slaap lekkerquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:05 schreef blanket het volgende:
[..]
Nee die vind ik eng hahahaha Trusten!
Ja maar dat zijn dan ook quilty pleasures, dat moet je ook niet in gezelschap eten, Gekkie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ookalleen mensen vinden mij over het algemeen raar als ik op een verjaardag van wat oudere ben en dan en chip en kaas in mn bakkes gooi
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn dan ook quilty pleasures, dat moet je ook niet in gezelschap eten, Gekkie.
Kaas met appelstroop
Kaas met jam
Kaas met sandwitchspread
Kaas met tomaat
Kaas met komommer
Kaas met pindakaas
Kaas met mosterd
Kaas met ei
Kaas met zilveruitje en zo een zacht manderijnpartje uit blik. Op een prikkertje.
Ik vergeet er vast een paar.
ik word een beetje misselijk van jullie combinaties...quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:11 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Kaas gesmolten over de patat (ff onder de grill)
Kaas met augurk![]()
KAAS
Euuhm. Nee, straks herkennen ze me nog.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zullen we volgende keer gaan om de eer van de SC hoog te houden?
probeer het, echt geloof me kaas is het antwoord op vele vragenquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik word een beetje misselijk van jullie combinaties...
je denkt toch niet dat iemand uit jouw kenniskring deze bagger kijkt!quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Euuhm. Nee, straks herkennen ze me nog.
Het is inderdaad patat. Maar ik heb dat nog nooit met kaas gegeten. Wel met maggi.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:11 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Kaas gesmolten over de patat (ff onder de grill)
Kaas met augurk![]()
KAAS
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
probeer het, echt geloof me kaas is het antwoord op vele vragen
Ik weet wel zeker dat niemand kijkt. Maar als ik met die bezem begin te zwaaien denken ze vast, dat zal Baconbus wel zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat iemand uit jouw kenniskring deze bagger kijkt!
Echt?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik word een beetje misselijk van jullie combinaties...
wel smelten zo dat het een beetje hard is. dan met knoflooksaus oooyeahquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is inderdaad patat. Maar ik heb dat nog nooit met kaas gegeten. Wel met maggi.Ik ga er eens over nadenken.
Kaas met augurk uiteraard.
Kaas.
Eska is het hier mee eens.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:14 schreef Joezi het volgende:
Kaas met drop! mmmmmmmmmmmmmm das pas lekker!
Ik ga mijn bed in voordat ik de frietpan aanzetquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
probeer het, echt geloof me kaas is het antwoord op vele vragen
Ja maar vanaf hier herkennen ze ons sowieso, dikke HYDRA hempies aanquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat niemand kijkt. Maar als ik met die bezem begin te zwaaien denken ze vast, dat zal Baconbus wel zijn.
Mijn moederquote:
Lust jij ook bijna alle soorten? Zolang het kaas is vind ik het zo ongeveer lekker.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
wel smelten zo dat het een beetje hard is. dan met knoflooksaus oooyeah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |