Heb ik al gekeken hoor! Bij elke huisarts is het anders, verderstaat er niks.quote:
Dus ik zou in principe gewoon kunnen zeggen dat ik het onveilig heb gedaan met een onbekende?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:08 schreef RemcoDelft het volgende:
Om een of andere reden wil de overheid dit graag hoogdrempelig hebben, en is het bij de GGD alleen nog gratis voor risicogroepen. Dus als je homo bent of het met hoertjes doet o.i.d. ...
Dan gaan ze alsnog een risico bepalen. Wat voor sex heb je gehad, hoe onveilig deed je het, met hoeveel, was er bloed bij, dat soort vragen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:49 schreef 1992Nicole het volgende:
[..]
Dus ik zou in principe gewoon kunnen zeggen dat ik het onveilig heb gedaan met een onbekende?
schandalig eigenlijk dat er onderscheid tussen mensen wordt gemaakt op deze manierquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:08 schreef RemcoDelft het volgende:
Om een of andere reden wil de overheid dit graag hoogdrempelig hebben, en is het bij de GGD alleen nog gratis voor risicogroepen. Dus als je homo bent of het met hoertjes doet o.i.d. ...
Mwah het is maar waar je over valt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
schandalig eigenlijk dat er onderscheid tussen mensen wordt gemaakt op deze manier
Gong zeker toen van je hoge eigen risico af?quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:48 schreef CarltonBanks het volgende:
Ik heb 2 jaar geleden 150 euro mogen lappen
Kwam bij de dokter: die vroeg of ik ergens uitslag, bultjes etc had, ik zei nee: Hij heeft niet gekeken, bloed laten afnemen, testen, week later uitslag... brand schoon
Ja klopt, maar aangezien ik dat verder niet gebruik moest ik het volledig zelf betalen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gong zeker toen van je hoge eigen risico af?
Via de huisarts gaat het volgens mij gewoon vergoed worden?
Consult huisarts is sowieso gedekt.
Zegt natuurlijk niets over anale wratten, schaamluis, chlamydia, een druiper e.d.quote:Op woensdag 30 april 2014 08:25 schreef Frag_adder het volgende:
wordt bloeddonorals ze dan een ziekte vinden die overdraagbaar is via het bloed krijg je er een melding van. Wordt je elke 3 maanden gescreend.
schaamluis komt haast niet meer voor en je hebt gelijk maar its iig een soort van screening.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk niets over anale wratten, schaamluis, chlamydia, een druiper e.d.
Haha liever goedkoop, maar zo ver wilde ik niet gaanquote:Op woensdag 30 april 2014 08:25 schreef Frag_adder het volgende:
wordt bloeddonorals ze dan een ziekte vinden die overdraagbaar is via het bloed krijg je er een melding van. Wordt je elke 3 maanden gescreend.
Consult wordt gedekt, overig onderzoek gaat wel van ER af.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gong zeker toen van je hoge eigen risico af?
Via de huisarts gaat het volgens mij gewoon vergoed worden?
Consult huisarts is sowieso gedekt.
ook als je 24+ bent?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:08 schreef RemcoDelft het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |