abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 00:00:15 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_403986

En het nieuwe plaatje zal kort weer volgen

I'm getting too old for this....
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 00:06:02 #2
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_404000
De geit is zojuist gearriveerd !

Reaktie ; goh, wat een liefje.
Vooral Annet vind het prachtig.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 00:06:36 #3
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_404003
0:05 uur
"Beste bewoners, in de voorraadkamer staat een verrassing voor jullie"

Ferdi is er als eerste bij... "Shoot"
De bewoners reageren wat koeltjes dat het lief is...

En de Cmmercial komt er weer doorheen wandelen, tuurlijk...

Cindy is nog maar goed 2,5 minuur binnen en de bewoners laten haar alleen achter in de tuin. Cindy mekkert... De stem vraagt iets aan de bewoners over de geit. Inmiddels heeft oa Robin haar buiten gehaald en mee naar binnen genomen. Desiree leest de brief voor van BB, maar dat is niet te verstaan (zo zachtjes).

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 20-10-2000 00:08]

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_404015
Koos had graag een koe gewilt zodat ie haar kon melken
pi_404020
Er wordt nu een geiten hok in de tuin geplaatst via een kraan
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 00:16:39 #6
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_404021
Het dier komt net uit de voorraadkamer.

B. : je ziet dat ze mensen is gewend.
R. : kom we gaan naar binnen, dan kan ze even wennen.

De geit stond erg zielig voor de deur te bleren.
De stem vraagt of Cindy naar binnen mag.
R. laat haar vrijwel direkt binnen.

D. leest nu de instrukties betreffende Cindy voor ;
- over het lief zijn voor haar
- ze moet regelmaat hebben
- ze moet aandacht hebben
- goed om eraan te denken aan al wat leeft
- verzorging van de huid

Ze missen het hok nu nog.

H. : ik vind het nogal wat hoor !
Koos : het is het laatste wat ik verwacht had.
F. : ik vind het triest voor het beest !
D. : dat het zo stil is geweest in de VK
B. : dus ze moet gewoon in de tuin dus.

F. laat de mensen buiten het hek weten waar het hok moet komen.
R. : daar gaat m'n tuin !

vrijdag 20 oktober 2000 @ 00:34:55 #7
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_404057
R. houd zich het meest bezig met Cindy.

Van de stem krijgen ze nog wat extra instrukties :
- Cindy vindt zelf haar slaapplaats wel
- bedek de vloer in het hok met 4 / 5 c.m. stro
- ze kan dan best alleen

Robin gaat even later zelf in het hok zitten, doet alsof hij Cindy is, en doet dit met het stemmetje van R de Boer.
Koos en F. lachen er hartelijk om.
Koos en F. gaan binnen een biertje drinken.

B. komt nu buiten, en vraagt zich af of aan alles gedacht is, en of al het plastic uit de tuin is.
R. : dan kan je alles wel uit de tuin doen. Om dat prikkeldraad zit ook plastic. Laat maar hoor. Ze houden ons 24 uur in de gaten en laten ons het dan wel weten.
B. : relax zeg !

vrijdag 20 oktober 2000 @ 00:46:57 #8
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_404083
G. en F. samen in de badkamer.
G, is sjagerijnig zo te zien.

G. : er zijn anderen die er met een andere reden in zitten dan wij.
G. tegen F. : de mensen reageren nu heel anders op jou dan in het begin.
G. : ik weet nu aan wie ik iets heb. Benoemd in een rijtje namen niet Koos, Annet en Hieke. ( goed gedacht jochie ! ).
F. : ik zou het jammer vinden dat je weg zou gaan.
E. komt er nu ook bij, en zegt dat het maar een spelletje is.
G. : sommige mensen voelen zich door mij bedreigd, door mijn eigen mening.
F. : waarom word ik dan niet genomineerd ?
F. zegt tegen G. dat hij Ed de 2 punten heeft gegeven. Principes.
G. : zegt nu dat Ed van hem maar 1 punt heeft gehad, omdat hij toch wel genomineerd zou worden.

E. : het werkt jammer genoeg achterbaksheid in de hand

G. tegen E. dat hun wel eerlijk zijn tegen hem wat betreft de nominatie.

Beeld in de tuin, waar D. bij Cindy is.
R. is daar ook.
R. en D. gaan weer goed met elkaar om !

>Pauze<

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 20-10-2000 00:49]

vrijdag 20 oktober 2000 @ 01:02:01 #9
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_404102
E. zei daarnet, dat hij op de vraag van haar tegen A. heeft gezegd dat hij op haar gestemd heeft, maar niet de reden.
Dat deed ze ook niet bij hem.

Met G. en F. staat E. weer bij het oventje.

E. : ik wil niet op degene stemmen, die ik na 7 dagen niets meer kan bieden.

vrijdag 20 oktober 2000 @ 01:14:13 #10
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_404116
F. : ik zou niet weten wie jou genomineerd heeft , tegen G. Ja, 1 : Robin.
G. : dat was al vanaf de eerste dag.
E. : begint te fluisteren, en zegt o.a. dat R. populair loopt te doen en bezig is met een wedstrijd.
E. : iets over H. , die laat ook niets los...

>slapen<

vrijdag 20 oktober 2000 @ 02:02:59 #11
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_404142
>nog even dan<

Ed, Fewdi en Georgie nog steeds aan het roddelen bij de oven.
E. : ik ben op zoek naar echte mensen. Zo'n H. of B. , daar krijg ik geen hoogte van. Daar komt niets uit.

G. baalt nog zichtbaar en puzzeld met de andere heren wie er nou op hem gestemd heeft.
Hij komt een heel eind in zijn beredenering, maar twijfeld aan H.

Ze vertrouwen elkaar toe op wie ze gestemd hebben.

Koos wordt geregeld negatief belicht.
E. praat geregeld slecht over H. ( omdat deze hem al in het begin tegengas gaf ? ; red. ).

>nu echt slapen<

pi_404154
Ik tref Ed, Georgie en Ferdi in weer een 'goed' gesprek bij de oven.

Tussen de buffering door, hoor ik Ed vragen waarom Dees 'zo' bij Koos doet. In bed is ze heel anders vindt hij. Ferdi valt hem bij met de opmerking dat ze dan zichzelf is.

Geluid weg

Terug in een verhaal van Georgie. Waar je lekkere sateh kan halen, G woonde daar op nr 10. Leuk maar hij kon zijn auto niet kwijt. Ed komt daar wel eens in de buurt om zijn zoontje bij een vriendje te brengen. Scheveningen is anders vindt Ed.

Ze vragen zich af hoe het gekloonde schaap heet. Alleen Ed weet dat ze Dolly heet. Ze dollen wat over de naam van de geit, we noemen haar Dolly of Henk...

Dan vragen ze zich af waarom Robin vanmiddag opzij sprong. Hij snapte het niet dacht Ed. Robin zei dat ie moest gooien, het hoorde ook bij de act ofzo (Ik heb nog nix gezien vandaag, weet dus niet waar het over gaat).

Ze praten over speklappen. Ed legt uit, op een pleintje zit Leo Rog. Fantastisch. Als je daar een broodje speklap bestelt, zegt Leo: 'dat zou ik niet zou doen'

Georgie wil ook iets vertellen. Waar hij patat haalt. Niemand kent het en hij komt er niet uit. Smijt allerlei straatnamen om mijn oren. Vermoeiend, dat vinden Ed en Ferdi gelukkig ook. Ze vragen of ie wil stoppen

Geluid weg

Ze bekijken iets. Alle namen van de bewoners staan erop. Ed durft ergens een wedje op te leggen, hij kent Georgie en haar(?) Dat gebeurt zeker niet.

Ze hebben het over Ed die de boel een beetje is komen opporren. Ed zegt dat hij dat wel dacht toen ie buiten was. Maar binnen blijkt dat het te gevaarlijk is om met mensen hun gevoel te spelen.

Er wordt Ed iets gevraagd. Ik versta het niet. Hij zegt dat hij de vraag niet meer weet maar het antwoord is nee. Ze lachen.

Ze wachten op het brood en zijn moe. Ferdi zegt dat hij ook wel alleen wil wachten met de geit.

Er zit een camera in het kippenhok vertellen ze Ed. Ook op het toilet vraagt hij. Ja, voor het geval je daar met z'n 2en iets gaat uitspoken. Of masten natuurlijk. Georgie zijn hoofd zit weer bij sex. Ze bespreken waar ze het graag doen, onder de douche vinden ze alledrie leuk.

Ze gaan fluisteren, niet te verstaan.

Ze vragen over Ed zijn cv. Hij noemt van alles op. Reizen door Mozambique. Hij schreef vroeger in zijn sollicitatiebrieven dat hij carriere wilde maken. Mocht ie beginnen, zag op de 1e dag alle collega's. En hoorde dat mensen al 10, 15 jaar daar werken. Dat is nix voor Ed. En na 6 maanden vertrok Ed dan weer, richting Borneo ofzo.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_404168
In een verhaal van Ed komt de reclame.

Daarna is het beeld in de slaapkamer van Robin. Dees zit bij hem op bed, volledig gekleed zo te zien.

Hij zegt dat hij het leuk vond dat Ali kwam zingen, dan maar geen hometrainer.

Hij beurt Dees op over iets met Annet ofzo. Hij eindigt met 'Lekker belangrijk' Robin gaat slapen. Ze wensen elkaar welterusten.

Eerst gaat het beeld naar de tuin. Daar staan nog steeds Ferdi, Ed en Georgie. Geen geluid daar.

Dan over naar de woonkamer. Dees gaat op de bank zitten en Annet is ook daar. Die is speciaal daarvoor uit bed gekomen.

Ik snap er eerst weinig van, maar kennelijk weet Annet dat Dees haar heeft genomineerd. Dat had Annet nooit verwacht. Annet heeft een opmerking daarover gemaakt eerder op de avond. Dat was niet rot bedoeld.

Bianca loopt langs op weg naar bed. Ze komt van het toilet.

Geluid valt steeds weg.

Annet hoorde van Koos dat Dees een probleem had met de gang van zaken. Wilde dat ff uitspreken met haar.

Dees verteld over haar gesprek met Robin.

Bianca snapte wel dat Annet teleurgesteld was omdat Dees en Annet zo close zijn. In elk geval maakte Annet een grapje.

De jongens komen binnen en maken een eind aan het gesprek tussen D&A.

Op de achtergrond klinkt Cindy heel hard en klagelijk. Ze hebben het over hoe het moet met de geit. Schreeuwt ze de hele nacht want het is al 3 uur...

De heren lopen weer weg. Annet vraagt zich af of ze bij de oven blijven tot de cake klaar is. Ze wil van de gelegenheid gebruik maken om nog ff terug te komen op het gesprek van net.

Er wordt nix nieuws verteld. Annet bedoelde het niet zo. Dees zegt dat het niet geeft. En ze zijn het erover eens dat Robin de dingen altijd wegwuift met: 'Lekker belangrijk'

Dees en Annet omhelzen elkaar en A gaat slapen. Ik zie Ferdi ook in de kamer. Dees zegt dat ze de geit zielig vindt. Ze gaat naar buiten en praat tegen de geit. Ze brengt haar naar het hok, geeft haar te eten en blijft zitten tot Cindy rustig is.

Dees loopt naar binnen en vertelt dat Cindy met haar kont tegen de oven aan stond. Zielig. Ze heeft het nu opgelost met eten. Meteen stopt de geit met eten en begint weer heel hard te schreeuwen.

Binnen gaat Dees vertellen hoe ze baalt van Annet. Annet heeft in de groep aan Dees gevraagd waarom ze haar heeft genomineerd. Dat had ze gevoeld. Dees zit kwaad te kijken op de bank en is heeeeeeeel erg verontwaardigd. Ze vindt het heel kinderachtig en heel erg dat er zomaar wordt gezegd dat ze iemand heeft genomineerd.

Ed gaat naar bed. Ferdi en Georgie vinden het verhaal van Dees duidelijk geen probleem om lang bij stil te staan. Dees wel en ze gaat verder met haar geklaag. Ze vindt het kinderachtig, lullig, het slaat nergens op.

F&G zijn opvallend stil. Dees draait het verhaal nog eens af. Misschien had Annet het niet verwacht zegt G. Dees zegt dat Bi ook niet verwacht dat een vrouw haar nomineerd. Dan zou Dees dus alleen mannen kunnen nomineren. Ferdi vraagt of Bianca zichzelf dan al als de winnaar ziet ofzo. Iedereen kan iedereen nomineren...

Dees zegt dat zij en Ed echt niet de enige zijn die Annet hebben genomineerd. Dat weet je niet zeggen F&G. Ferdi vindt de reactie van Annet in en in triest.

Dees klaagt steeds verder. Ze zegt steeds 'Lekker belangrijk' en vertelt dan weer dat het super kinderachtig is en lullig om haar te confronteren waar de dames bij zijn.

Ze is echt heel irritant. Gaat nu verlinken dat Annet punten aan Georgie heeft gegeven omdat hij niet lekker in zijn vel zit. Ze vertelt dat zij G nooooit zou nomineren omdat ze het een toffe gozer vindt. Het verhaal van Dees heeft het beoogde effect en F&G zijn heel verontwaardigd bij het idee dat Georgie genomineerd wordt omdat hij zich niet happy voelt.

Ferdi zegt dat nu de ware aard boven komt van Annet.

Georgie denkt dat Annet het misschien tegen Dees heeft gezegd om te vissen. Als Dees haar niet had genomineerd en de volgende ook niet, weet je vanzelf wie het wel gedaan heeft.

Dees klaagt verder en de heren zijn nu een stuk meegaander. Ze klagen over Annet. Ferdi vindt het wel leuk dat dit gebeurd. Dat Annet in de war raakt door haar nominatie. Een kat in het nauw maakt rare sprongen zeggen ze.

Ze hebben het er buiten ook al over gehad. Spreken een beetje in raadsels.

Discussies kunnen niet gevoerd worden in het huis. Geluid weg

Georgie begint een verhaal over de laatste 5 en mensen die er voor het geld zitten. Mensen die nooit genomineerd zijn daar klopt iets niet... Inderdaad zegt Dees

Reclame

Georgie vertelt nu dat hij denkt dat de psychologische en medische testen ervoor zorgen dat BB precies het gedrag van mensen kan voorspellen. Ze willen niet voor verrassingen komen te staan. Hij vertelt over zijn nek en rugklachten. Dees vraagt of je zo'n test kan liegen. G zegt dat is heel simpel natuurlijk, als je bij een vraag een atje bent vul je b in. Dees dacht dat er daarvoor wel veel vragen waren.

Mijn geluid valt steeds weg

Dees is het in elk geval eens met Georgie.

Geluid weg

Het gaat nog steeds over mensen die niet zichzelf zijn in het huis. Durven niet het achterste van hun tong te laten zien. Ze zijn misschien bang voor de pers, maar die duikt op mensen die weinig vertellen en niet op gasten die open zijn zoals Georgie.

Dees is het er helemaal mee eens maar wil geen namen noemen. Ze vinden mensen in het huis niet eerlijk.

Dees komt elke keer weer terug op het voorval van Annet. Nu heeft ze gezien hoe ze is...

Ze hebben het ff over de cake buiten. Dan over de geit. Ferdi en Georgie blijven wakker. Dees zegt dat ze naar bed gaat en blijft zitten.

Ze vertelt nog eens hoe flauw Annet is. Ferdi zegt dat Ali gelijk had en dat er mensen niet puur zijn. Dees zegt dat ze nu wel zeker weet dat ze de goede keus heeft gemaakt.

Ze gaat naar bed, de jongens zuchten heeeeeeeeeeeel diep.

Georgie klaagt dat hij altijd alle actie mist. Dat met Ali, met Rex... Met G in de buurt gebeurt er nix en dat is juist wat hij wel leuk vindt, die spanning. Ferdi zegt dat je niet overal bij kan zijn en het is ook leuk dat je zo weer iets hoort..

G zegt dat hij het wel fijn vond zo'n gesprek gisteren in de tuin. Je wil je hart luchten, maar niet tegen iedereen.

Georgie ziet dat zijn batterijen op zijn.
Ferdi checkt die van hem ook ff, ook een goner, lampjes aan en weer uit... Dat heeft Georgie nog nooit gezien, net zijn hartslag.

Ze gaan nu fluisteren en kijken hoe goed de lampjes knipperen als je de batterijen samen ruilt. Helpt niets.

pi_404173
Ze willen dat BB iets zegt. Er gebeurd niets.

Geluid weg

Dan hebben ze het over het opstaan 's morgens. Ferdi wil eten als hij opstaat, ook als dat vroeg is.

Georgie zegt dat hij gaat slapen. Ze staan op en wij blijven in de lege woonkamer. Je hoort alleen de klok tikken.

Dan beeld van Robin in bed. Ferdi kruipt naast Dees. Dat is niet te zien. Ze fluisteren wat.

Ondertussen haalt Georgie in de woonkamer zijn kussen op.

Buiten staat de geit bij de warme oven. De cake staat daarin te garen.

Robin is nog half wakker en er wordt welterusten gezegd in de slaapkamer.

Het wordt stil in het huis... Stream 1&2 staan op Robin.

pi_404184
04.50 uur Robin praat weer in zijn slaap: 'Hout....'

ff later draait ie zich om en zegt beduidend harder: 'Ok, ... T-bone'

Hij slaapt vaker erg onrustig. Gisteren rond een uur of 4 lag hij ook te kletsen, kon ik toen niet verstaan. Nu is het weer stil, hij ligt op zijn rechterzij en heeft de dekens van zich afgetrapt.

05.05 uur Ed staat op en loopt de slaapkamer uit.

05.06 uur En Ed gaat weer in bed liggen. Vast naar het toilet geweest, ik zag hem nl. niet in de woonkamer.

vrijdag 20 oktober 2000 @ 08:36:06 #16
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_404207
8.33
Ed is al weer wakker en moet de batterij uit de DBK halen
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten&lt;BR&gt;
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 08:46:55 #17
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_404218
8.36
Ed loopt door de tuin

Ed: Kom maar jongen
Zingt weer even "Will you never ever..."
Ed: Kuch kuch
8.37
We hebben vanmorgen blauwe lucht, wolkedekjes zijn vrij dun
Hebben wat ongure wolken in de buurt van de zon
Ziet er naar uit dat we nog wel zon krijgen maar denk dat het nog wel een gevecht wordt tussen wolken en de zon
Temperatuur is vrij goed temperatuur zo rond 5 graden denk vanavond rond het vriespunt
Misschien nog wat sneeuw... In de Alpen is de eerste sneeuw al gevonden
Dus mensen bereidt je er maar op voor de winterjassen kunnen de kast uit
's Ochtens op de fiets zal het weer vrij koud worden dus Sjaal om muts op

8.40
Ed gaat ondertussen even de kippen voeren en fluit hierbij
8.42
Ed zingt weer: We are Bigbrother and we like to dance
There people in the house that like some fun
8.43
(beeld op de haan maar die kraait nog niet deze morgen )
8.45
Ed is klaar met het kippenhok en gaat weer wat lopen ijsberen

[Reclame]

vrijdag 20 oktober 2000 @ 08:59:54 #18
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_404225
8.47
Ed loopt het huis even binnen en pakt iets
Kuck kuch
8.48
Ed: Nee nee neee nee
Ed jaagt de kip weer uit het huis en plaatst het hekje voor de deur en neemt weer plaats op de bank buiten
8.49
Ed zingt: Fly away in the coconut airway
fly away
Kijkt omhoog naar de lucht, waarschijnlijk naar de vliegtuigen
Ed: Moet toch wel heel erg zijn om de lucht niet te kunnen zien als je in de gevangenis zit, zie je de lucht alleen maar met het luchten maar niet 's ochtens vroeg
De lucht is 's ochtensvroeg gewoon het moois
Iets magisch al die kleuren
Dan is God er gewoon eventjes
8.51
Wauw hè
Ed kijkt volbewondering naar de lucht
8.53
Ed: Boeing 747 Easy jet naar...eh..Tenerief
8.55
Ed: Laatste rondjes voor de landing
Ed: Kuch Kuch
8.56
Ed loopt naar de tafel en doet daar wat
Ed: Tiedie Tiediedie die die
Tada thanananana tada
Geeft de kippen wat te eten
8.57
Ed: Oh o tok tok tok
Otok tok tok
Ed gaat weer terug op het bankje zitten en ademend diep in en uit
8.59
Ed: Goedemorgen
Uit het huis: Goedemorgen (Heb nog niet kunnen zien van wie)
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 09:17:42 #19
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_404240
9.00
Ed zit met zijn handen op zijn knieën met zijn ogen dicht te mediteren
(Veel vliegtuiglawaai op de achtergrond)
Of en toe een vuist in de lucht die die vervolgens langzaam opende
9.02
Diepe ademhalingen en even zijn schouders losschudden
Zit er nu bij als of die moet schijten zo vertrekt ie zijn gezicht maar ademend weer diep uit
9.05
Ed: Ik heb net je berichtje gekregen
Ik ook van jou
Ik ook van jou
9.07
Annet komt buiten en loopt gelijk naar Cindy
Cindy: Bhe bhe
Annet kruipt in het hok
Cindy: Bhe bhe
Annet Hoi hoi, heb je lekker geslapen
Ed: Allemaal bekende gezichten

Ed: Is die lekker warm
A: Zo warm is die niet
Ed: kou of niet
A: nee dat valt wel mee
A: Om negen uur moet ze toch die brokjes
Ed: Ja die liggen daar
A: Kom zo bij je
Ed: Henk Henk
Ed: Ik dacht dat je alles al wist Annet
A: Ja ik heb gisteren wel gelezen maar dacht laat die brief nog maar even liggen
Ed: Kijk maar even over er melk is in de voorraadkamer
A: Ja moet in de bigbrothermok ik pak het wel even
Ed: Cindy Cindy.. Kom maar bij me zitten
Dit is leuk dit is leuk
Zat je lekker in je huisje dacht je ik kom lekker niet naar ed toe
9.12
Ed: ja ja braaf beest heel erg braaf
Lekker in je hok geslapen
Was het koud of was het warm
Ja dat zijn kippetjes ken je die al kippetjes
9.13
Ed: Denneboompie
Wil je graag melk
Wil je graag melk
Geit scheit even bij Ed zijn voeten
Ed: Lekker bezig Cin
Ed fluit en loopt heen om de schep te halen (Doe geen moeite je blijft bezig )
Ed ruimt al fluitend de keutels op van Cindy
9.16
Ed loopt wat fluitend heen en weer en Cindy volgt hem
Ed: Ben even met de geit aan het dansen
Annet: Ja
Ed haalt wat water uit de vijver en geeft Cindy wat te drinken
Ed: Ga je lekker in je hok das gezellig
[Reclame]

vrijdag 20 oktober 2000 @ 09:28:04 #20
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_404243
9.18
Ed: Moet hij nog melk
Annet: heeft nog een paar drupjes maar mag ook niet gelijk uit de ijskast moet 18-36 graden zijn
Annet: Ik heb pulpje gemaakt
Ed Kom maar kom maar
Ed nee je mag niet naar binnen je mag niet binnen je mag niet naar binnen
Je bent een lekker buiten dier.. lekker buiten dier... lekker
Nou je zal wel veel aangehaald worden denk ik hier
Zal veel tegen je gepraat worden
Als de bewoners het een beetje moeilijk hebben komen ze met Cindy praten want Cindy zegt niets terug
hahaha
Niet schrikken
Beetje lachen schrik je toch niet van
Ed zingt
Good morning good morning
Ik wake up in the morning and eat my breackfast to

Ik ben een lekker geitje en ziet hier in het huis
Ik ben een lekker geitje en hebben kippen om me heen
en ga nog niet naar huis
Good morning goodmorning
Annet geeft Cindy wat te eten uit een emmer
9.22
Ed: Het is niet warm
Annet: gaan we even een stukje
Kom maar kom maar
Je bent echt gulzig dier
Jeetje
Nou al verkouden cindy nee toch
Annet Ik heb nog geen schoenen aan maar is best nog wel koud
Ed: Kan je je schoenen niet aan
A: Nee alleen mijn laarzen en dat staat lullig
Ed: Maar goed dat we niet door gegaan zijn dan anders was het echt bloederig geworden
We hadden wel door kunnen gaan maar dan had ik hier de derde dag ook voor pampes gelegen
9.25
Goede morgen goede morgen
Ed: Wat heb je daar nou in gedaan
A: Dat is pulp moet je water bij doen, een beker pulp of drie bekers water
Ed: Waarom doe je het niet in zo'n bakje joh
A: Bakjes zitten allebei vol
Ed: Gooi je het water er uit doe je het daarin
A: Nou is nu al bijna op
9.27
Ed: Ben nu nog wel slaperig
A: Ben je nog moe
Ed: Ja ben nog wel moe lag om drie uur in bed
A: Is wel gelukt
Ed: ja ze hadden hem gewoon in de oven moeten laten

(Moet er vandoor sorry mensen)

vrijdag 20 oktober 2000 @ 09:29:29 #21
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_404244
Gesprek gaat over de cake die uit de oven is gehaald terwijl Ed vind dat hij er in had moeten blijven staan
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 09:34:06 #22
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_404247
Gesprek gaat over het nomineren van Ed, hij is verbaast dat niemand hem zo leuk vond om hem niet te nomineren terwijl ze allemaal positief over hem waren
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 09:36:56 #23
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_404250
Ed vind het maar makkelijk dat ze hem hebben genomineerd hebben omdat hij een nieuwkomer is en hij vind dat de kijkers maar moeten nomineren
Annet en Ed vinden het beiden maar een rot systeem
(Hebben niet door dat juist die nominaties spanningen in het huis brengen. This is tv)
Over dat als je nooit genomineerd word de kijker je nooit het huis uit kan stemmen
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 09:38:42 #24
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_404251
Ed en Annet lopen het huis binnen en Cindy volgt ze
Ed wil Cindy niet naar binnen hebben en neemt haar weer mee naar buiten en gaat met haar dansen
Ed: Dat is gek he
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 09:43:36 #25
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_404255
Gesprek volgt over de nominaties
Ed zal niet de mensen nomineren die hem ontwijken dat intereseert hem te veel (Zoals Hieke en Desiree)
Mensen die hij het eerste kan "lezen" zal hij het snelst nomineren
Omdat hij in het huis zit om mensen te leren kennen en de omgangsvorm daar mee
Zijn uitdaging is om met iedereen om te kunnen gaan, dus de mensen die hij het liefst heeft zal hij het snelst nomineren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')