Ja veel te snel! Van mij had ie langer mogen blijvenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
In het boek niet, the Mountain had nog wat laatste woorden tegen hem, en pas een paar hoofdstukken later kwam ik er achter dat hij gewoon echt dood wasGeen idee hoe ze dat gaan uitbeelden.
Zal ook wel een schok zijn voor de kijkers, hij is aardig geliefd wel. En dat in zo'n korte tijd.
Het zou wel wat verdacht zijn als de actrice opeens gecast is natuurlijk.. Niemand weet wie Lady Stoneheart is, iedereen weet wel wie de actrice is die Cat Stark isquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:02 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen.... hoop ik....
Nee ja klopt, ik zie ook nergens meer waar ik vandaan had dat er een andere acteur was voor Stoneheart... Je hebt me gerustgesteldquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het zou wel wat verdacht zijn als de actrice opeens gecast is natuurlijk.. Niemand weet wie Lady Stoneheart is, iedereen weet wel wie de actrice is die Cat Stark is![]()
Zullen we daar maar van uitgaan
Ik zei het eerder al, kwam op mij over als een flinke schok, omdat ik het mezelf niet gespoiled hadquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:02 schreef Bijna het volgende:
[..]
Ja veel te snel! Van mij had ie langer mogen blijven
Hé psst. The Mountain gaat niet dood.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zei het eerder al, kwam op mij over als een flinke schok, omdat ik het mezelf niet gespoiled hadEn ik wist wél dat the Mountain dood ging. Dat ze dus beiden dood zouden kunnen gaan kwam niet in me op blijkbaar
Ben benieuwd naar de reacties!
Er is een theorie dat the Mountain helemaal niet zo dood is als ie lijktquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zei het eerder al, kwam op mij over als een flinke schok, omdat ik het mezelf niet gespoiled hadEn ik wist wél dat the Mountain dood ging. Dat ze dus beiden dood zouden kunnen gaan kwam niet in me op blijkbaar
Ben benieuwd naar de reacties!
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:05 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Hé psst. The Mountain gaat niet dood.
Niet joh?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:06 schreef Bijna het volgende:
[..]
Er is een theorie dat the Mountain helemaal niet zo dood is als ie lijkt
Wil je het weten?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
Niet joh?
Laatste wat ik van hem hoorde is dat hij was meegenomen de kerkers in, om voor proefdier te spelen. Toch?
Of werd hij daar gewoon vermoord zodat z'n hoofd richting Dorne kon?
Is maar een idee, maar klinkt mij het meest logischequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:04 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Nee ja klopt, ik zie ook nergens meer waar ik vandaan had dat er een andere acteur was voor Stoneheart... Je hebt me gerustgesteld
Edit: toch vond ik je serieJaime plaatje leuker![]()
Doe deze dan, die lijkt op beide versies:quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Is maar een idee, maar klinkt mij het meest logischeZe willen het natuurlijk wel geheim houden, het moet een enorme schok zijn. Een flinke seizoensklapper
![]()
Jaime is niet meer om aan te zien nuDan maar een getekende Jaime.
Ah welnee juh, die ik nu heb voldoet primaquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:10 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Doe deze dan, die lijkt op beide versies:
[ afbeelding ]
Nou de theorie gaat dus als volgt. The Mountain is inderdaad meegenomen als proefkonijn voor Qyburn. En op een gegeven moment zegt men dat hij dood is en wordt z'n schedel naar Dorne gebracht. Echter, na een aantal gebeurtenissen, die even niet meer zo 123 kan opnoemen, zegt Cersei tegen Qyburn dat 'het tijd is'. En enige tijd later komt er een nieuw persoon bij de King's Guard, Robert Strong. Hij valt niet alleen op vanwege zijn grootte, maar ook vanwege het feit dat hij nooit eet en nooit z'n helm afzet. Dus sommigen geloven nu dat Robert Strong eigenlijk the Mountain is, maar dan zonder hoofd.quote:
Dit valt ook mooi samen met de geruchten dat The Hound niet dood is maar zich verschuilt in een klooster. Het zou raar zijn als GRRM niet een episch eindgevecht schrijft tussen The Hound en z'n broer, het is zo meant to bequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:14 schreef Bijna het volgende:
[..]
Nou de theorie gaat dus als volgt. The Mountain is inderdaad meegenomen als proefkonijn voor Qyburn. En op een gegeven moment zegt men dat hij dood is en wordt z'n schedel naar Dorne gebracht. Echter, na een aantal gebeurtenissen, die even niet meer zo 123 kan opnoemen, zegt Cersei tegen Qyburn dat 'het tijd is'. En enige tijd later komt er een nieuw persoon bij de King's Guard, Robert Strong. Hij valt niet alleen op vanwege zijn grootte, maar ook vanwege het feit dat hij nooit eet en nooit z'n helm afzet. Dus sommigen geloven nu dat Robert Strong eigenlijk the Mountain is, maar dan zonder hoofd.
Als er iets niet aan klopt, moet iemand maar verbeteren hoor. Het is alweer een tijd geleden dat ik de boeken gelezen heb
The Hound moet dan wel winnen, zou lullig zijn als ie verliestquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Dit valt ook mooi samen met de geruchten dat The Hound niet dood is maar zich verschuilt in een klooster. Het zou raar zijn als GRRM niet een episch eindgevecht schrijft tussen The Hound en z'n broer, het is zo meant to be
Maar natuurlijk. Ik moet zeggen dat ik wel bang ben dat GRRM er een handje van heeft om lekker eigenwijs het niet te doen, net zoals ik bang ben dat hij net zo eigenwijs de boeken totaal niet laat eindigen op een mooie kloppende manier, alleen om z'n fans te choqueren. Daar is hij wel toe in staat namelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:17 schreef Bijna het volgende:
[..]
The Hound moet dan wel winnen, zou lullig zijn als ie verliest
Of gewoon de White Walkers te laten 'winnen' en de rest te laten stervenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:19 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Ik moet zeggen dat ik wel bang ben dat GRRM er een handje van heeft om lekker eigenwijs het niet te doen, net zoals ik bang ben dat hij net zo eigenwijs de boeken totaal niet laat eindigen op een mooie kloppende manier, alleen om z'n fans te choqueren. Daar is hij wel toe in staat namelijk.
Voor GRRM begrippen zou het niet eens zo raar zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Bijna; EhhhOké. Dat slaat werkelijk nergens op.
Really?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:21 schreef Bijna het volgende:
[..]
Voor GRRM begrippen zou het niet eens zo raar zijn
Nee, behalve wat dingetjes die je als 'hint' zou kunnen opvangen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Really?My god.. er staat me nog wat te wachten dus..
Maar het zijn theorieën dus, er is in het boek nog niets bevestigd?
Wordt wel naar gehint.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Really?My god.. er staat me nog wat te wachten dus..
Maar het zijn theorieën dus, er is in het boek nog niets bevestigd?
Blz 755 van boek 4. Heb al een tijdje niet meer gelezen, het wil even niet doordringen, vergeet gelijk wat ik gelezen hebquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef Bijna het volgende:
[..]
Nee, behalve wat dingetjes die je als 'hint' zou kunnen opvangen.
Bij welk boek zit je nu?
Boek 4 duurde bij mij ook wat langerquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Blz 755 van boek 4. Heb al een tijdje niet meer gelezen, het wil even niet doordringen, vergeet gelijk wat ik gelezen hebGeheugen is tegenwoordig behoorlijk ruk.
Langere hoofdstukken ja, normaal las ik er 4/5 per avond, maar ik kom er op deze manier niet doorheen. En ik heb m'n hoofd er niet bij, dus ik begin er steeds maar niet aan. Eerst de serie nu maar afkijken, daarna zien we wel weerquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:26 schreef Bijna het volgende:
[..]
Boek 4 duurde bij mij ook wat langer
Maar doe het vooral rustig aan, boek 6 zal nog héél lang gaan duren vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |