Het gemakquote:
die gaat er in 1 keer heen vanuit de kroegquote:Op vrijdag 26 mei 2017 08:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Hij zit overmorgen bij WNL op Zondag, lekker babbelen over Rolan Kaaro.
Voor hem is het ook niks.quote:
Ik denk niet dat Martin jou zou willen pijpen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Wat een onzin van DeMart, als ik Martin Verkerk morgen in het echt tegenkom zou ik direct mijn broek laten zakken.
Sushi, garnalen en twee biertjes bij de Japanner in Parijs?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:10 schreef Norrage het volgende:
Gisteren in hetzelfde restaurant gegeten als Martin![]()
Bier en een hamburger in Den haagquote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sushi, garnalen en twee biertjes bij de Japanner in Parijs?
Er was nog bier?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bier en een hamburger in Den haag
Eergisteren mogen zien hoe Hij zijn top20 slagen overbrengt op zijn pupillenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:10 schreef Norrage het volgende:
Gisteren in hetzelfde restaurant gegeten als Martin![]()
Mooi, een groepje 8-jarige, allemaal op de baan met een biertje, handy en een paar top 20 slagen. Beetje neerkijken op die bondsjongens die later futures gaan spelen en gewoon garanties van de meester op tennismiljoenen!quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Eergisteren mogen zien hoe Hij zijn top20 slagen overbrengt op zijn pupillen. Stond 2 baantjes ernaast te tennissen
quote:Vragend naar zijn eventuele extreem-rechtse denkbeelden reageerde Sandgren resoluut: "Als een toegewijd christen sta ik absoluut niet achter dit soort standpunten. Ik ben christen en ik volg Hem."
Sandgren heeft iets gemeen met Martin Verkerk, die in 2003 uit het betrekkelijke niets de finale van Roland Garros haalde.
'uit het betrekkelijke niets'. Walgelijke journalistiek weer van de NOS.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Sandgren heeft iets gemeen met Martin Verkerk, die in 2003 uit het betrekkelijke niets de finale van Roland Garros haalde.
twitter:waaromweetikdit twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 10:11:52Vraag, categorie sport: wie of wat vind jij de grootste eendagsvlieg ooit in de sport? Mag van alles zijn: team, duo, individu, coach, etc. Shoot! reageer retweet
twitter:wernermensink twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 10:15:24@waaromweetikdit Martin Verkerk reageer retweet
Heeft iedereen de hooivorken al klaarliggen?twitter:Marcvandenbor twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 10:15:10@waaromweetikdit Martin Verkerk reageer retweet
Welke FOK!ker is dit?twitter:ThomasHogeling twitterde op maandag 10-02-2020 om 20:01:15In mijn avonduren maak ik graag video-odes aan Martin Verkerk en zijn toenmalige coach Nick Carr op de muziek van The Weeknd. https://t.co/e4PBi6BDB2 reageer retweet
Jij?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:02 schreef wimderon het volgende:
Welke FOK!ker is dit?twitter:ThomasHogeling twitterde op maandag 10-02-2020 om 20:01:15In mijn avonduren maak ik graag video-odes aan Martin Verkerk en zijn toenmalige coach Nick Carr op de muziek van The Weeknd. https://t.co/e4PBi6BDB2 reageer retweet
Gozert heeft echt veel goede content.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:02 schreef wimderon het volgende:
Vanaf 16.10, Hij is zelf ook in de studio.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:53 schreef Szura het volgende:
Genot, Hij staat volgende week centraal in de archiefuitzending van de NOS. Hopelijk laten ze z’n service-volleys tegen Luis Horna ook zien.
Hahaha ja helemaal vergeten, dat ding heb ik ook nog ergensquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:16 schreef de_boswachter het volgende:
Leuk, ik trek mijn Koning Martin shirt aan tijdens het luisteren (wat ik nog steeds in de kast heb liggen)
Afstoffen voor speciale gelegenheden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hahaha ja helemaal vergeten, dat ding heb ik ook nog ergens![]()
![]()
Ja, flink wat Koninginnedagen gedragenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 05:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afstoffen voor speciale gelegenheden.
Hoe zat dat ook alweer, verkocht iemand van FOK dat shirt 15 jaar geleden?
Veels te weinig tijd. Ze hadden hier makkelijk een week aan zendtijd mee kunnen vullen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanaf 16.10, Hij is zelf ook in de studio.
Ze hadden dit gewoon op 27 april moeten doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Veels te weinig tijd. Ze hadden hier makkelijk een week aan zendtijd mee kunnen vullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |