gistermiddag was het zwaar klote. Maar ik wil dit weekend graag weer met een boek in de tuin. Ik ben het binnen lezen verleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |