Zoiets wat populairder is dan reddit in NLquote:
Je logt in met je Facebook account, stelt in wat je zoekt qua geslacht, leeftijd en afstand, en daarna zie je foto's van mensen die daaraan voldoen. Er staat bij hoeveel "likes" je gemeen hebt, eventueel of je dezelfde vrienden hebt op Facebook en een kort profieltekstje, maar dat zie je pas als je op een foto klikt. Je kunt mensen op basis van die informatie leuk vinden of niet leuk vinden. Mocht je een persoon leuk vinden en die ander vindt jou ook leuk, heb je een match en kun je chatten.quote:
Kwam je Moof tegen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:38 schreef Dirk. het volgende:
(Ongerelateerd aan Tindr...)
Dat er zo'n gast zichzelf "Muscle & Brains" heeft genoemd en dat je echt aan z'n ontplofte anabolenhoofd kan zien dat 'ie klinkers nog niet van medeklinkers zou kunnen onderscheiden..
Dat is toch ook de look 'n feel waar je voor gaat? En dat je dan zo "Surpiiiise, I got me a brain!" kan doen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:41 schreef Dirk. het volgende:
En *ongetwijfeld* dat er mensen zijn die hetzelfde denken als ze mijn foto's zien. #OngeletterdeTrucker
Ik dacht dat alleen bejaarden nog Faceboek gebruikten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je logt in met je Facebook account, stelt in wat je zoekt qua geslacht, leeftijd en afstand, en daarna zie je foto's van mensen die daaraan voldoen. Er staat bij hoeveel "likes" je gemeen hebt, eventueel of je dezelfde vrienden hebt op Facebook en een kort profieltekstje, maar dat zie je pas als je op een foto klikt. Je kunt mensen op basis van die informatie leuk vinden of niet leuk vinden. Mocht je een persoon leuk vinden en die ander vindt jou ook leuk, heb je een match en kun je chatten.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen bejaarden nog Faceboek gebruikten.
Hij zit weer ff op z'n "Tinder wat is dat? En Facebook, dat is ZO passe" elitaire troon. Laat maar ff razenquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan voor social media?
Hap hap hap hap.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zit weer ff op z'n "Tinder wat is dat? En Facebook, dat is ZO passe" elitaire troon. Laat maar ff razenHij weet dat ie voorbarige onzin praat.
FB is nog lang niet vervangen door instagram omdat tante Josje er inmiddels ook op zit hoor.
Ik hap juist niet en leg ff uit waarom Wonderer t ook niet moet doenquote:
Ja, de ongeletterde aso look doet 't leuk in combinatie met mijn K3 obsessie (zeker ook bij ouders van andere fansquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:45 schreef Ang3l het volgende:
Dat is toch ook de look 'n feel waar je voor gaat? En dat je dan zo "Surpiiiise, I got me a brain!" kan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |