quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:56 schreef ChatGirl het volgende:
SC, reed je vanmorgen op de A27 jankend door de vangrail?
http://www.telegraaf.nl/b(...)aaid_met_uien__.html
SC is het met mij eensquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik luisterde gisteren nog wel naar Under a Blood Red Sky, dat vind ik wel een aardige plaat
quote:
quote:
quote:
Genoten van je kopje accuzuur vanochtend?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Angus en Julia hebben wel beter dan dit trouwens
Fijnquote:
Echt?quote:
Zit je weer op m'n Facebook te gluren?quote:
Uhm nee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit je weer op m'n Facebook te gluren?
D = Equote:
Eens!quote:
Een schijtende olifant?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit liedje doet mij sterk denken aan iets anders...
nee de melodie, de zingwijze etc doet mij denken aan een ander liedje dan wel artiest.quote:
George Ezra, wat een schatje is datquote:
Frank Jensenquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:12 schreef alors het volgende:
[..]
Dane nuATB
Zonet elders nog Big Jet Planemeegepikt op 3fm.
Ik ben visueel ingesteldquote:
Ja Sorry. Maar lunchbox 2 gaat wel winnen. Die staat op 78 %.quote:
Maar waarom?quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:21 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja Sorry. Maar lunchbox 2 gaat wel winnen. Die staat op 78 %.
Bazentrackquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:22 schreef alors het volgende:
Knotsgekke piemelhumor bij Dane.
Wel Skee-loI Wish
Ik had het gedaan als het Drops of Jupiter was geweest. Maar ik zou zeker niet op hey soul sister stemmen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op Train stemmen
Vrijwillig
Ga nu maar weer weg
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:28 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb op LB1 gestemd, want ik wil Mexicanobakker wel van een brug zien springen.
het is dat ik op mijn werkpc niet kán stemmen.....quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:28 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb op LB1 gestemd, want ik wil Mexicanobakker wel van een brug zien springen.
What I Like about You > Enjoy the Silencequote:Op dinsdag 29 april 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan nog zou ik op 2 stemmen. Blind. Want Enjoy the Silence
Da's toch geen doodsverwensingquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's toch geen doodsverwensing
Misschien spring je wel van een hele lage brug, een bikini bridge bijvoorbeeld (google maar, thank me later)
ik ben bezig met een nieuwe hype...de boxertent....quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's toch geen doodsverwensing
Misschien spring je wel van een hele lage brug, een bikini bridge bijvoorbeeld (google maar, thank me later)
Zal ik doen. Proostquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
muis, neem nog een glaasje accuzuur
Dat Wilbert niet. Afwisselingquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:39 schreef Sersjee het volgende:
Puik idee van Rob, die request die al een jaar niet gedraaid moet zijn. Zou standaard zo moeten zijn!
Moet je Veronica gaan luisteren, krijg je 'em minstens eens per dag.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kayleigh zou ik wel eens willen horen
Het is een nummer uit 1975. Ik vind het niet raar.quote:
Best veel nummers zijn slachtoffer van de week na Serious Request Lavender van Marillion ook.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:39 schreef Sersjee het volgende:
Puik idee van Rob, die request die al een jaar niet gedraaid moet zijn. Zou standaard zo moeten zijn!
Dan nog. Het is veel meer een plaat voor radio 2. Het nummer is ouder dan de doelgroep van 3FM, da's een vrij redelijk argument om het weinig tot niet te draaien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, maar toch is het een vrij bekend nummer voor muziek uit die tijd
Barend met zijn immense kaaklijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:25 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.hitkrant.nl/hotnews/40976-stem-op-jouw-hittegolf-hunk/
Even stemmen op Barend en Wijnand
Ik voel me wel een enorme creep als ik naar die lijst kijkquote:
Jaloersquote:
Nog 15 dagen jong, nog 15 dagen...quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:43 schreef Sersjee het volgende:
Die Jordy is ondertussen al 26...
*gaat zich inschrijven voor het bejaardenhuis*
Het is verschrikkelijk.quote:
*meldt*quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is ouder, de Sersj of de Mint?
De Sersj is een jaar ouder qua kalenderleeftijd maar aangezien ik nog steeds struggle met griepverschijnselen ben ik gevoelsmatig een keer zo oud.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is ouder, de Sersj of de Mint?
Nou dat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:52 schreef themauster het volgende:
Ik word morgen 27 ik voel me ineens weer jong met al die oude luitjes die hierboven posten
Ik had lachend je vader kunnen zijn.quote:
Eens! al is dat morgen andersquote:
Ouwe lul.quote:
Zeker een oude lul, hij heeft rimpels enzoquote:
Iets meer dan een jaar en ik ben 40. Niet zeiken, SC!quote:
Niet zeiken? ik ben blij dat er nog wat druk achter de straal zitquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iets meer dan een jaar en ik ben 40. Niet zeiken, SC!![]()
O, en![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hai!!quote:
ik weet welkequote:Op dinsdag 29 april 2014 13:55 schreef JDude het volgende:
Later dit jaar bestaat mijn leeftijd uit twee dezelfde cijfers. Ik zeg niet welke.
Ik dacht altijd dat jij jonger was dan ik omdat je er jonger uitzietquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet welke
en voor mij geldt datzelfde volgend jaar
en ik dacht juist dat jij ouder was omdat jij er ouder uitzietquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij jonger was dan ik omdat je er jonger uitziet
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik dacht juist dat jij ouder was omdat jij er ouder uitziet
maar ik word vaker jonger geschat....paar geleden zelfs jonger als mn 4.5jaar jongere broertjequote:
Ach, geestelijk ben ik nog een puberquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik word vaker jonger geschat....paar geleden zelfs jonger als mn 4.5jaar jongere broertje
geestelijk ben ik btw nog veel jonger. ik zit in de poeppiesfase
Dat kloptquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, geestelijk ben ik nog een puber![]()
nja, ik moet soms nog wel leren me aan de situatie aan te passen. op professioneel vlak lukt dat wel, maar in de privésfeer is dat nog wel eens lastigquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, geestelijk ben ik nog een puber![]()
Ik zeg: NOOIT veranderen op dat vlak
en in mijn geval??quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat kloptJe zou zeggen dat Pino ouder is dan jou op dat vlak
Ik vind jou best wel volwassen overkomenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik moet soms nog wel leren me aan de situatie aan te passen. op professioneel vlak lukt dat wel, maar in de privésfeer is dat nog wel eens lastig
[..]
en in mijn geval??
wat zit er bij jullie in het water???? ow wacht...dat heb ik ook jarenlang gedronkenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind jou best wel volwassen overkomen
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat zit er bij jullie in het water???? ow wacht...dat heb ik ook jarenlang gedronken
met mijn vertrek heeft de verloedering toegeslagenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:23 schreef themauster het volgende:
[..]Het dorp is er in die jaren niet beter op geworden
dan jijquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat kloptJe zou zeggen dat Pino ouder is dan jou op dat vlak
huizenbezitter was ik ook...ooit.....ga nu "nooit" meer kopenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
dan jij
En dan te bedenken dat ik al een tijdje huizenbezitter ben
en verdomme al ruim 10 jaar m'n rijbewijs![]()
ik ben echt een gevaar voor de samenleving
Het is begonnen toen ik vertrokken ben natuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met mijn vertrek heeft de verloedering toegeslagen
ja, natuurlijk!quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is begonnen toen ik vertrokken ben natuurlijk
haha, jaren geleden zat ik met een klasgenoot op msn, zegt ze na een uur of 3: "ik wist niet dat ik met jou ook serieus gesprek kon voeren"....quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
Stiekem ben ik best verantwoordelijk en kan je best een fatsoenlijk gesprek met me voeren
Probleem is alleen dat ik het leven te kort vind om (te) serieus te zijn
Op m'n date nog wel redelijk zware gespreksstof gehadquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, natuurlijk!
[..]
haha, jaren geleden zat ik met een klasgenoot op msn, zegt ze na een uur of 3: "ik wist niet dat ik met jou ook serieus gesprek kon voeren"....
Ga ik live zienquote:
Ik vind het live zo'n pokkebandquote:
*boks*quote:
Ik heb geen idee. Mijn muzikale opvoeding heeft wat te wensen overgelaten. Dus ik ben nu de schade in aan het halen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het live zo'n pokkebandaltijd al gevonden
Zelfs m'n pa (groot stones fan, vooral het oudere werk) heeft het altijd kut gevonden
Ik ook met mijn paquote:
Dat heb ik een aantal jaren terug ook gedaan. Gelukkig kwamen toen net the Police en Genesis weer bij elkaar, dus kon ik die mooi afvinken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Mijn muzikale opvoeding heeft wat te wensen overgelaten. Dus ik ben nu de schade in aan het halen.
Dat is wel een beetje een ding iddquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:44 schreef Sersjee het volgende:
Heb ze één keer live gezien (2005 ofzo) en vind het wel prima zo. Gevalletje "moet je een keer gezien hebben, want het zijn de Stones", maar een tweede keer hoeft van mij niet.
"Weet je zeker dat dit Genis-is?"quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat heb ik een aantal jaren terug ook gedaan. Gelukkig kwamen toen net the Police en Genesis weer bij elkaar, dus kon ik die mooi afvinken.
Pinkpop?quote:
Bijna goed SC.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Weet je zeker dat dit Genis-is?"
Ja mijn vader had ineens tickets gekocht en zoiets moet je toch een keer meemaken.quote:
Ok.quote:
In 1995 al afgevinkt.quote:
Wat mij betreft wel. Als (en ik zeg áls) ik later kinderen heb, sleur ik ze overal mee heen. Iets wat mijn ouders nooit hebben gedaan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja mijn vader had ineens tickets gekocht en zoiets moet je toch een keer meemaken.
Ouwe bok.quote:
Ik vind het ook helemaal niksquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:53 schreef Bronson het volgende:
Echt zo'n goedkoop Afrojack nummertje dit.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:53 schreef Bronson het volgende:
Net zo goedkoop als die zwangeres die hij heeft volgeblaft?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:53 schreef Bronson het volgende:
Wie mag dat dan zijn?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Net zo goedkoop als die zwangeres die hij heeft volgeblaft?
Anouk, als je de geruchten mag geloven.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wie mag dat dan zijn?
Dat houd ik niet bij.
Hè bah.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Anouk, als je de geruchten mag geloven.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
denk jij dat jij steve miller band?
xd
Dat waren de Stones toen al. Kejjenagaan.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat waren de Stones toen al. Kejjenagaan.
Ik ookquote:
quote:
Van wie heb je dat weer geleerd. Ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
waar komen jullie toch vandaan
uit de kut van tante sjaan
Niks mis met een beetje ordinair op z'n tijd.quote:
De enige versie die ik ken van de smurfenquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van wie heb je dat weer geleerd. Ga je mond spoelen
hoi, ik ben 5 jaar, wat is ditquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
waar komen jullie toch vandaan
uit de kut van tante sjaan
Jij snapt'tquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje ordinair op z'n tijd.
Maar dan wel niet tokkie-ordinair hé.quote:
Nee dat is verschrikkelijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar dan wel niet tokkie-ordinair hé.
Zo'n lopende zonnebank of opgepompte kerelquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee dat is verschrikkelijk
Barbie
Getekende wenkbrauwen enzo
Sherlockquote:
"Het was huilen op de weg"quote:
Zei ie dat? Godver.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Het was huilen op de weg"
met z'n uien
jepquote:
Is ie weer terug?quote:
Kikker in je bil xdquote:
Wat is er dan?quote:
Alleen omdat je toen een relatie kreegquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen omdat je toen een relatie kreeg
wel lief hoor
Iddquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken dat Pinobaas op 5 april een relatie kreeg
Het is gewoon onwaar. Mex en ik liegen niet hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
Net doen alsof het niet zo is omdat ik gewoon een megagoed gevoel heb voor dat soort zaken
Pino deed eindelijk zijn pak uit zodat zijn mama het kon wassen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
Net doen alsof ze niet liegen![]()
![]()
![]()
schatjes
![]()
![]()
quote:
quote:
Net alsof ik alles bijhoud.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onwetende mensen hier. ochochoch.
Dat zou je wel willen he, Domien doenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen Domientjes doen en gewoon vertellen en anders geheim houden.
Nee ik doe geen mannen die in een relatie zijn. Ooit gedaan en nooit meer.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he, Domien doen
Alles kan kapot.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik doe geen mannen die in een relatie zijn. Ooit gedaan en nooit meer.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik doe geen mannen die in een relatie zijn. Ooit gedaan en nooit meer.
Ook het condoomquote:
Ik ben ook enigszins gechoqueerdquote:
Hopelijk ooitquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben ook enigszins gechoqueerd
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onder deze streep komt een spannende bekentenis van Muisgodin
Zoiets had ik nooit verwacht van Muisquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben ook enigszins gechoqueerd
Ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken dat ik de onschuld zelve ben
Zuipschuit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken dat ik de onschuld zelve ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |