abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139945483
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:02 schreef ems. het volgende:
Ik dacht dat het al zo goed als bevestigd was dat Jaqen hem koud had gemaakt?
Flinke omweg naar Oldtown dan
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:15:41 #252
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_139945618
The Prince that was promised / Azor Ahai = Jon Snow, me dunkt.

Hele prophecy:
quote:
According to prophesy, in ancient books of Asshai from over 5,000 years ago, Azor Ahai is to be reborn again to challenge the re-emergence of the Others. This will occur after a long summer when an evil, cold darkness descends upon the world.[41] It is said that Azor Ahai wielding Lightbringer once again, will stand against the Others and if he fails, the world fails with him.
“ "There will come a day after a long summer when the stars bleed and the cold breath of darkness falls heavy on the world. In this dread hour a warrior shall draw from the fire a burning sword. And that sword shall be Lightbringer, the Red Sword of Heroes, and he who clasps it shall be Azor Ahai come again, and the darkness shall flee before him."[42] ”
“ "When the red star bleeds and the darkness gathers, Azor Ahai shall be born again amidst smoke and salt."[43] ”
She has interpreted this to mean that Stannis Baratheon is Azor Ahai and gave him a flaming sword.
“ I pray for a glimpse of Azor Ahai, and R’hllor shows me only Snow.[44] ”
This seems to show that Jon Snow rather than Stannis Baratheon is Azor Ahai, though she can not get this interpretation.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_139945798
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:15 schreef DustPuppy het volgende:
The Prince that was promised / Azor Ahai = Jon Snow, me dunkt.

Hele prophecy:

[..]

Dat lijkt me ook. In DwD ziet Melissandre Jon vaker in haar vuren en er zijn natuurlijk de gebeurtenissen aan het eind van DwD
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:22:09 #254
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_139945847
quote:
Jon's wounds smoke while Bowen Marsh cries, providing the prophecised salt, and Ser Patrek's bloody, star laden heraldry is in the air above.[5]
When Melisandre looks into her fires for Azor Ahai, she sees only things to do with Jon or snow, which he thinks must just be ash but she sees a possible connection to Jon.[6]
Jon Snow has a dream where he fights the Others with a red sword burning in his hand. [7]
If having the Blood of the Dragon is a prerequisite, if Jon's father is truly Rhaegar, Jon would satisfy that prerequisite. He would be the grandson of Aerys and Rhaella and thus come from their line.
Jon chose his duty to the Night's Watch over his love for Ygritte. He indirectly caused her death by warning Castle Black of the incoming wildling raid. Similar to Azor Ahai sacrificing Nissa Nissa to complete Lightbringer.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_139946130
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:00 schreef Bijna het volgende:

[..]

Is er ook geen theorie dat hij wordt geduwd door een faceless man?
Klopt, maar ik zie niet in waarom het een faceless man zou moeten zijn ipv een gewone huurmoordenaar.
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:33:00 #256
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_139946237
Wat ik me dan wel afvraag met betrekking tot Victarion etc.

Hoe ze in hemelsnaam aan het geld moeten gaan komen voor het ontzet van Meereen. :D
Dat moet wel haast een gigantische puinhoop worden.

Je hebt een veldslag gedeelte, een zeeslag gedeelte en ik verwacht Daenerys ook nog wel ergens op Drogon.

Plus het feit dat we in datzelfde tijdsbestek ook nog een kleine veldslag bij Winterfell moeten voeren.
De makers kunnen beter een kickstarter op gaan zetten oid.
pi_139946265
Of ze brengen het gewoon niet in beeld, zoals ze wel vaker hebben gedaan
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:34:17 #258
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_139946278
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:33 schreef Bijna het volgende:
Of ze brengen het gewoon niet in beeld, zoals ze wel vaker hebben gedaan
Nah, dat kun je eigenlijk niet maken. Alles bouwt er naar toe.
Het is alsof je Blackwater niet laat zien.
pi_139946287
En dan willen ze het liefst ook nog in zeven seizoenen klaar zijn. Kan niet anders dan dat amper in beeld wordt gebracht dan.
pi_139946337
Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, hoop dat er genoeg geld voor is
pi_139946551
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
En dan willen ze het liefst ook nog in zeven seizoenen klaar zijn. Kan niet anders dan dat amper in beeld wordt gebracht dan.
8 seizoen is het doel volgens mij.
pi_139957177
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:29 schreef MAHL het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zie niet in waarom het een faceless man zou moeten zijn ipv een gewone huurmoordenaar.
Omdat ze de beste zijn neem ik aan. Iedereen denkt dat hij gewoon van een brug werd geblazen, dus uitstekend uitgevoerd.
Daarnaast het idee dat je je superassassins wel moet gebruiken als je ze introduceert.

Over de faceless men, wat is nu precies hun werkwijze, Littlefinger merkt op hoe duur ze zijn, maar aan de andere kant heb je weer het onpartijdige dienende gelul van de kindly man?
pi_139960677
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Omdat ze de beste zijn neem ik aan. Iedereen denkt dat hij gewoon van een brug werd geblazen, dus uitstekend uitgevoerd.
Daarnaast het idee dat je je superassassins wel moet gebruiken als je ze introduceert.

Over de faceless men, wat is nu precies hun werkwijze, Littlefinger merkt op hoe duur ze zijn, maar aan de andere kant heb je weer het onpartijdige dienende gelul van de kindly man?
Niet elke faceless man zal zich aan die onpartijdigheid houden natuurlijk
pi_139962654
quote:
17s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:36 schreef Bijna het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, hoop dat er genoeg geld voor is
ik heb ook ergens gelezen dat george r.r. martin ervoor pleite om er ook een film over te maken (vanwege het grotere budget voor zoiets)
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_139963789
Zal Arya dan ooit de facelessman ontmoeten en wat gebeurt met haar eigenlijk?
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_139997539
quote:
17s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:49 schreef Bijna het volgende:

[..]

Het zou wel enorm vet zijn, vooral dat eindshot
Toch even checken :@

Ep 9 Tyrion/Tywin/Shae
Ep 10 Lady Stoneheart.

Ik denk niet dat the Wall ep 9 waardig is, toch?
pi_139997576
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 22:14 schreef siddha het volgende:
Zal Arya dan ooit de facelessman ontmoeten en wat gebeurt met haar eigenlijk?
Nee/ nog niet bekend en ze wordt er één.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_139997607
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:51 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Toch even checken :@

Ep 9 Tyrion/Tywin/Shae
Ep 10 Lady Stoneheart.

Ik denk niet dat the Wall ep 9 waardig is, toch?
ik dacht zelf Tyrion/Tywin/Shae ep 10. Maar die heet "the Children", dus zou misschien ook iets te maken kunnen hebben met Children of the Forest, aangezien Leaf voor dit seizoen gecast is. Lady Stoneheart móet wel echt eindshot van ep 10 worden
pi_139997683
quote:
17s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:53 schreef Bijna het volgende:

[..]

ik dacht zelf Tyrion/Tywin/Shae ep 10. Maar die heet "the Children", dus zou misschien ook iets te maken kunnen hebben met Children of the Forest, aangezien Leaf voor dit seizoen gecast is. Lady Stoneheart móet wel echt eindshot van ep 10 worden
Denk misschien ook 'the children' omdat Stoneheart haar kinderen weer terug wil/wraak wil nemen?

Edit: of 'the children' omdat Drogon kindjes schijnt te gaan eten?
pi_139997755
quote:
17s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:53 schreef Bijna het volgende:

[..]

Ik dacht toch aan ep9, omdat de trial in ep8 voorkomt en waarschijnlijk de dood van Oberyn ook, of in ieder geval de suggestie dát.

LS inderdaad als eindshot, dat wordt een jaar lang speculeren, goed voor de spanning ook :Y
pi_139997850
Trouwens raar dat ze voor Stoneheart een andere acteur hebben :/
pi_139997856
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:56 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik dacht toch aan ep9, omdat de trial in ep8 voorkomt en waarschijnlijk de dood van Oberyn ook, of in ieder geval de suggestie dát.

LS inderdaad als eindshot, dat wordt een jaar lang speculeren, goed voor de spanning ook :Y
Oberyn was op slag dood toch? In dat geval zal dat in ieder geval ep 8 zijn
pi_139997943
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:59 schreef TheHappyPrince het volgende:
Trouwens raar dat ze voor Stoneheart een andere acteur hebben :/
Oh echt joh? :o Doen ze dat niet om de actrice ''geheim'' te houden tot het laatste moment?
pi_139997988
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:59 schreef Bijna het volgende:

[..]

Oberyn was op slag dood toch? In dat geval zal dat in ieder geval ep 8 zijn
In het boek niet, the Mountain had nog wat laatste woorden tegen hem, en pas een paar hoofdstukken later kwam ik er achter dat hij gewoon echt dood was ;( Geen idee hoe ze dat gaan uitbeelden.

Zal ook wel een schok zijn voor de kijkers, hij is aardig geliefd wel. En dat in zo'n korte tijd.
pi_139997999
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:01 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh echt joh? :o Doen ze dat niet om de actrice ''geheim'' te houden tot het laatste moment?
Dat zou ook kunnen.... hoop ik....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')