As a youth, he was fostered at Storm's End and served as a page and squire to Lord Renly Baratheon. This was likely the start of their clandestine love affair. Although not widely known, their forbidden relationship is known to various others at court.[4]quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:19 schreef Norrage het volgende:
Ik heb in het boek trouwens nooit gelezen dat Renly (loras) homo zijn. Waar is dat eigenlijk op gebaseerd?
Dat is de gozert waar Bran naar op weg is en hij leert hem door die bomen kijken. Aan het eind van boek 5 is die daar nog.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Aah oké, zover was ik nog niet. Dat van Jon had ik zelf bedacht![]()
Komt Brynden ook nog wat melden? Heb de wiki's gauw gescand, maar kan zo geen belangrijke informatie vinden.
Precies ja. In de boeken heeft hij alles: charisma, uiterlijk, kracht en ook wel wat hersenen. Die scene met Loras en die scene met Marg, beiden waarin hij als een Tyrell bespeeld doetje wordt weggezet staan daar zo recht tegenover. Zo jammer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Was subtieler gebracht. In het boek was hij een jongere Robert maar was hij toevallig homo. In de serie is het grootste kenmerk van hem dat hij op mannen geilt.
Scene's uit de boeken die zijn geaardheid/relatie bevestigen:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:19 schreef Norrage het volgende:
Ik heb in het boek trouwens nooit gelezen dat Renly (loras) homo zijn. Waar is dat eigenlijk op gebaseerd?
Daar kan ik me wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:38 schreef Norrage het volgende:
Ik weet inderdaad dat ze het wel steeds hebben over dat "maagd" verhaal van Marg inderdaad. Maar het ligt er gewoon niet bovenop. Zonder de kennis uit de serie had ik het niet herkend in het boek. Sowieso een sterk contrast met de boeken zoals ze het in de serie brengen.
Wat heb je er aan om door een boom te kunnen kijken? Bomen staan stil op 1 plek?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is de gozert waar Bran naar op weg is en hij leert hem door die bomen kijken. Aan het eind van boek 5 is die daar nog.
Ja dat is nog niet helemaal duidelijk. Wel dat hij zowel het heden, verleden en de toekomst kan zien door die bomen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat heb je er aan om door een boom te kunnen kijken? Bomen staan stil op 1 plek?
Echt Bran jonge, sukkeltje
Oké, maar dan nog.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja dat is nog niet helemaal duidelijk. Wel dat hij zowel het heden, verleden en de toekomst kan zien door die bomen.
Dat van Jon is al wel naar gehint geloof ik, maar of Arya's Braavos avontuur erin komt zal nog spannend wordenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:55 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik vraag me ook af hoe veel de serie nog gaat afwijken... Hoop dat ze geen dingen totaal gaan skippen zoals het feit dat Jon ook kan wargen of dat Arya blind wordt etc. etc.
Oh? Heb ik gemist dan, hoe was dat? En als dat laatste niet zo is slaat dat nergens op. Vond het ook al zo raar dat Jeyne Poole of hoe ze ook heet geschrapt is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat van Jon is al wel naar gehint geloof ik, maar of Arya's Braavos avontuur erin komt zal nog spannend worden
In de boeken kon ik er ook moeilijk doorheen komen. Wel een plus punt dat hij niet 5 boeken lang Rickon zijn vakantie heeft besproken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oké, maar dan nog.
Ik heb een aversie tegen Bran, vanaf dag 1. Krijg het er ook niet meer uit denk ik. Vertel me maar of ik er nog anders over ga denken na boek 5.
En ik kom niet door de Iron Born stukken heen. Boek 1/2/3 gingen als een speer, en zit nu al weken met boek 4 te klooienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
In de boeken kon ik er ook moeilijk doorheen komen. Wel een plus punt dat hij niet 5 boeken lang Rickon zijn vakantie heeft besproken.
Misschien dat het nog komt in boek 5.. Tot nu toe vind ik het vrij saai en langdradig.quote:
Is je aversie niet ontstaan omdat je een Jaime fan bent?(gezien je avatar)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oké, maar dan nog.
Ik heb een aversie tegen Bran, vanaf dag 1. Krijg het er ook niet meer uit denk ik. Vertel me maar of ik er nog anders over ga denken na boek 5.
Ik denk dat de actrice die Yara speelt een contract had voor dit seizoen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:26 schreef Bijna het volgende:
Hoi!
Al tijden een trouwe GoT-kijker en boekenlezer.
Maar wat ik me nu afvraag: waar sloeg die scène met Yara en Ramsay op?
In de boeken waant Yara Theon toch lange tijd dood en komt ze er veul later pas achter dat Theon nog leeft?
Hm oke. Dan nog vond ik die scène vreemd en afgeraffeldquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:53 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik denk dat de actrice die Yara speelt een contract had voor dit seizoen.
Dat komt door de kwaliteit van de producers.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:56 schreef Bijna het volgende:
[..]
Hm oke. Dan nog vond ik die scène vreemd en afgeraffeld
Dat is toch geen theorie meer? Ik vond het iig zo duidelijk als wat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:45 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Three Eyed Crow = Brynden Rivers (dacht ik toch)
Nee niet eens, want zo heel veel heeft Bran niet met Jaime te maken, op dat uithetraamgooienincident naquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:44 schreef siddha het volgende:
[..]
Is je aversie niet ontstaan omdat je een Jaime fan bent?(gezien je avatar)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |