In verband met het verkrijgen van een nieuw abonnement incl. Galaxy S4, bied ik bij deze mijn trouwe Galaxy S3 te koop aan.
Ik ga meteen eerlijk zijn, het toestel is 2 jaar oud, heb eigenlijk nooit echt een hoesje gebruikt (omdat irritant), en ik werk in een sector waar fysieke activiteiten niet geschuwd worden. Zo is de telefoon meerdere keren op het beton gevallen, is hij meerdere keren met pesticiden en fungiciden bespoten (deltamethrin, acequinocyl, thiamethoxam, pymetrozine, tolclofos-methyl en etridiazool om er maar een paar te noemen) Als gevolg hiervan is de telefoon wel volledig bladluis, trips, spint, mineervlieg, pythium, phytopthora en rhizoctonia-vrij.
Desondanks is de telefoon 100% werkend, en het beeld is ondanks de vele valpartijen nog spatzuiver. Er zit aan de achterkant echter wel een barstje in de lens, maar dit heeft nagenoeg geen enkel effect op de fotokwaliteit. De geluidsprekermodule heb ik vervangen door een vervangend exemplaar (zie foto), die helaas rood is, maar daar zie je niks van omdat het achterkantje er voor zit. Deze had ik vervangen omdat er enkel nog mono-geluid uit de koptelefoonaansluiting kwam (zeer irritant).
Wat je bij de telefoon krijgtVrij weinig. Ik ben nooit zo zuinig op bonnetjes en dergelijke omdat ik mijn spullen meestal levenslang gebruik totdat ze echt niks meer kunnen. Ik zou dus ook niet hebben verwacht dat ik deze telefoon in deze goede staat zou verkopen. Ik heb het oude doosje nog met daarin een handleiding en een garantiebewijs (geldig tot half juni), puur toevallig omdat ik deze in een bureaulade heb gestopt en nooit meer naar gekeken heb.
Oplader ben ik in Californiė kwijtgeraakt en de in-ear koptelefoon hou ik zelf.
Dus ook geen bonnetje van de Phonehouse te Dronten, alwaar ik de telefoon aangesmeerd kreeg.
Foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Samsung Galaxy S3 te koop, luisvrij, flinke gebruikerssporen, technisch perfecte staat
Prijsvorming en afleveringIk kan er bij diverse pandjeszaken en dergelijke nog tussen de 100 en 120 euro voor krijgen, maar de Hollander in mij zegt dat ik er nog wel iets meer uit kan halen, dus de
richtprijs is ¤450 (fantastisch) dit is niet realistisch maar wel verplicht. Bieden staat vrij vanaf ¤120.
Ik weet dat dit FOK! is, dus er komen grappenmakers met
quote:
50 euro incl
die ik gewoon ga negeren.
Verzenden doe ik niet aan, is me te veel gedoe, en ik heb daar ook geen tijd voor.
Ophalen kan vanaf volgende week maandag t/m zaterdag, ik heb de hele week vrij en ben best bereid om naar de treinstations van Alkmaar, Zaandam of Purmerend te rijden.
Nu ga ik de rest van de dag F5'en om te zien of er mensen geļnteresseerd zijn in deze telefoon. Ik zal alle vragen proberen te beantwoorden.
Disclaimer: Deze OP kan nog gewijzigd worden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Grielen op 28-04-2014 14:00:35 ]
hier schreef
kensei: haha komen
hier schreef
UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.