Ik zou je post ook nog eens doorlezenquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:52 schreef MonoIith het volgende:
Wat een stomme fout in de titel. Dat is het resultaat van te snel typen![]()
Is het mogelijk de titel aan te passen?
Nee, dit is niet mogelijk. De omzettingstabel voor jouw examen vind je op deze pagina. Met 61 punten had je een 9,9 gehad.quote:
Nederlands is niet mijn sterkste vak (7.8)quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:57 schreef Novermars het volgende:
[..]
Ik zou je post ook nog eens doorlezen
Bedankt! Ik ben nog redelijk nieuw met examenblad.nl dus moet het nog even allemaal uitvogelen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:01 schreef Tochjo het volgende:
[..]
Nee, dit is niet mogelijk. De omzettingstabel voor jouw examen vind je op deze pagina. Met 61 punten had je een 9,9 gehad.
De door jou genoemde formule is niet geldig voor de randen van de scoringstabel bij een N-term anders dan 1,0. In het normeringsvoorschrift kun je lezen hoe Cito dat oplost.
Ik ga waarschijnlijk naar havo-sprint. (i.i.g geen mbo.)quote:
Wauw man, hoe ben je op het vmbo terecht gekomen als je zulke cijfers haalt?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:14 schreef MonoIith het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar havo-sprint. (i.i.g geen mbo.)
Scheikunde is mijn beste vak samen met Engels. Ik sta gemiddeld een 9 op Engels en op andere vakken een 8.5 of hoger, behalve bij Nederlands.
In klas 1 kon ik naar de havo en dat had ik niet gedaan. In de 2e klas had ik veel matigere cijfers en ging ik over naar klas 3 tl. Je kan niet van 3 tl naar 3 of 4 havo, dus ik had geen keus meer. 3 tl was echt geen fijn jaar van mijn leven. Dat was de reden dat ik besloot om betere cijfers te halen zodat ik geen mbo hoef te doen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:31 schreef Adsumnonabsum het volgende:
[..]
Wauw man, hoe ben je op het vmbo terecht gekomen als je zulke cijfers haalt?
Het is ook niks bijzonders, dat geef ik toe. Het is immers vmbo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:56 schreef fokker1234 het volgende:
Eerst was ik wel onder de indruk, en toen las ik dat het hier om het vmbo ging. En toen dacht ik![]()
![]()
Als je deze cijfers haalt zonder al te veel moeite dan zal je een uitstekende havo leerling en prima vwo leerling zijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:04 schreef MonoIith het volgende:
[..]
Het is ook niks bijzonders, dat geef ik toe. Het is immers vmbo.
Met mijn cijfers denk ik dat ik wel een goede havo leerling zou zijn.
Ik denk dat de overstap van vmbo tl naar vwo wel een hele grote stap is. In de eerste klas van het vwo wordt al met x en y gewerkt en met machten. Bij het vmbo is x^3=8 al onoplosbaar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:01 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Als je deze cijfers haalt zonder al te veel moeite dan zal je een uitstekende havo leerling en prima vwo leerling zijnTip: Als de havo te makkelijk blijkt te zijn, trek dan gelijk aan de bel. Soms is een school bereid om je naar vwo te laten gaan!
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:36 schreef ibri het volgende:
[..]
Ik denk dat de overstap van vmbo tl naar vwo wel een hele grote stap is. In de eerste klas van het vwo wordt al met x en y gewerkt en met machten. Bij het vmbo is x^3=8 al onoplosbaar.
De overstap van vmbo 4 naar havo 4 is altijd al een redelijke stap voor de meesten.
Klopt, het is ook niet een heel leuke stap. Maar soms is het kiezen uit twee kwaden: Je (iets te) hard uit de naad werken of je kapot vervelenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:36 schreef ibri het volgende:
[..]
Ik denk dat de overstap van vmbo tl naar vwo wel een hele grote stap is. In de eerste klas van het vwo wordt al met x en y gewerkt en met machten. Bij het vmbo is x^3=8 al onoplosbaar.
De overstap van vmbo 4 naar havo 4 is altijd al een redelijke stap voor de meesten.
Het is vooral een nivelleringsmiddel, onvoldoendes worden krappe voldoendes, hoe hoger je scoort hoe minder voordeel je hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:01 schreef Tochjo het volgende:
[..]
Nee, dit is niet mogelijk. De omzettingstabel voor jouw examen vind je op deze pagina. Met 61 punten had je een 9,9 gehad.
De door jou genoemde formule is niet geldig voor de randen van de scoringstabel bij een N-term anders dan 1,0. In het normeringsvoorschrift kun je lezen hoe Cito dat oplost.
Sjongejongejonge, het lijkt het Nederlandse belastingstelsel wel.... Het moet eens ophouden met dat nivelleren hier, zelfs hbo'ers al tot de groep 'hogeropgeleiden scharen' is een schrijnend voorbeeld hiervan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is vooral een nivelleringsmiddel, onvoldoendes worden krappe voldoendes, hoe hoger je scoort hoe minder voordeel je hebt.
Ja, maar dat steun ik wel!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:54 schreef HenkDeZeiler het volgende:
[..]
Sjongejongejonge, het lijkt het Nederlandse belastingstelsel wel....
Terwijl het HBO-niveau vroeger hoger lag dan nu.quote:zelfs hbo'ers al tot de groep 'hogeropgeleiden scharen' is een schrijnend voorbeeld hiervan.
In tegenstelling tot wat veel leerlingen en studenten denken krijgt ook lang niet iedereen met een WO-diploma straks een vet salaris.quote:
Dat klopt inderdaad Bram, het credo is derhalve ook geen pretopleiding te volgen. Maar spitsvondige opmerking, krasse kerel haha.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat veel leerlingen en studenten denken krijgt ook lang niet iedereen met een WO-diploma straks een vet salaris.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |