abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139310559
In Feb heb ik een ernstig auto ongeluk gehad, aan de eene kant gelukkig kan ik me niets van de klap herinneren, anderzijds heeft degene die mij heeft aangereden valse verklaringen afgelegd.
Inmiddels hebben 2 agenten afzonderlijk van elkaar mij verteld dat deze meneer zo door rood is gereden en zo mijn auto in is gegaan.
Nu moet ik dit zwart op wit hebben, dit heeft mijn advocaat al zonder succes proberen op te vragen, nu wil ik het eens proberen, wie weet hoelang zoiets kan duren voor je uberbaupt stukken toegezonden krijgt.
  zondag 27 april 2014 @ 17:49:33 #2
66083 Platina
78th Element
pi_139310667
Wat een rare topictitel.
pi_139310740
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 17:49 schreef Platina het volgende:
Wat een rare topictitel.
Tja zo heet die stichting, kan er ook niets aan doen, heb al diverse mailtjes naar de Privacy Functionaris Noord Nederland gestuurd, krijg daar ook geen reactie weg, heel vervelend allemaal
pi_139310915
Dat ligt helemaal aan wat er aan de hand is, maar als de advocaat het niet lukt zou het vreemd zijn als het jou wel gaat lukken. Wat gaf hij/zij verder aan te gaan doen?
pi_139311030
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 17:56 schreef Wespensteek het volgende:
Dat ligt helemaal aan wat er aan de hand is, maar als de advocaat het niet lukt zou het vreemd zijn als het jou wel gaat lukken. Wat gaf hij/zij verder aan te gaan doen?
Advocaat zei al dat een slachtoffer soms dingen sneller kon opvragen, hij heeft dit al 2 keer proberen op te vragen
pi_139311321
Een kenmerkenmelding-plus kan een paar dagen duren een proces-verbaal langer als er echter niets wordt gevonden ben je jouw geld wel kwijt. Mogelijk moet je ze proberen te bellen maar ook dat kan een frustrerende aangelegenheid zijn.

http://www.stichtingpv.nl/aanvragen
pi_139311382
Wat je ook kunt doen is de vlog van de VRI (stoplicht) opvragen bij de wegbeheerder. Daaruit kan worden opgemaakt of er iemand door rood is gereden. Dat is dan objectief vastgesteld en dan ben je niet meer afhankelijk van ooggetuigen.
Succes.
Vroeger, toen schepen nog van hout en mannen van staal waren....
pi_139311451
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 18:09 schreef Wespensteek het volgende:
Een kenmerkenmelding-plus kan een paar dagen duren een proces-verbaal langer als er echter niets wordt gevonden ben je jouw geld wel kwijt. Mogelijk moet je ze proberen te bellen maar ook dat kan een frustrerende aangelegenheid zijn.

http://www.stichtingpv.nl/aanvragen
na 13 week moet dat er toch wel liggen lijkt me
pi_139311864
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 18:12 schreef LittleLady het volgende:

[..]

na 13 week moet dat er toch wel liggen lijkt me
Daar doe ik geen uitspraak over.
Zoek eens naar: "over de vruchteloze zoektocht naar een proces-verbaal" dat geeft wel iets van inzage in de problemen al zou het sinds 2013 verbeterd zijn.
pi_139311955
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 18:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Daar doe ik geen uitspraak over.
Zoek eens naar: "over de vruchteloze zoektocht naar een proces-verbaal" dat geeft wel iets van inzage in de problemen al zou het sinds 2013 verbeterd zijn.
Was al op politie bureau maar die agent zei al, ja nu begint de ellende.
Zei al, als dat balletje maar weer gaat rollen, nu staat alles stil en wachten we allemaal op elkaar.
pi_139312216
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 18:30 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Was al op politie bureau maar die agent zei al, ja nu begint de ellende.
Zei al, als dat balletje maar weer gaat rollen, nu staat alles stil en wachten we allemaal op elkaar.
Officieel moet de politie het binnen 30 dagen opsturen maar dat zal wel gedaan zijn.

Mogelijk kun je op basis van dringende reden je als benadeelde wenden tot de politie/om als de stichting nog geen "nieuws" heeft, maar dat kan de advocaat beter beoordelen en doen.
pi_139312306
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 18:37 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Officieel moet de politie het binnen 30 dagen opsturen maar dat zal wel gedaan zijn.

Mogelijk kun je op basis van dringende reden je als benadeelde wenden tot de politie/om als de stichting nog geen "nieuws" heeft, maar dat kan de advocaat beter beoordelen en doen.
Nou ja zal morgen eerst die stichting maar eens bellen en dan de advocaat maar weer, waarschijnlijk heeft hij het dan net misgelopen dat de stukken nog niet binnen waren.
pi_139316451
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 18:40 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nou ja zal morgen eerst die stichting maar eens bellen en dan de advocaat maar weer, waarschijnlijk heeft hij het dan net misgelopen dat de stukken nog niet binnen waren.
Succes ermee.
pi_139318258
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 20:23 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Succes ermee.
Nou word er zo moe van, zei al tegen de advocaat, nu lijkt het net of ze mij straffen. Nou dat ongeluk stond niet in mijn agenda, nu moet ik constant met iemand meerijden of auto lenen, ik mag gelukkig alles noteren, maar is gewoon vervelend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')