Heb je niet genoten van de virtuele magnetronloempia's?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was weer flink scrollen vanavond.
Duidelijk verhaal.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geniet ervan als anderen niets mogen. Lekker puh denk ik dan.
Serieus? Het was hier 22 graden in de schaduw vanmiddag. Tot we een wolkbreuk kregen. Wat had jij dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best wel, ik hoopte hier een beetje warmte te vinden, want ik vond het buiten zo koud vandaag.
Wil je een kruikje?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best wel, ik hoopte hier een beetje warmte te vinden, want ik vond het buiten zo koud vandaag.
Die moet ik gemist hebben.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je niet genoten van de virtuele magnetronloempia's?
Ik heb het maar even overgeslagen, is toch geen touw aan vast te knopen op dit soort momenten en dat vind ik prima hoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was weer flink scrollen vanavond.
Wolkbreuk, onweer. Maar toen had ik al lekker buiten gezeten.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:56 schreef mootie het volgende:
Het was hier later in de middag ook echt lekker. En geen spatje vandaag, in tegenstelling tot gisteren.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je niet genoten van de virtuele magnetronloempia's?
Wat een schuimpjes.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:52 schreef Jian het volgende:
Alleen inhoudelijke posts over de streams![]()
[ afbeelding ]
Nu gewoon erover ophouden.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:56 schreef Joezi het volgende:
Weer zeldzame jankerds om 2 gifjes![]()
We willen de COS teruglezen
![]()
Gistermiddag was het zwaar klote. Maar ik wil dit weekend graag weer met een boek in de tuin. Ik ben het binnen lezen verleerd.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:56 schreef mootie het volgende:
Het was hier later in de middag ook echt lekker. En geen spatje vandaag, in tegenstelling tot gisteren.
Geen idee, was het een kalklijntje of zo'n streep met een watervaste marker?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, dat zit er dik in
Maar ik dacht dat er een streep was gezet.
Wat! Het is hier max. 12 graden geweest vandaag en we hebben hier geen zon gezien.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Serieus? Het was hier 22 graden in de schaduw vanmiddag. Tot we een wolkbreuk kregen. Wat had jij dan?
Er was sowieso niet veel aan deze keer.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het maar even overgeslagen, is toch geen touw aan vast te knopen op dit soort momenten en dat vind ik prima hoor.
Ik heb niks gezien van die 3J's. Vind dat zo niks.quote:
Dan zal het wel stoepkrijt geweest zijn, dat spoelt zo weg met die regenquote:Op woensdag 30 april 2014 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen idee, was het een kalklijntje of zo'n streep met een watervaste marker?
Jeetje, wat een groot verschil.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat! Het is hier max. 12 graden geweest vandaag en we hebben hier geen zon gezien.
De 3J's, ik vind dat zulke non-artiestenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien van die 3J's. Vind dat zo niks.
Heb met een half oog een film over een serial killer gekeken. Veel meer pit.
Ik vond het wel vrolijkquote:Op woensdag 30 april 2014 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was sowieso niet veel aan deze keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |