Ohja dat is zo!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ep 7 heet Mockingbird toch? 9 is Watchers on the Wall (dus dat zal ws wel Battle daar worden). Tyrion vs Tywin wordt denk ik ep 10.
Hopen op een laatste shot met een stervende Tywin, hoop echt dat ze die scene 1 op 1 vaniuit het boek verfilmen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ep 7 heet Mockingbird toch? 9 is Watchers on the Wall (dus dat zal ws wel Battle daar worden). Tyrion vs Tywin wordt denk ik ep 10.
Jaime dwingt Varys om hem naar buiten te smokkelen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:24 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Hopen op een laatste shot met een stervende Tywin, hoop echt dat ze die scene 1 op 1 vaniuit het boek verfilmen.
Hoe komt Tyrion trouwens ook alweer vrij? Had iets te maken met een geheim van Varys toch?
Thnx!quote:Op woensdag 30 april 2014 23:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Cersei: Will the king and I have children?
Maggy: Oh, aye. Six-and-ten for him, and three for you. Gold shall be their crowns and gold their shrouds, she said. And when your tears have drowned you, the valonqar shall wrap his hands about your pale white throat and choke the life from you.
valonqar = kleine broer
Ik verheug me eigenlijk op de Tyrion& Tywin scene in de tower of de hand in de series.. Benieuwd hoe ze dat gaan filmenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:47 schreef Norrage het volgende:
Dit geeft de ongekende kwaliteit van Storm of Swords aan, het bij verre beste boek van de serie. Mijn hemel wat gebeuren er ontzettend veel stoere dingen in dit seizoen
Ik hoop dat ze die 1-1 overnemen uit het boek.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:35 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ik verheug me eigenlijk op de Tyrion& Tywin scene in de tower of de hand in de series.. Benieuwd hoe ze dat gaan filmen
quote:Op zondag 4 mei 2014 21:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die 1-1 overnemen uit het boek.
Ik ook, ik hoop dat hierin het boek gevolgd wordt.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:35 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ik verheug me eigenlijk op de Tyrion& Tywin scene in de tower of de hand in de series.. Benieuwd hoe ze dat gaan filmen
Ik zet in op 9.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:16 schreef drakin het volgende:
Zal een mooi plaatje opleveren, maar ep 10 pas?
En dan in 10 hem nog even laten zittenquote:
hoezo?quote:
Shea werd wel direkt weggehaald uit die kamer, maar hij geloof ik niet.quote:
ah zo.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Shea werd wel direkt weggehaald uit die kamer, maar hij geloof ik niet.
Dance's kwaliteiten staan buiten twijfel, maar ik vindt Dinklage ook gewoon erg goed in deze rol. Veel beter dan in een aantal andere rollen van hem.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:12 schreef Jester65 het volgende:
Ik zal Charles Dance missen, misschien wel de beste vertolking van de serie. In ieder geval beter dan de overgewaardeerde Peter Dinklage.
Ik vond Mark Addy juist niet zo geweldig. Zijn karakter was er natuurlijk ook naar, maar er zat maar weinig subtiliteit in zijn vertolking.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:33 schreef ems. het volgende:
Robert Baratheon gespeeld door Mark Addy was ook briljant. Vond het jammer dat hij zo vroeg in het verhaal al dood ging door zijn vertaling van de dikke koning
De koningin van minachtend glimlachen.quote:
ROBERT STRONGquote:Op zondag 4 mei 2014 23:33 schreef ems. het volgende:
Robert Baratheon gespeeld door Mark Addy was ook briljant. Vond het jammer dat hij zo vroeg in het verhaal al dood ging door zijn vertaling van de dikke koning
wat een kutwijf is ze ook van mij mag ze het hele serie overlevenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De koningin van minachtend glimlachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |