behalve op een brakke zondag als je pizza besteld filmpie kijkt etc dan is het wel lekkerdtquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee echt verslaafd ook gewoon, doet ze ook nog weinig alleen die slomigheid
ik word hier best gelukkig van op het momentquote:
Mwoah. Dat kan ook samen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
oi Lies jij bent geen blower denk ik, wijn persoon schat ik in
quote:
Mijn allereerste (puber)vriendje die maakte altijd blokjes kaas en dan precies zoveel plakjes komkommer. En dan kon hij er niet mee omgaan als je een blokje kaas, of komkommer pakte. Het moest samen, en het aantal gelijk blijven.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:57 schreef Pavement het volgende:
[..]wijn met blokjes kaas is mijn ultieme combo. Wel af en toe een nootje er tussen veur de bite. Blowen en macdonalds gaan weer goed samen, vooral de bananen milkshake die ze bijna nergens meer hebben
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn allereerste (puber)vriendje die maakte altijd blokjes kaas en dan precies zoveel plakjes komkommer. En dan kon hij er niet mee omgaan als je een blokje kaas, of komkommer pakte. Het moest samen, en het aantal gelijk blijven.
Moest er opeens aan denken.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Liever ook niet, maar vooruit dan maar.
Ja! Dat is lekker.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:02 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Paprika chips en kaas is ook goed te doen (tegelijkertijd)
Oh ik dacht die haaai ik ben billy.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:03 schreef blanket het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hondjeeee![]()
Nou kan ik gerust naar bed. Wat een opluchting. Bedankt Liesje
ik ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Dat is lekker.
Maar ik vind heel veel dingen lekker in combinatie met kaas.
Nee die vind ik eng hahahaha Trusten!quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik dacht die haaai ik ben billy.Maar deze is ook heel irritant hoor! Slaap lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |