Het gaat wel om de gifjes. Jullie hebben ook regelmatig gewoon meegekletst, en dan zag ik nooit dat jullie werden buitengesloten of gepest.quote:Op maandag 28 april 2014 20:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
het gaat niet om gifjes, maar dat we nu ook in de SC niet meer welkom zijn omdat er een paar het niet gezellig vinden..
Jullie zijn best welkom.quote:Op maandag 28 april 2014 20:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
het gaat niet om gifjes, maar dat we nu ook in de SC niet meer welkom zijn omdat er een paar het niet gezellig vinden..
juist! maar het houdt maar niet opquote:Op maandag 28 april 2014 20:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook om gifjes, ookJa sjezus, hoe lang willen jullie dit volhouden?
Goed, er mogen een stel elkaar niet, big deal, neem een abo, kun je ze negeren
Dat jij de vergelijking niet ziet wil niet zeggen dat de vergelijking niet klopt.... maar ik denk dan ook dat jij niet een van de vaste klanten aan de bar bent, en dat de wedstrijden van Argentinië je geen bal interesseren.quote:Op maandag 28 april 2014 20:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar ik zie de vergelijking niet echt. Misschien moet er eens geprobeerd worden om echt in contact te komen met mensen, in plaats van ze in hokjes te stoppen en labels te geven. Maar wat maakt het mij uit, van mij mag alles.
Lees jij überhaupt nog wel eens wat anderen schrijven?quote:Op maandag 28 april 2014 20:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien moet er eens geprobeerd worden om echt in contact te komen met mensen, in plaats van ze in hokjes te stoppen en labels te geven.
Was niet denigerend bedoelt en al helemaal geen sneer.... Ik ben oprecht van mening (mede gezien je woordkeuze; bagger zus bagger zo) Dat je dus op het punt beland bent dat je geen gifje meer zien kan.quote:Op maandag 28 april 2014 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom val je mij nou aan met een denigrerende sneer? Als er iemand was die normaal met iedereen hier omging, dan was ik het wel.
Oké, dan begreep ik je anders. Het klopt. Ik schreef vanmiddag dat ik hier nog maar weinig kijk omdat de sc wordt overheerst door bagger en ik geen leuke gesprekken meer zie.quote:Op maandag 28 april 2014 20:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
Was niet denigerend bedoelt en al helemaal geen sneer.... Ik ben oprecht van mening (mede gezien je woordkeuze; bagger zus bagger zo) Dat je dus op het punt beland bent dat je geen gifje meer zien kan.
En dus juist niet dat je moedwillig de lol er niet van WILT zien. Maar het oprecht niet meer ziet.
Ja volgens mij een aantal.quote:Op maandag 28 april 2014 20:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
juist! maar het houdt maar niet op
lol ik wilde al iemand een abbo kado doen, kun je met de standaard abbo mensen negeren?
Klopt, het ligt ook aan mij. Vooral aan mij. En ik ben een hooligan. Dank voor dit alles.quote:Op maandag 28 april 2014 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat jij de vergelijking niet ziet wil niet zeggen dat de vergelijking niet klopt.... maar ik denk dan ook dat jij niet een van de vaste klanten aan de bar bent, en dat de wedstrijden van Argentinië je geen bal interesseren.
Constant, mevrouw. Constant.quote:Op maandag 28 april 2014 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees jij überhaupt nog wel eens wat anderen schrijven?
Vanavond het Familiediner niet vergeten. Vind ik altijd zo grappig, die boze christenen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:19 schreef Jian het volgende:
Ik zou gewoon de afstandbediening confisqueren en hem op Nederland - Spanje zetten
En daar gaat het al mis. Als ik dus iets zeg over teveel off topic, dan lok ik uit.quote:Op maandag 28 april 2014 19:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Omdat je weet hoe het er nu in de COS aan toe gaat en dat de regels niet zo strikt zijn als je denkt. Als je er constant op blijft hameren, lok je het uit en dat weet je zelf onderhand ook wel.
Jij zit ook in het hydrateamwant hydra is van ons allemaal, snap dat dan! dat is de clou!!
Maar dat gebeurd in andere SC toch ook, waarom zou dat hier niet mogen.. meestal is dat ook laat in de nacht, overdag is er haast niemand in de SC.quote:Op maandag 28 april 2014 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat wel om de gifjes. Jullie hebben ook regelmatig gewoon meegekletst, en dan zag ik nooit dat jullie werden buitengesloten of gepest.
Oh ja, da's waar, dat hebben we al genoeg gehad .... Dus, gewoon iedereen lezen en zo nu en dan met een soepele vinger scrollen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijg je weer van dat gezeik dat er achterlangs van alles besproken wordt....
quote:Op maandag 28 april 2014 20:19 schreef Jian het volgende:
Ik zou gewoon de afstandbediening confisqueren en hem op Nederland - Spanje zetten
En alweer een om in te lijstenquote:Op maandag 28 april 2014 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar, dat hebben we al genoeg gehad .... Dus, gewoon iedereen lezen en zo nu en dan met een soepele vinger scrollen.
kijk uit yvonne, veel smiley's vinden ze ook erg irritant.. een smiley is trouwens ook een gifjequote:
En wie blijft maar doorhameren op die hokjes. Hydra!quote:Op maandag 28 april 2014 20:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar ik zie de vergelijking niet echt. Misschien moet er eens geprobeerd worden om echt in contact te komen met mensen, in plaats van ze in hokjes te stoppen en labels te geven. Maar wat maakt het mij uit, van mij mag alles.
Ik ken geen andere sc's met zo veel beeld als deze. De gifjes omringen elk mogelijk gesprek, ik heb niet zo'n zin om me rot te scrollen om nog wat leuks te lezen. Daarom zei ik dat ik hier steeds minder kijk.quote:Op maandag 28 april 2014 20:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar dat gebeurd in andere SC toch ook, waarom zou dat hier niet mogen.. meestal is dat ook laat in de nacht, overdag is er haast niemand in de SC.
Oh god, ik ben zo recalcitrant dat ik een hele pagina met smileys wil vullen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
kijk uit yvonne, veel smiley's vinden ze ook erg irritant.. een smiley is trouwens ook een gifje
Jian The Wise One.quote:Op maandag 28 april 2014 20:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
En alweer een om in te lijsten
Luister naar deze man, hij weet dingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |