Ik denk dat het goed is dat Jij (en ik) er ons bij neer leggen dat het beleid minder strak is dan dat in de regels staat. De mods beslissen hoe ver het mag gaan. We moeten er ons bij neerleggen, het loslaten.. met al die ergernissen maken we onszelf enkel kapotquote:Op maandag 28 april 2014 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar gaat het al mis. Als ik dus iets zeg over teveel off topic, dan lok ik uit.
Daar kan ik dus met mijn verstand niet bij. We zijn toch geen 5?
Niet meer nee.quote:Op maandag 28 april 2014 20:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar dat gebeurd in andere SC toch ook, waarom zou dat hier niet mogen.. meestal is dat ook laat in de nacht, overdag is er haast niemand in de SC.
Wat een leuke combi zo, dat bewegenquote:Op maandag 28 april 2014 20:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh god, ik ben zo recalcitrant dat ik een hele pagina met smileys wil vullen.
Maar ik houd me in.
Zie je?
Zo kan het ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ja, maar je gaat er niet naar terugverwijzen als ik me weer eens ouderwets laat gaan hèquote:Op maandag 28 april 2014 20:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
En alweer een om in te lijsten
Luister naar deze man, hij weet dingen!
En jij neemt dat serieus?quote:Op maandag 28 april 2014 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
En wie blijft maar doorhameren op die hokjes. Hydra!
Kijk maar uit, want dat deed ik vanacht ook maar dan met een enkel smileytje. Dat bleek enorm storend te zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 20:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh god, ik ben zo recalcitrant dat ik een hele pagina met smileys wil vullen.
Maar ik houd me in.
Zie je?
Zo kan het ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar het drukt wel een enorm stempel op de cos en sc, door het constant te blijven herhalen.quote:
Hoe kom jij aan zoveel wijsheid?quote:Op maandag 28 april 2014 20:21 schreef yvonne het volgende:
Nu gaat het wel/niet/wel/niet over gifjes, achterlangs gedoe, en een bruin café. Ik zou zeggen, lees m'n sig, en zoek het met elkaar uit. Je hóeft elkaar niet te mogen, en je hóeft elkaar niet te zieken, en je hoeft nog veel minder te happen.
Het gedeelte over niet meer sneren had je zeker nog niet gelezen?quote:Op maandag 28 april 2014 20:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
[..]
Kijk maar uit, want dat deed ik vanacht ook maar dan met een enkel smileytje. Dat bleek enorm storend te zijn.
Ik had me er al bij neergelegd, tot ik vanochtend de aanval op Moots zag en vanmidag de aanvaring hier. Ach nou ja, niet iedereen kan het naar zijn zin hebben.quote:Op maandag 28 april 2014 20:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is dat Jij (en ik) er ons bij neer leggen dat het beleid minder strak is dan dat in de regels staat. De mods beslissen hoe ver het mag gaan. We moeten er ons bij neerleggen, het loslaten.. met al die ergernissen maken we onszelf enkel kapot
Maar je vond het toch enorm storend?quote:Op maandag 28 april 2014 20:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gedeelte over niet meer sneren had je zeker nog niet gelezen?
Ik zie het meer als een langlopende grap. Maar weet dat ik je gevoelens nooit heb willen kwetsen, of die van iemand anders.quote:Op maandag 28 april 2014 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar het drukt wel een enorm stempel op de cos en sc, door het constant te blijven herhalen.
Het geheim van gif is vooral de dosering.quote:Op maandag 28 april 2014 20:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb na UTO gewoon een gifjestrauma denk ik.
Ja maar ja maar ja maar En ik dan... het praat mij gewoon na!quote:Op maandag 28 april 2014 20:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
En alweer een om in te lijsten
Luister naar deze man, hij weet dingen!
quote:
Ja precies, kort, krachtig.quote:Op maandag 28 april 2014 20:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar En ik dan... het praat mij gewoon na!
O wacht hij doet het dan weer in 2 zinnen waar ik 2 pagina's nodig had
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen klaarquote:Op maandag 28 april 2014 20:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een langlopende grap. Maar weet dat ik je gevoelens nooit heb willen kwetsen, of die van iemand anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |