Wel een hoop, maar inmiddels de 200 matches aangetikt. Wat verder niet zoveel zegt, aangezien je net zo goed iedereen naar rechts zou kunnen swipen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heb je nu al geliked?
Ja dus.quote:Op zondag 27 april 2014 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo? Een bepaald aantal matches?
Waarom nietquote:Op zondag 27 april 2014 23:56 schreef wieisboos het volgende:
Waarom zou je een team met Finnbo willen
- 3* WF 2* skillsquote:
Ik had het na een weekje wel weer gezien. Sites als Paiq meer succes gehad, daar moet je eerst interesse in elkaar tonen. Maar zou wel vet zijn als je een tinder date er uit kunt slepen. Houd ons op de hoogtequote:Op zondag 27 april 2014 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel een hoop, maar inmiddels de 200 matches aangetikt. Wat verder niet zoveel zegt, aangezien je net zo goed iedereen naar rechts zou kunnen swipen.
En het aantal klopt verder ook voor geen meter, want ik ben zelf weleens geblokkeerd () en heb zelf ook vaak genoeg gehad dat ik toch niet helemaal tevreden was en even op het block knopje drukte.
[..]
Ja dus.
Karmaquote:Op zondag 27 april 2014 23:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kwam er ook eentje tegen, maar zij schopte me altijd tijdens gymen ze is nu blijkbaar een single mom met een zwart kind.
Maar het is wel een blauw kaartje.quote:Op maandag 28 april 2014 00:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
- 3* WF 2* skills
- Is niet snel
- Is niet sterk
- Kan niet dribbelen
- Kan niet koppen (Oke 81 heading accuracy maar met 75 jumping/184cm ga je niet veel headers winnen)
Kortom hij kan vrij weinig
Kost maar 13k, dus ik ga hem gewoon proberenquote:Op maandag 28 april 2014 00:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
- 3* WF 2* skills
- Is niet snel
- Is niet sterk
- Kan niet dribbelen
- Kan niet koppen (Oke 81 heading accuracy maar met 75 jumping/184cm ga je niet veel headers winnen)
EA Forumquote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Waar had jij die mogelijke bpl tots kaartjes vandaan vanmiddag?
Ik krijg nog niet eens 1 match.. misschien ben ik wel wat te kieskeurig (of gewoon lelijk)quote:Op zondag 27 april 2014 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel een hoop, maar inmiddels de 200 matches aangetikt. Wat verder niet zoveel zegt, aangezien je net zo goed iedereen naar rechts zou kunnen swipen.
En het aantal klopt verder ook voor geen meter, want ik ben zelf weleens geblokkeerd () en heb zelf ook vaak genoeg gehad dat ik toch niet helemaal tevreden was en even op het block knopje drukte.
Jij hebt 10.000 mensen binnen een straal van 10km wonen ofzo ? Dat zal ook wel schelen.quote:Op maandag 28 april 2014 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik krijg nog niet eens 1 match.. misschien ben ik wel wat te kieskeurig (of gewoon lelijk)
Gewoon niet nadenken en alles naar rechts swipenquote:Op maandag 28 april 2014 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik krijg nog niet eens 1 match.. misschien ben ik wel wat te kieskeurig (of gewoon lelijk)
Wel iets meer dan dat.quote:Op maandag 28 april 2014 00:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij hebt 10.000 mensen binnen een straal van 10km wonen ofzo ? Dat zal ook wel schelen.
Ik ben aan het zoeken maar kan het niet vindenquote:Op maandag 28 april 2014 00:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar kan je het topic ff posten?
In elk geval weinig, of heb je de afstand vergroot zodat Leeuwarden ook wordt meegenomen?quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 00:11 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2832299.page
Gevonden
Helaas dit jaquote:Op maandag 28 april 2014 00:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
- 3* WF 2* skills
- Is niet snel
- Is niet sterk
- Kan niet dribbelen
Dat zou mooi onterecht zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Pelle wordt wel aardig goed denk ik, 86 rating ofzo
81. Finnbo is topscorer dus Pelle wordt nooit hoger dan hem. Zo is dat in ieder geval in het verleden geweest, EA is nogal onvoorspelbaarquote:Op maandag 28 april 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Pelle wordt wel aardig goed denk ik, 86 rating ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |