Joezi had m al gekaaptquote:Op woensdag 30 april 2014 16:39 schreef Inodder het volgende:
FUCKING TOPIC KAPER!!!!![]()
DIT IS DE COS NIET!
Sorry koop ik niets voor!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
Joezi had m al gekaaptUTO / People Unite! ♥ maar hij faalde hard, srry dacht dat hij de lapo had
Doe dit wel eens in de cos man man die gaan over de pis dan, terwijl je 500cossen op een dag hebt.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
Sorry koop ik niets voor!![]()
Maar goed je bent me nu dus nog wat verschuldigd.... das iig nooit verkeerd.
Met de COS is het juist wie het eerst komt wie het eerst maalt. Daar geld lapo niet. Stelltje knuppels weer dus die de regels niet kennenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
Doe dit wel eens in de cos man man die gaan over de pis dan, terwijl je 500cossen op een dag hebt.
donequote:Op woensdag 30 april 2014 16:46 schreef Pavement het volgende:
ik zal eensch in feedback vragen of ze de topiques kunnen samen voegen tot Anus Unite!
ow in het begin niet iigquote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Met de COS is het juist wie het eerst komt wie het eerst maalt. Daar geld lapo niet. Stelltje knuppels weer dus die de regels niet kennen
Sorry maat ik dacht echt dat ik lapo hadquote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Met de COS is het juist wie het eerst komt wie het eerst maalt. Daar geld lapo niet. Stelltje knuppels weer dus die de regels niet kennen
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Jennaquote:
In de vakanties werk ik meestal 3 hele dagen in plaats van 5 korte. Dus ik vind het weekend meer dan verdiend voor me. Vandaag met 7 kinderen hele dag in Plaswijk rondgelopen.quote:
Weekend na drie hele dagen zou mij ook prima passenquote:Op woensdag 30 april 2014 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de vakanties werk ik meestal 3 hele dagen in plaats van 5 korte. Dus ik vind het weekend meer dan verdiend voor me. Vandaag met 7 kinderen hele dag in Plaswijk rondgelopen.
Dat laatste vind ik al een weekend verdiendquote:Op woensdag 30 april 2014 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de vakanties werk ik meestal 3 hele dagen in plaats van 5 korte. Dus ik vind het weekend meer dan verdiend voor me. Vandaag met 7 kinderen hele dag in Plaswijk rondgelopen.
Beetje flauw liesje, gaan de paar mensen deze COS ook teruglezen denk je?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus dan geldt die regel opeens niet meer?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Beetje flauw liesje, gaan de paar mensen deze COS ook teruglezen denk je?
Allemaal, want ik wil precies weten wat er gebeurd is natuurlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 21:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Beetje flauw liesje, gaan de paar mensen deze COS ook teruglezen denk je?
lol shit helemaal vergeten!quote:Op woensdag 30 april 2014 21:28 schreef Jian het volgende:
Goed, stream aan geluid uit, CL op TV, Chelsea op 1 - 0 , Jetzt Geht's Los !
De sfeer is er naar toch, worden toch al bagger topicsquote:Op woensdag 30 april 2014 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus dan geldt die regel opeens niet meer?Maar prima, vind ervan wat je wilt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
De sfeer is er naar toch, worden toch al bagger topics
Nou en.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
De sfeer is er naar toch, worden toch al bagger topics
Lekker onverschilligquote:
Alles is LIVE.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:39 schreef Inodder het volgende:
Ik snap er totaal de ballen niet meer van...
Welke COS?
Maar het mag gewoon niet. Waarom snapt niemand dat.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:42 schreef Jian het volgende:
Ik ga me er niet mee bemoeien want ik ben Zwitserland,maar tijdens zo'n concert zijn het toch een beetje feesttopics, vol met smileys en allerlei onzinnige kretologie, die paar gifjes erbij ....
Is er weer een gedoetje aan de gang in deze sc?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:42 schreef Jian het volgende:
Ik ga me er niet mee bemoeien want ik ben Zwitserland,maar tijdens zo'n concert zijn het toch een beetje feesttopics, vol met smileys en allerlei onzinnige kretologie, die paar gifjes erbij ....
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er weer een gedoetje aan de gang in deze sc?
Dan kom ik een andere keer wel terug
Jammer hè.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van dat laatste zie ik graag bewijs.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze pakken ook alles van ons af. Gemene mannen.
Je zal gemist worden .......quote:Op woensdag 30 april 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dickpics? Joezi en ik doen sowieso mee.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Van dat laatste zie ik graag bewijs.
Nope. Mag ook niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dickpics? Joezi en ik doen sowieso mee.![]()
Ik doe niet gemeen. Er mag gewoon helemaal niks.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het was maar een vraag. Niet gelijk gemeen proberen te doen.
Alleen inhoudelijke posts over de streamsquote:Op woensdag 30 april 2014 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe niet gemeen. Er mag gewoon helemaal niks.
Ervaar je dat als beperkend?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe niet gemeen. Er mag gewoon helemaal niks.
Het was weer flink scrollen vanavond.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen inhoudelijke posts over de streams![]()
[ afbeelding ]
Er moesten weer zo nodig Billyhond en andere gifjes geplaatst worden. What else.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:39 schreef Inodder het volgende:
Ik snap er totaal de ballen niet meer van...
Welke COS?
Tja, dat zit er dik inquote:
Ja best wel, ik hoopte hier een beetje warmte te vinden, want ik vond het buiten zo koud vandaag.quote:
Heb je niet genoten van de virtuele magnetronloempia's?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was weer flink scrollen vanavond.
Duidelijk verhaal.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geniet ervan als anderen niets mogen. Lekker puh denk ik dan.
Serieus? Het was hier 22 graden in de schaduw vanmiddag. Tot we een wolkbreuk kregen. Wat had jij dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best wel, ik hoopte hier een beetje warmte te vinden, want ik vond het buiten zo koud vandaag.
Wil je een kruikje?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best wel, ik hoopte hier een beetje warmte te vinden, want ik vond het buiten zo koud vandaag.
Die moet ik gemist hebben.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je niet genoten van de virtuele magnetronloempia's?
Ik heb het maar even overgeslagen, is toch geen touw aan vast te knopen op dit soort momenten en dat vind ik prima hoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was weer flink scrollen vanavond.
Wolkbreuk, onweer. Maar toen had ik al lekker buiten gezeten.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:56 schreef mootie het volgende:
Het was hier later in de middag ook echt lekker. En geen spatje vandaag, in tegenstelling tot gisteren.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je niet genoten van de virtuele magnetronloempia's?
Wat een schuimpjes.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:52 schreef Jian het volgende:
Alleen inhoudelijke posts over de streams![]()
[ afbeelding ]
Nu gewoon erover ophouden.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:56 schreef Joezi het volgende:
Weer zeldzame jankerds om 2 gifjes![]()
We willen de COS teruglezen
![]()
Gistermiddag was het zwaar klote. Maar ik wil dit weekend graag weer met een boek in de tuin. Ik ben het binnen lezen verleerd.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:56 schreef mootie het volgende:
Het was hier later in de middag ook echt lekker. En geen spatje vandaag, in tegenstelling tot gisteren.
Geen idee, was het een kalklijntje of zo'n streep met een watervaste marker?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, dat zit er dik in
Maar ik dacht dat er een streep was gezet.
Wat! Het is hier max. 12 graden geweest vandaag en we hebben hier geen zon gezien.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Serieus? Het was hier 22 graden in de schaduw vanmiddag. Tot we een wolkbreuk kregen. Wat had jij dan?
Er was sowieso niet veel aan deze keer.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het maar even overgeslagen, is toch geen touw aan vast te knopen op dit soort momenten en dat vind ik prima hoor.
Ik heb niks gezien van die 3J's. Vind dat zo niks.quote:
Dan zal het wel stoepkrijt geweest zijn, dat spoelt zo weg met die regenquote:Op woensdag 30 april 2014 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen idee, was het een kalklijntje of zo'n streep met een watervaste marker?
Jeetje, wat een groot verschil.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat! Het is hier max. 12 graden geweest vandaag en we hebben hier geen zon gezien.
De 3J's, ik vind dat zulke non-artiestenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien van die 3J's. Vind dat zo niks.
Heb met een half oog een film over een serial killer gekeken. Veel meer pit.
Ik vond het wel vrolijkquote:Op woensdag 30 april 2014 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was sowieso niet veel aan deze keer.
Ik kende ze niet. Vond 't nogal niksige muziek.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien van die 3J's. Vind dat zo niks.
Heb met een half oog een film over een serial killer gekeken. Veel meer pit.
Ja maar het mag niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:56 schreef Joezi het volgende:
Weer zeldzame jankerds om 2 gifjes![]()
We willen de COS teruglezen
![]()
Leuk om te zienquote:Op woensdag 30 april 2014 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kende ze niet. Vond 't nogal niksige muziek.
Diegoquote:Op woensdag 30 april 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
Strafschop Atletico .............. en hij hangt![]()
sorry .....
Wij komen ook uit Volendam, dus moeten ook stompzinnige liedjes maken.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:02 schreef Deisyy het volgende:
De 3J's, ik vind dat zulke non-artiesten
Dat dat kan in zo'n klein landjequote:
Ik heb ze eigenlijk ook nooit echt beluisterd, soms wat gehoord per ongeluk op de radio, vin het ook niks. Vanavond ook maar het geluid uit gezetquote:Op woensdag 30 april 2014 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil ze nog steeds niet kennen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:03 schreef Disana het volgende:
Voor mensen die 'gewoon een leuke avond' willen hebben.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij komen ook uit Volendam, dus moeten ook stompzinnige liedjes maken.
Bij mijn moeder was het ook ellende, ze was stomverbaasd dat ik in de tuin aan het pieren was.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dat kan in zo'n klein landjeIk zag wel een flinke rode wolk over het oosten bewegen.
Ik had het vanavond zo koud dat ik een kwartier onder de hete douche ben gaan staan.
Gezellig muzakje.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:05 schreef Baconbus het volgende:
Voor mensen die 'gewoon een leuke avond' willen hebben.
Wel de streams aanquote:Op woensdag 30 april 2014 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb ze eigenlijk ook nooit echt beluisterd, soms wat gehoord per ongeluk op de radio, vin het ook niks. Vanavond ook maar het geluid uit gezet
Brr. Ik hoop niet dat dat hierheen komt.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dat kan in zo'n klein landjeIk zag wel een flinke rode wolk over het oosten bewegen.
Ik had het vanavond zo koud dat ik een kwartier onder de hete douche ben gaan staan.
Ja hier ook dikke hagelstorm, rivier op de straat.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij mijn moeder was het ook ellende, ze was stomverbaasd dat ik in de tuin aan het pieren was.
En als het er dan nog een beetje uitzag, maar zelfs dat niet, onaantrekkelijke mannenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij komen ook uit Volendam, dus moeten ook stompzinnige liedjes maken.
Ach nou ja, de bezoekers vonden het gezellig. Ik hád niet hoeven kijken.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb ze eigenlijk ook nooit echt beluisterd, soms wat gehoord per ongeluk op de radio, vin het ook niks. Vanavond ook maar het geluid uit gezet
Inteelthoofden.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
En als het er dan nog een beetje uitzag, maar zelfs dat niet, onaantrekkelijke mannen
Zestien graden vind ik niet echt aanlokkelijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:07 schreef Disana het volgende:
Als het dan niet te veel waait, kun jij lekker in de tuin gaan lezen.
Toch zitten wij hier vaak goed. Op de een of andere manier glippen we overal langs.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gistermiddag was het zwaar klote. Maar ik wil dit weekend graag weer met een boek in de tuin. Ik ben het binnen lezen verleerd.
nee is net te koud hequote:Op woensdag 30 april 2014 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zestien graden vind ik niet echt aanlokkelijk.
Ja grappig is dat soms he in zo'n klein landquote:Op woensdag 30 april 2014 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch zitten wij hier vaak goed. Op de een of andere manier glippen we overal langs.
wel wat meer neerslag kans hequote:Op woensdag 30 april 2014 22:09 schreef Copycat het volgende:
Dinsdag 20 graden en overwegend zonnig. Misschien gooi ik eea effe om.
Ik dacht dat dat Den Haag wasquote:Op woensdag 30 april 2014 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch zitten wij hier vaak goed. Op de een of andere manier glippen we overal langs.
Dat is waar. Ik ga alvast mijn bikini aantrekken.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:08 schreef mootie het volgende:
Amper. Vijf tot tien procent, aldus WeatherPro.quote:
eerst even de lijntjes scherenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ga alvast mijn bikini aantrekken.
Dat doe ik over 2 weken welquote:Op woensdag 30 april 2014 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan niet wachten.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je weer op vakantie?quote:
quote:
Zelfs Nico praat traag.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:14 schreef Copycat het volgende:
En in Utopia zit iedereen weer aan de ketamine, cocaïne en heroïne.
Echt.
Heroïne.quote:
Stel je dat eens voor bij zo'n aangespoelde walvis.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
nieuwe badpakmode dit jaar, voor mooie tanlines
[ afbeelding ]
HAIL SIMEONI!! Nu nog winnen in de finale tegen Real, dan gaat Madrid kapoet!quote:Op woensdag 30 april 2014 22:15 schreef Jian het volgende:
Atleticoooooooo, het is over voor Chelsea, het loon van de angst
Lot?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Stel je dat eens voor bij zo'n aangespoelde walvis.
Maar wel meer zonuren door de wind, is mij geleerdquote:Op woensdag 30 april 2014 22:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Den Haag voelt altijd wat kouder, door die wind he
Ja, dan verlies je jezelf razendsnel in harddrugs. Kijk maar naar Christiane und Detlef.quote:
Doet Benny eigenlijk nog mee?quote:
quote:
Yepquote:Op woensdag 30 april 2014 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Je gaat toch niet alweer op vakantie?
Dat wordt een rolladequote:Op woensdag 30 april 2014 22:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Stel je dat eens voor bij zo'n aangespoelde walvis.
Ja. Met plaatje.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel meer zonuren door de wind, is mij geleerd
Lekker hoor! Het is je gegund. En je zus ook!quote:Op woensdag 30 april 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Yep![]()
![]()
Deze keer een weekje Turkse zon met mijn zus
Lekker. Geniet er maar van.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Yep![]()
![]()
Deze keer een weekje Turkse zon met mijn zus
Ja, sorry, dit weekje Turkije met mijn zus had ik al geboekt en toen kwam Frankrijk onverwacht op ons pad, maar Frankrijk was meer een werkvakantie..... voor mijn man danquote:
Je weet het ook niet zeker? Omdat ik Mirjam ook even zag modden in FB.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, eigenlijk hou ik het liever netjes hier.
Maar ik zag het wel hoor.
Iwassiequote:Op woensdag 30 april 2014 22:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is het zelf alleen een beetje vergeten?
Inderdaad, maar dat plaatje laat ik maar even achterwegequote:
Nog geen last van gehad ... Even knock on walnut wood.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:21 schreef mootie het volgende:
Nadeeltje van lente, kloterige muggenbulten, nu al.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker hoor! Het is je gegund. En je zus ook!
Thanks, gaan we zeker doenquote:
De COS is linksaf. Of rechtsaf, als je linkshandig bent.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:25 schreef jovencita01 het volgende:
hoelaat moeten ze weg? nicoline een perfecte barvrouw, super sociaal!
Dan vinden ze je lekker, gore dikke overgewinterde muggenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:21 schreef mootie het volgende:
Nadeeltje van lente, kloterige muggenbulten, nu al.
Ik zie/bemerk hem anders eigenlijk nooit... Benny nog minder overigensquote:
Een geile sloerie?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:24 schreef Jian het volgende:
Wat zit er nu om Lauw heen gestrengeld zeg
Ik bedoel meer dat ik niet heb gehoord dat hij niet meer zou meedoen. En ja we hebben nu Gert weg is wel gevraagd of er wat meer mensen mee willen kijken dus het kan dat er wat meer gegastmod wordt. Geen idee hoe het in ESF en TAL enzo is.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet het ook niet zeker? Omdat ik Mirjam ook even zag modden in FB.
Of is het druk in TAL? Kennis van me werd vorige week als eerste weggestemd in de finale van zo'n dertienineendozijndansprogramma.
Dat zegt eigenlijk lijk wel genoeg geloof ikquote:
Jaja, hij vindt het pluche gewoon lekker zacht zitten. En straks fiks wachtgeld opstrijken.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik bedoel meer dat ik niet heb gehoord dat hij niet meer zou meedoen. En ja we hebben nu Gert weg is wel gevraagd of er wat meer mensen mee willen kijken dus het kan dat er wat meer gegastmod wordt. Geen idee hoe het in ESF en TAL enzo is.
Geen zorg, ik hou de boel een beetje in de gatenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik zie/bemerk hem anders eigenlijk nooit... Benny nog minder overigens
Vast drukquote:Op woensdag 30 april 2014 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik niet heb gehoord dat hij niet meer zou meedoen. En ja we hebben nu Gert weg is wel gevraagd of er wat meer mensen mee willen kijken dus het kan dat er wat meer gegastmod wordt. Geen idee hoe het in ESF en TAL enzo is.
4 maanden opgesloten in een loods zonder muziek om dat dan toch maar zo ff te doen en live vind ik best wel een prestatie/// EN OK Lotje was wat minder , maar ook chapoquote:Op woensdag 30 april 2014 22:37 schreef Jian het volgende:
Ik heb net wel Isalabiela nog even gehoord, ze was best goed die retard,
niet zo goed;
maar toch
best goed, trolquote:Op woensdag 30 april 2014 22:37 schreef Jian het volgende:
Ik heb net wel Isalabiela nog even gehoord, ze was best goed die retard,
niet zo goed;
maar toch
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:02 schreef Kijkertje het volgende:
Zijn jullie niet meer in de party-stemming?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze dagen de boel uit, zo sneu.quote:
Ik snap je niet maar dat is maar goed ook. Piepschuim tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap je niet maar dat is maar goed ook. Piepschuim tochJij noemt mij piepschuim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
Das zon kut verpakking materiaa;.. Maar erger nog van da vast geplakte foamschuim op karton... De rillingingen krijg ik er van ..quote:
Bubbeltjesplastic is dan wel weer leuk.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
D
[..]
Das zon kut verpakking materiaa;.. Maar erger nog van da vast geplakte foamschuim op karton... De rillingingen krijg ik er van ..
Ja iddquote:Op woensdag 30 april 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
D
[..]
Das zon kut verpakking materiaa;.. Maar erger nog van da vast geplakte foamschuim op karton... De rillingingen krijg ik er van ..
Klopt.. Maar bij grootverpakkingen laat je toch ook gewoon allen bulletjes met rust en pak je gewoon de dingen uitquote:Op woensdag 30 april 2014 23:40 schreef ..Baconbus het volgende:
[..]
Bubbeltjesplastic is dan wel weer leuk.
verpakkingspecialist?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt.. Maar bij grootverpakkingen laat je toch ook gewoon allen bulletjes met rust en pak je gewoon de dingen uit
Nou bijna bij een vorige job... Uitpakken van nieuwe hardware om te installeren in het netwerk... Soms pallets vol ... En dat moet verantwoordt gebeuren tegenwoordig ... Dus scheiden ...quote:
lol leuke klus.. Ik heb wel eens computermigraties gedaan, s'nachts met een groep grote kantoorpanden in en dan onder al die stoffige bureau's kruipen oude computers weghalen en nieuwe plaatsen en koppelen... ook met al die kutverpakkingenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou bijna bij een vorige job... Uitpakken van nieuwe hardware om te installeren in het netwerk... Soms pallets vol ... En dat moet verantwoordt gebeuren tegenwoordig ... Dus scheiden ...
Apart: Karton, plastic , foam, metalen etc ..
Krijg je dus 1 grote doos.. Met daarin bv 20 kleine doosjes met daarin in elk doosje weer een dubbelzijdig foampje met dat waar het om gaat in een plastic zakje ... Soms bijna meer dan een dag taak
Erg he ..quote:Op woensdag 30 april 2014 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol leuke klus.. Ik heb wel eens computermigraties gedaan, s'nachts met een groep grote kantoorpanden in en dan onder al die stoffige bureau's kruipen oude computers weghalen en nieuwe plaatsen en koppelen... ook met al die kutverpakkingen
Kwalquote:
oi muis nog wakker, vroeg me net af hoe draai jij je joint dicht?quote:
Begin en het eind, lijkt me wel zo logisch.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
oi muis nog wakker, vroeg me net af hoe draai jij je joint dicht?
vanuit het midden (ik) of bij de tip of het eind ?ONZ / Hoe draait u, uw bepske dicht ?
ja maar de ene kant van je vloei om de shag heen waar begin jequote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Begin en het eind, lijkt me wel zo logisch.
1 hand blijft altijd bij de tip, de ander gaat van de tip naar het eind terwijl je 'm draait. En uiteindelijk heb je dus één hand aan elke kant.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
ja maar de ene kant van je vloei om de shag heen waar begin je
mmmm ik doe m in het midden er eerst in en dan de tip dan het eindquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
1 hand blijft altijd bij de tip, de ander gaat van de tip naar het eind terwijl je 'm draait. En uiteindelijk heb je dus één hand aan elke kant.
Koninginnedagquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Ook uit ONZ HAhahahahaha (foto van vandaag dus)
Dat kan. De manier die ik noemde is vooral handig om alles goed te verspreiden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
mmmm ik doe m in het midden er eerst in en dan de tip dan het eind
heb t geprobeerd maar dan pleurt alles eruit bij mijquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat kan. De manier die ik noemde is vooral handig om alles goed te verspreiden.
Patience u must have, my young padawan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb t geprobeerd maar dan pleurt alles eruit bij mij
ik ben te ongeduldigquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Patience u must have, my young padawan.
Oefening baart kunst. En kinderen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:26 schreef Pavement het volgende:
ik rook zo nu en dan een bepske al 15 jaar lang. en nog kan ik niet draaien
kheb ook nog wiet liggen bedenk ik me, trek t alleen niet zo goed meer.. zal ik een poging wagen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:26 schreef Pavement het volgende:
ik rook zo nu en dan een bepske al 15 jaar lang. en nog kan ik niet draaien
als je het niet trek moet je het niet doen, wiet versterkt je gevoel op dat moment. Als ik een docu ga kijken rook ik er altijd eentje zit ik er goed in.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
kheb ook nog wiet liggen bedenk ik me, trek t alleen niet zo goed meer.. zal ik een poging wagen?
Ik zeg doen! Met verslag en feauteau's graag.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
kheb ook nog wiet liggen bedenk ik me, trek t alleen niet zo goed meer.. zal ik een poging wagen?
sja komt ook omdat ik het zelden nog doe denk ik.. heb nog vrienden die elke dag een 10tje wegrokenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
als je het niet trek moet je het niet doen, wiet versterkt je gevoel op dat moment. Als ik een docu ga kijken rook ik er altijd eentje zit ik er goed in.
Yep.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
elke dag is nie goed, net als drinken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
sja komt ook omdat ik het zelden nog doe denk ik.. heb nog vrienden die elke dag een 10tje wegroken![]()
oi Lies jij bent geen blower denk ik, wijn persoon schat ik inquote:
nee echt verslaafd ook gewoon, doet ze ook nog weinig alleen die slomigheidquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
elke dag is nie goed, net als drinken.
Zonde van de tijd je kan best veul doen op een dag maar als je stoned je dag begint komt er niet veel vanquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee echt verslaafd ook gewoon, doet ze ook nog weinig alleen die slomigheid
behalve op een brakke zondag als je pizza besteld filmpie kijkt etc dan is het wel lekkerdtquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee echt verslaafd ook gewoon, doet ze ook nog weinig alleen die slomigheid
ik word hier best gelukkig van op het momentquote:
Mwoah. Dat kan ook samen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
oi Lies jij bent geen blower denk ik, wijn persoon schat ik in
quote:
Mijn allereerste (puber)vriendje die maakte altijd blokjes kaas en dan precies zoveel plakjes komkommer. En dan kon hij er niet mee omgaan als je een blokje kaas, of komkommer pakte. Het moest samen, en het aantal gelijk blijven.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:57 schreef Pavement het volgende:
[..]wijn met blokjes kaas is mijn ultieme combo. Wel af en toe een nootje er tussen veur de bite. Blowen en macdonalds gaan weer goed samen, vooral de bananen milkshake die ze bijna nergens meer hebben
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn allereerste (puber)vriendje die maakte altijd blokjes kaas en dan precies zoveel plakjes komkommer. En dan kon hij er niet mee omgaan als je een blokje kaas, of komkommer pakte. Het moest samen, en het aantal gelijk blijven.
Moest er opeens aan denken.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Liever ook niet, maar vooruit dan maar.
Ja! Dat is lekker.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:02 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Paprika chips en kaas is ook goed te doen (tegelijkertijd)
Oh ik dacht die haaai ik ben billy.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:03 schreef blanket het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hondjeeee![]()
Nou kan ik gerust naar bed. Wat een opluchting. Bedankt Liesje
ik ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Dat is lekker.
Maar ik vind heel veel dingen lekker in combinatie met kaas.
Nee die vind ik eng hahahaha Trusten!quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik dacht die haaai ik ben billy.Maar deze is ook heel irritant hoor! Slaap lekker.
slaap lekkerquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:05 schreef blanket het volgende:
[..]
Nee die vind ik eng hahahaha Trusten!
Ja maar dat zijn dan ook quilty pleasures, dat moet je ook niet in gezelschap eten, Gekkie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ookalleen mensen vinden mij over het algemeen raar als ik op een verjaardag van wat oudere ben en dan en chip en kaas in mn bakkes gooi
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn dan ook quilty pleasures, dat moet je ook niet in gezelschap eten, Gekkie.
Kaas met appelstroop
Kaas met jam
Kaas met sandwitchspread
Kaas met tomaat
Kaas met komommer
Kaas met pindakaas
Kaas met mosterd
Kaas met ei
Kaas met zilveruitje en zo een zacht manderijnpartje uit blik. Op een prikkertje.
Ik vergeet er vast een paar.
ik word een beetje misselijk van jullie combinaties...quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:11 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Kaas gesmolten over de patat (ff onder de grill)
Kaas met augurk![]()
KAAS
Euuhm. Nee, straks herkennen ze me nog.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zullen we volgende keer gaan om de eer van de SC hoog te houden?
probeer het, echt geloof me kaas is het antwoord op vele vragenquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik word een beetje misselijk van jullie combinaties...
je denkt toch niet dat iemand uit jouw kenniskring deze bagger kijkt!quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Euuhm. Nee, straks herkennen ze me nog.
Het is inderdaad patat. Maar ik heb dat nog nooit met kaas gegeten. Wel met maggi.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:11 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Kaas gesmolten over de patat (ff onder de grill)
Kaas met augurk![]()
KAAS
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
probeer het, echt geloof me kaas is het antwoord op vele vragen
Ik weet wel zeker dat niemand kijkt. Maar als ik met die bezem begin te zwaaien denken ze vast, dat zal Baconbus wel zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat iemand uit jouw kenniskring deze bagger kijkt!
Echt?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik word een beetje misselijk van jullie combinaties...
wel smelten zo dat het een beetje hard is. dan met knoflooksaus oooyeahquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is inderdaad patat. Maar ik heb dat nog nooit met kaas gegeten. Wel met maggi.Ik ga er eens over nadenken.
Kaas met augurk uiteraard.
Kaas.
Eska is het hier mee eens.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:14 schreef Joezi het volgende:
Kaas met drop! mmmmmmmmmmmmmm das pas lekker!
Ik ga mijn bed in voordat ik de frietpan aanzetquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
probeer het, echt geloof me kaas is het antwoord op vele vragen
Ja maar vanaf hier herkennen ze ons sowieso, dikke HYDRA hempies aanquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat niemand kijkt. Maar als ik met die bezem begin te zwaaien denken ze vast, dat zal Baconbus wel zijn.
Mijn moederquote:
Lust jij ook bijna alle soorten? Zolang het kaas is vind ik het zo ongeveer lekker.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
wel smelten zo dat het een beetje hard is. dan met knoflooksaus oooyeah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |