Inderdaad, tenzij je geen geld hebt voor een nieuwe en dan lijkt mij een nieuw abonnement een slecht plan tbh.quote:Op zondag 27 april 2014 23:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Je kunt het er toch gewoon de simkaart uithalen?
Dat zal te vroeg zijn om te verlengen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:16 schreef kevingie13 het volgende:
Mijn huidige abonnement loopt binnen 6 maanden af ( oktober). Het probleem is juist dat ik nu niet het geld heb om een nieuwe telefoon te kopen en liever maandelijks een bepaalde bedrag betaal.
als je bij hi zit kun je na 6 maand verlengen. (dan heb je dus een nieuw abo PLUS 6 maand)quote:Op zondag 27 april 2014 23:16 schreef kevingie13 het volgende:
Mijn huidige abonnement loopt binnen 6 maanden af ( oktober). Het probleem is juist dat ik nu niet het geld heb om een nieuwe telefoon te kopen en liever maandelijks een bepaalde bedrag betaal.
Huh? Ik snap het niet helemaal. Heb ik hier baat bij?quote:Op zondag 27 april 2014 23:28 schreef Zapata het volgende:
[..]
als je bij hi zit kun je na 6 maand verlengen. (dan heb je dus een nieuw abo PLUS 6 maand)
Ja mijn vriend heeft een samsung galaxy gio maar ik weet niet zeker of mijn sim kaart van de s2 daarin past.quote:Op zondag 27 april 2014 23:41 schreef valentijn101 het volgende:
Dan koop je toch een prepaidje voor ¤20,- of vraag eens rond. Er heeft vast nog iemand een oude ongebruikte telefoon in de kast liggen.
Dan past hij wel, want het alternatief voor "groot" bij simkaarten is "micro" (soms zelfs nano).quote:Op zondag 27 april 2014 23:52 schreef kevingie13 het volgende:
[..]
[..]
Heb zojuist op een site gekeken en stond bij simkaart soort allebei 'groot'.
ow, had erover heen gelezen dat je bij hollandsenieuwe zit.quote:Op zondag 27 april 2014 23:30 schreef kevingie13 het volgende:
[..]
Huh? Ik snap het niet helemaal. Heb ik hier baat bij?
Past gewoon jaquote:Op zondag 27 april 2014 23:52 schreef kevingie13 het volgende:
[..]
[..]
Heb zojuist op een site gekeken en stond bij simkaart soort allebei 'groot'.
Mijn plan is niets, maar de verzekering dekt sommige schade die in het huis gebeurt is. Als dit het geval is, dat hij thuis is gevallen, kan je even naar je verzekering bellen en kijken hoe het zitquote:
Aahzo maar het lijkt me sterk dat ze dat vergoeden als het je eigen schuld is.quote:Op maandag 28 april 2014 08:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Mijn plan is niets, maar de verzekering dekt sommige schade die in het huis gebeurt is. Als dit het geval is, dat hij thuis is gevallen, kan je even naar je verzekering bellen en kijken hoe het zit
Ik hoor toch mensen die netjes opgeven dat hij uit hun handen gevallen is die een nieuw scherm krijgen. En ze hebben echt netjes doorgegeven wat er gebeurde.quote:Op maandag 28 april 2014 12:40 schreef kevingie13 het volgende:
[..]
Aahzo maar het lijkt me sterk dat ze dat vergoeden als het je eigen schuld is.
Deze.quote:Op zondag 27 april 2014 23:41 schreef valentijn101 het volgende:
Dan koop je toch een prepaidje voor ¤20,- of vraag eens rond. Er heeft vast nog iemand een oude ongebruikte telefoon in de kast liggen.
Nee anders kan ik niet fatsoenlijk communiceren haha.quote:Op maandag 28 april 2014 14:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Deze.Je gaat niet meteen dood hoor als je het even zonder smartphone moet doen.
Geen geld, geen telefoon.
![]()
Als dat aan het wel of niet hebben van een smartphone ligt dan moet je wat aan je communicatieskillz doen.quote:Op maandag 28 april 2014 16:41 schreef kevingie13 het volgende:
[..]
Nee anders kan ik niet fatsoenlijk communiceren haha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |