Omdat het kan. Het is niet alsof Valve tekort komt qua geldquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:33 schreef hehehe het volgende:
Rare stretch goals... 5 miljoen voor nieuwe match making. Waarom hebben ze daar geld voor nodig?
Komt goed, is een 1v1 matchmaking.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:45 schreef Quotidien het volgende:
hopelijk zorgt die nieuwe matchmaking ervoor dat ik geen storms in team krijg die letterlijk met full hp en mana afk in de secret shop staan te wachten terwijl er een ursa in de rosh pit staat.
of mensen die niet in staat zijn op een creep te klikken als deze low hp is
Lagg.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:19 schreef Chipz het volgende:
Kan men eindelijk het team niet meer blamen..
Tip: Maak een butterfly in plaats van de 2e Mjolnirquote:Op maandag 12 mei 2014 03:26 schreef BasOne het volgende:
Ik ben een hardcore DOTA2 speler, ik heb maar liefst 50 games op m'n naam staan en ik ben fucking level 8
Zonder gekheid.
Ben een week geleden oid met DOTA2 te spelen.. en verslaafd...
Gelijk..
Fav karakter, Sniper.
Zonder twijfel, geen discussie mogelijk.
Geef me een sniper met Power Threads, Desolater, 3 Mjolnirs en een Bloodstone en ik ben fucking Blain... If it bleeds i can kill it
Dan is het ook geen sniper meer maar een minigunner![]()
[ afbeelding ]
Tally Ho motherfuckers.
skadi + mkb is helemaal humorquote:Op maandag 12 mei 2014 08:23 schreef Polacco het volgende:
En bloodstone op sniper heeft ook niet zoveel nut. Kan je beter een damage item nemen, zoals een daedalus of een MKB.
Ik heb nogal de neiging om midden in een gevecht te staan dan is extra HP en mana wel handigquote:Op maandag 12 mei 2014 08:23 schreef Polacco het volgende:
En bloodstone op sniper heeft ook niet zoveel nut. Kan je beter een damage item nemen, zoals een daedalus of een MKB.
Butterfly hell no..quote:Op maandag 12 mei 2014 07:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Tip: Maak een butterfly in plaats van de 2e Mjolnir
butterfly is 60 damage, 60% attackspeed, 30% evasion (oftewel 30% meer hp vs physical damage vs alles wat geen mkb heeft). Mjolnir heeft 24 damage (36 minder), 20% attackspeed meer en 25% kans op 150 magic damage, wordt 33% gereduced, wat neer komt op ongeveer 50 damage. Echter als je al een Mjolnir hebt wordt die kans echt geen 75%, vanwege dat rare kansberekening systeem dat de kans lager is maar groter wordt als je hem niet krijgt en daarna reset. Oftewel 1 Mjolnir is prima, ga daarna wat anders!quote:Op maandag 12 mei 2014 08:31 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik heb nogal de neiging om midden in een gevecht te staan dan is extra HP en mana wel handig
[..]
Butterfly hell no..
Meer damage, meer firepower
Alles om RoF omhoog te halen, dus monky sticks of Mjolnirs, en Mjolnirs hebben leuke lichteffectjes
Is coach....quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:43 schreef Silverdigger2 het volgende:
[ afbeelding ]
jammer 6on5 was leuk geweest
Overigens, dat moet je als sniper dus juist niet doen! Je hebt nog maar weinig games dus dat leer je wel, maar als je bij een sniper in het midden staat heb je al een fout gemaaktquote:Op maandag 12 mei 2014 08:31 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik heb nogal de neiging om midden in een gevecht te staan dan is extra HP en mana wel handig
3 mjolners en een bloodstone? Neequote:Op maandag 12 mei 2014 03:26 schreef BasOne het volgende:
Ik ben een hardcore DOTA2 speler, ik heb maar liefst 50 games op m'n naam staan en ik ben fucking level 8
Zonder gekheid.
Ben een week geleden oid met DOTA2 te spelen.. en verslaafd...
Gelijk..
Fav karakter, Sniper.
Zonder twijfel, geen discussie mogelijk.
Geef me een sniper met Power Threads, Desolater, 3 Mjolnirs en een Bloodstone en ik ben fucking Blain... If it bleeds i can kill it
Dan is het ook geen sniper meer maar een minigunner![]()
[ afbeelding ]
Tally Ho motherfuckers.
Ehm Mjolnir heeft +80 attack speed.....quote:Op maandag 12 mei 2014 08:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
butterfly is 60 damage, 60% attackspeed, 30% evasion (oftewel 30% meer hp vs physical damage vs alles wat geen mkb heeft). Mjolnir heeft 24 damage (36 minder), 20% attackspeed meer en 25% kans op 150 magic damage, wordt 33% gereduced, wat neer komt op ongeveer 50 damage. Echter als je al een Mjolnir hebt wordt die kans echt geen 75%, vanwege dat rare kansberekening systeem dat de kans lager is maar groter wordt als je hem niet krijgt en daarna reset. Oftewel 1 Mjolnir is prima, ga daarna wat anders!
Tevens op je Mjolnir proc, gaat je armor reduction niet af van je desolator, dus bij te veel procs loop je juist damage miss omdat hij armor heeft.
Normaal in zo een game springt het hele enemy team als eerste op de sniper, zeker als je geen escape items hebt.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:18 schreef BasOne het volgende:
Oh nu moet ik toegeven dat een spelletje zelden langer duurt dan 30-40 minuten, Desolator en 1 Mjolnir en dan zijn we dood of we hebben gewonnen
Pas 3 spellen gehad die langer dan een uur duurden, mega ownage.
Gewoon niets doen en auto fire en 20 kills maken![]()
(op 1 death)
kan natuurlijk zijn dat die anderen nog meer zogen dan ik
Yup, sniper is een gewild doelwit, i love it, come and get mequote:Op maandag 12 mei 2014 10:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Normaal in zo een game springt het hele enemy team als eerste op de sniper, zeker als je geen escape items hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |