Dat hoor je toch als je naar de radio luistert?quote:
Zit het diep, meid?quote:Op maandag 28 april 2014 17:46 schreef SimplyAlex het volgende:
2 van die 3FM homo's .... vinden zichzelf echt fantastisch, maar zijn zo ongelofelijk slecht en niet grappig .... kut-autisten zijn die 2
2 josti's die ruzie makenquote:Op maandag 28 april 2014 17:47 schreef BozeHaas het volgende:
Als Braddie en Haan33 een eigen show krijgen dan kijk ik sowieso.
Ditquote:Op maandag 28 april 2014 17:47 schreef BozeHaas het volgende:
Naar de radio?quote:Op maandag 28 april 2014 17:47 schreef BozeHaas het volgende:
Nou, even bijkomen van deze diss.quote:Op maandag 28 april 2014 17:53 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Die 2 zijn nog slechter dan de gemiddelde post van jou ...
Volgens mij ben jij de autist hier. Wie ben jij om te bepalen dat ze zichzelf fantastisch vinden? Ik hoor dat namelijk niet. En dan luister je toch trouwens lekker niet naar hun programma? Zie het probleem niet.quote:Op maandag 28 april 2014 17:46 schreef SimplyAlex het volgende:
2 van die 3FM homo's .... vinden zichzelf echt fantastisch, maar zijn zo ongelofelijk slecht en niet grappig .... kut-autisten zijn die 2
Deze mannen geniaal vinden ... ben je een halve Bokito ofzo?quote:Op maandag 28 april 2014 17:58 schreef richolio het volgende:
Zeer onterechte klacht. Geniale gasten.
[..]
Volgens mij ben jij de autist hier. Wie ben jij om te bepalen dat ze zichzelf fantastisch vinden? Ik hoor dat namelijk niet. En dan luister je toch trouwens lekker niet naar hun programma? Zie het probleem niet.
En dan ook nog eens 'homo' als scheldwoord gebruikenHoe oud ben je?
Sukkel.quote:Op maandag 28 april 2014 18:00 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Deze mannen geniaal vinden ... ben je een halve Bokito ofzo?
Je weet wat een autist is? Of gebruik je dat maar gewoon omdat je het in elk topic voorbij ziet komen en denkt dat je daar wat cachet mee aan je post geeft? OT vind ik de C&S show ook niet erg leuk. Zijn net twee gasten met een sociale beperking.quote:Op maandag 28 april 2014 17:46 schreef SimplyAlex het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |