Ik woon op 1 hoog en sinds ik succes vol zaken man ben steeds mooier geworden me huis
Heb grote televise lekker lekkere waterbed grote computerscherm 27 inch en nieuwe tapijt
bmw voor de deur voor mensen die niet geloven over me bmw hier foto van me kentekenbewijs
![1zogi9g.png]()
mijn buurvrouw is 26 jarige antilliaanse chimeid met kleine kindje van 3 jaar vroeger kwam ik wel op bezoek om een lekkere assie te smoken gwn chillen maar omdat de huis van dr steeds viezer en onhygienisch werd kon ik me daar niet meer vertonen nu ik ook zakenman ben en dus hoge reputatie heb
nu was ze alleen staand (wat in de turkse cultuur bijna niet voorkomt als vrouw zo zie je dat ons cultuur bijna perfecste is van menig anderen culturen) maar ze was dus altijd vrijgezel maar ze heb nu een latrelatie met een antilliaanse man echte boddybuilder
Hij komt elke weekend maar omdat zij alergisch is voor honden laat die ze 2 pitbulls op de galerij en zet ie schaaltje water neer en soms brokken en de hele weekend rennen die 2 pitbulls heen en weer blaffend over de gallerij
aangezien ik bang ben gebeten te worden omdat ze die gallerij als hun teritorium zien ben ik in het weekend genoodzaakt via mijn balkon de plantsoen in te springen om zo naar buiten te gaan en als ik weer naar me huis in wil via de brandtrap stiekem omhoog
Klacht nieuwe vriend van buurvrouw laat pitbulls over de galerij rennen zodat ik genoodzaakt ben de noodtrap te nemen of van balkon af te springen heb al wat van gezegd of ze niet op hun balkon kunnen maar dan moeten die honden door dr huis lopen en van die haren ktijgt ze al alergie
klacht fatih moet ze balkon afspringen om veilig naar buiten te kunnen in weekend