1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Km 70.0 - Côte de La Roche-en-Ardenne2.8 kilometre-long climb at 6.2% Km 123.0 - Côte de Saint-Roch1 kilometre-long climb at 11.1% Km 167.0 - Côte de Wanne2.8 kilometre-long climb at 7.2% Km 173.5 - Côte de Stockeu1 kilometre-long climb at 12.4% Km 179.0 - Côte de la Haute-Levée3.6 kilometre-long climb at 5.6% Km 201.0 - Côte de la Vecquée3.1 kilometre-long climb at 6.4% Km 218.5 - Côte de La Redoute2 kilometre-long climb at 8.9% Km 231.5 - Côte des Forges1.9 kilometre-long climb at 5.9% Km 243.5 - Côte de La Roche-aux-Faucons1.5 kilometre-long climb at 9.3% Km 257.5 - Côte de Saint-Nicolas1.2 kilometre-long climb at 8.6% |
Het is de clubkleur van VV Katwijk, als rechtgeaarde elitaire Katwijker haat je die club.quote:Op zondag 27 april 2014 15:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jullie zijn in Kattuk toch zeer koningshuisgezind?
Klopt. 100% Pro Willy. Maar dit is irritant.quote:Op zondag 27 april 2014 15:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dit.quote:Op zondag 27 april 2014 15:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is de clubkleur van VV Katwijk, als rechtgeaarde elitaire Katwijker haat je die club.
Er is daar ook een geheim republikeins genootschap. Marco mag helaas niet zeggen dat hij lid is.quote:Op zondag 27 april 2014 15:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Anders wordt die opgepaktquote:Op zondag 27 april 2014 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is daar ook een geheim republikeins genootschap. Marco mag helaas niet zeggen dat hij lid is.
Bartoli die remonteerd en heel arrogant even achterom kijkt .. en dan BAM!quote:
http://www.dichtbij.nl/du(...)-aan-in-katwijk.aspxquote:
Zeg dat. Vermoeiend geleuter.quote:Op zondag 27 april 2014 15:43 schreef Zelva het volgende:
"Als klassementsrenner ben je rationeler"
Wat een geouwehoer.
Valverde en gilbert zouden het ook kunnen, maar durven niet.quote:
De haai van messina gaat dat dadelijk bewijzen door weer een mooie aanval te plaatsen die na een paar kilometer weer strandt.quote:Op zondag 27 april 2014 15:43 schreef Zelva het volgende:
"Als klassementsrenner ben je rationeler"
Wat een geouwehoer.
Ik kom gelijk in Tour-stemming. Dank je.quote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb dit even aangezet zodat het spannender lijkt.
quote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
reinquote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zou het mooi zijn als Danny straks een massasprint wint en Mart live commentaar doetquote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bedoelt dat Mart live de samenvatting inspreekt.quote:Op zondag 27 april 2014 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat zou het mooi zijn als Danny straks een massasprint wint en Mart live commentaar doet
Nu lok je johannes uit om een mp3'tje te posten.quote:Op zondag 27 april 2014 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat zou het mooi zijn als Danny straks een massasprint wint en Mart live commentaar doet
Ik houd me in maar.....quote:Op zondag 27 april 2014 15:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu lok je johannes uit om een mp3'tje te posten.
En dat hij gaat zingenquote:Op zondag 27 april 2014 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Mart live de samenvatting inspreekt.
Ja, dat wordt geniaal.
Dat gebeurt alleen in je dromen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2014 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu zit je me gewoon uit te lokken.
Oké dan.
Ik wacht tot FOK! radio het uitzendt.quote:Op zondag 27 april 2014 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Welke zender kijkt iedereen eigenlijk? Ik luister naar Maik.
Ja dat weet ik, maar ik vind het vaak zo'n gelul. Luister nog liever naar de Belgen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten 4 uur vollullen zonder dat er iets gebeurt...
D&Dquote:Op zondag 27 april 2014 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Is en blijft een geweldige tune.quote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier ook ES.quote:Op zondag 27 april 2014 15:49 schreef Mani89 het volgende:
C'est formidable!quote:Op zondag 27 april 2014 15:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is en blijft een geweldige tune.
Tour
Zomer
Martens of Nordhaug zat helemaal vooraan.quote:
Zijn nu over de 200 km dus die houdt het voor gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaat de Mol er een snok opgeven. De Mol ha ha ha!quote:Op zondag 27 april 2014 15:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Weer met z'n allen naar Saint Nicolas dus.
quote:Op zondag 27 april 2014 15:55 schreef IbanMayo het volgende:
Spoiler bitteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa, Valkenrots gaat wel schade doen hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 15:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Weer met z'n allen naar Saint Nicolas dus.
Rein van den broek niet kennenquote:
Waar heeft die gevoetbald dan?quote:Op zondag 27 april 2014 15:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Rein van den broek niet kennen
VDB0quote:Op zondag 27 april 2014 15:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Rein van den broek niet kennen
We zijn nog niet bij de finish, er kan nog van alles gebeuren.quote:Op zondag 27 april 2014 16:01 schreef Blik het volgende:
Iedereen altijd maar de AGR afzeiken, maar LBL is echt niet veel beter qua spanning tot nog toe
Cauberg = Muur van Huy = Saint Nicolasquote:Op zondag 27 april 2014 16:01 schreef Blik het volgende:
Iedereen altijd maar de AGR afzeiken, maar LBL is echt niet veel beter qua spanning tot nog toe
Gaat LBL altijd zo vroeg live?quote:Op zondag 27 april 2014 16:02 schreef Drebbelman het volgende:
Gelukkig hebben we wel 170km koers live.
Prima dagbesteding.quote:Op zondag 27 april 2014 16:02 schreef Drebbelman het volgende:
Gelukkig hebben we wel 170km koers live.
Toch, de eerste 230 km is er nog weinig tot niks gebeurt, precies de kritiek die je altijd hoort op de AGRquote:Op zondag 27 april 2014 16:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zijn nog niet bij de finish, er kan nog van alles gebeuren.
Is in een genivelleerd peloton gewoon te ver van de finish om iets te proberen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zijn ze de redoute nou zoveel langzamer opgereden dan 10 jaar terug dat het hele peloton gewoon meezit?
Nivellering....iedereen kan tegenwoordig aardig meetrappen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zijn ze de redoute nou zoveel langzamer opgereden dan 10 jaar terug dat het hele peloton gewoon meezit?
Nivellering van het wielrennenquote:Op zondag 27 april 2014 16:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nivellering....iedereen kan tegenwoordig aardig meetrappen.
Poppel, je praat in clichésquote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nivellering van het wielrennen
of er maar een cliche in te gooien
10 jaar terug? De magische trippel van Rebellin. Toen wad het ook een groot peloton dat zat te wachten op de Saint Nicolas, waar eigenlijk ook niet veel gebeurde.quote:Op zondag 27 april 2014 16:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe langer je wacht, des te meer mannen er fris zitten en er kans hebben om te winnen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Is in een genivelleerd peloton gewoon te ver van de finish om iets te proberen.
Niemand heeft het over dopingquote:Op zondag 27 april 2014 16:06 schreef Drebbelman het volgende:
Geen recordtijd op de Redoute? Dan moet iedereen wel clean rondrijden nu.
Er zijn circa 7 favorieten met ieder 5 goede knechten die het op een sprint op Saint Nicolas willen laten aankomen...dan wordt het voor de rest wel heel lastig om dat te voorkomen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht, des te meer mannen er fris zitten en er kans hebben om te winnen.
Oftewel, je werkt de nivellering zelf in de hand door niet aan te vallen.
Overigens is de nivellering er vooral na de top5. De grote favorieten en winnaars zijn toch steeds een klein groepje renners.
Maar als je nu als favoriet gaat aanvallen, dan hebben de andere ploegen nog allemaal drie, vier frisse knechten die het lachend dicht gaan rijden na de klim.quote:Op zondag 27 april 2014 16:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht, des te meer mannen er fris zitten en er kans hebben om te winnen.
Oftewel, je werkt de nivellering zelf in de hand door niet aan te vallen.
Ja, tis niet veel helaasquote:Op zondag 27 april 2014 16:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken zo spannend.
Bij PSV ook spannend?
quote:Op zondag 27 april 2014 16:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Net zo spannend als het spel van Ajax
Ze willen het allemaal op de valverde manier doen ja.quote:Op zondag 27 april 2014 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn circa 7 favorieten met ieder 5 goede knechten die het op een sprint op Saint Nicolas willen laten aankomen...dan wordt het voor de rest wel heel lastig om dat te voorkomen.
Theo is Cavendish zoek aan het sprinten in Turkije.quote:Op zondag 27 april 2014 16:14 schreef Pedroso het volgende:
Massasprint. Theo Bos doet niet mee zeker ?
Heb je wel gelijk in. Ik vind het jammer dat er weinig andere tactieken tegenover worden gesteld. Al is even wegspringen ook niet zo gedaan natuurlijk.quote:Op zondag 27 april 2014 16:11 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar als je nu als favoriet gaat aanvallen, dan hebben de andere ploegen nog allemaal drie, vier frisse knechten die het lachend dicht gaan rijden na de klim.
Als je hier iets wilt, zul je dus echt je derde of tweede man moeten opofferen, dat je daar echt niets meer aan hebt en kwijt bent, en dat willen veel ploegen kennelijk niet, want het resultaat is volstrekt onzeker omdat het pas zin kan hebben als er ook andere subtoppers mee in de aanval gaan.
Die schijtlollige man van NAC TV.quote:Op zondag 27 april 2014 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS schakelt over naar Joep de Lul.
quote:
quote:
quote:
Ditquote:
Wie dat heel graag wil zien kijkt wel naar Foxie.quote:Op zondag 27 april 2014 16:22 schreef Mansjester het volgende:
Is toch logisch jongens, dat de NOS even schakelt. Voetbal is nou eenmaal een grotere sport en de kampioen is net bekend.
Joep verdient zo min mogelijk zendtijd.quote:Op zondag 27 april 2014 16:22 schreef Mansjester het volgende:
Is toch logisch jongens, dat de NOS even schakelt. Voetbal is nou eenmaal een grotere sport en de kampioen is net bekend.
Hij zit bij SEG, dus dat lijkt me duidelijk.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 16:22 schreef Mansjester het volgende:
Martinquote:Op zondag 27 april 2014 16:26 schreef Max23 het volgende:
Slagter of D.Martin als laatste van dat groepje?
Mwah nee, die waaien nog wel terug.quote:Op zondag 27 april 2014 16:27 schreef knep het volgende:
Zou zomaar tussen die 2 dwergen kunnen gaan.
En dan straks afsluiten met 'Een daverend applaus voor Ronald Waterreus!'quote:Op zondag 27 april 2014 16:27 schreef marcodej het volgende:
"Beste Ronald, namens de supporters van Feyenoord, de vele miljoenen die er zijn in binnen- en buitenland..."
Je moet het ook kunnen he.quote:Op zondag 27 april 2014 16:29 schreef marcodej het volgende:
Mollema gaat weer wachten op de sprint op de St. Nicolas en gaat weer 8e worden.
world tour puntenquote:Op zondag 27 april 2014 16:29 schreef marcodej het volgende:
Mollema gaat weer wachten op de sprint op de St. Nicolas en gaat weer 8e worden.
Ja maar waarom zat hij te ver.quote:
Denk je dat hij had kunnen aanvallen dan?quote:Op zondag 27 april 2014 16:29 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 16:30 schreef alors het volgende:
[..]
En dan straks afsluiten met 'Een daverend applaus voor Ronald Waterreus!'
Lijkt me nu wel het hoogst haalbare voor Mollema.quote:Op zondag 27 april 2014 16:29 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 16:30 schreef alors het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zie hem altijd hetzelfde doen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:30 schreef Zelva het volgende:
[..]
Denk je dat hij had kunnen aanvallen dan?
wat was dat ook alweer?quote:Op zondag 27 april 2014 16:30 schreef alors het volgende:
[..]
pisvee xdquote:
Deze keer gaan we Ronald Mulder en Erwin Koeman verwarren.quote:
En ik kan Ronald en Michel Mulder al niet eens uit elkaar houdenquote:Op zondag 27 april 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze keer gaan we Ronald Mulder en Erwin Koeman verwarren.
De AD noemde Erwin al eens Ronald Mulderquote:Op zondag 27 april 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze keer gaan we Ronald Mulder en Erwin Koeman verwarren.
Kijken naar de NOS hoe Ajax kampioen geworden is.quote:Op zondag 27 april 2014 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is Poels? Waar is Westra? Waar is Slagter?
quote:Op zondag 27 april 2014 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is Poels? Waar is Westra? Waar is Slagter?
We hebben al gepiekt dit seizoen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:35 schreef marcodej het volgende:
Het Nederlandse stelt geen ene flikker voor man. Kutkloterij.
Nou nou nou, rustig aan he. Het is zondagquote:Op zondag 27 april 2014 16:35 schreef marcodej het volgende:
Het Nederlandse stelt geen ene flikker voor man. Kutkloterij.
Met het hol open in het laatste wiel.quote:
Hij is goed aan het sparenquote:Op zondag 27 april 2014 16:37 schreef Pedroso het volgende:
Mollema even relaxen in het laatste wiel. Zo gaat ie z'n bril scheef op zijn neus leggen en rijdt ze allemaal uit het wiel.
Jammer dat hij 72 offsuit speelt.quote:
Iedereen denkt ooh daar gaat Lars-Peter weer maar dan is het stiekem Bauke.quote:Op zondag 27 april 2014 16:37 schreef Pedroso het volgende:
Mollema even relaxen in het laatste wiel. Zo gaat ie z'n bril scheef op zijn neus leggen en rijdt ze allemaal uit het wiel.
Kan, of hij kan gewoon niet meer.quote:Op zondag 27 april 2014 16:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mollema wil liever de kans op de sprint op de tiende plaats veilig stellen dan een kans op de overwinning te riskeren.
Volgens mij is 'ie allang blij dat 'ie er nog bijzit. Dan wordt aanvallen ook lastig.quote:Op zondag 27 april 2014 16:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mollema wil liever de kans op de sprint op de tiende plaats veilig stellen dan een kans op de overwinning te riskeren.
Net zoals 99,9 procent van de rest van het peloton.quote:Op zondag 27 april 2014 16:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met een nog nooit vertoond monsterverzetquote:Op zondag 27 april 2014 16:39 schreef marcodej het volgende:
Geen paniek, Weening gaat iedereen erop leggen op de Saint Nicolas.
Renners kopen bij PCMquote:Op zondag 27 april 2014 16:40 schreef Mansjester het volgende:
Coppel, die kocht ik vroeger altijd bij Pro Cycling Manager
Ik zette Jan Baven altijd op kop voor Robabenk.quote:Op zondag 27 april 2014 16:40 schreef Mansjester het volgende:
Coppel, die kocht ik vroeger altijd bij Pro Cycling Manager
Gaat niet lukken. Nordhaug moet voor zichzelf gaan.quote:Op zondag 27 april 2014 16:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Martens moet lekker voor zichzelf gaan.
Het was Robinbank.quote:Op zondag 27 april 2014 16:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zette Jan Baven altijd op kop voor Robabenk.
Ik begon altijd op het Pro Continentale niveau met een zelf samengesteld teamquote:Op zondag 27 april 2014 16:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Renners kopen bij PCM
Ik zette alles bij Rabo op 99....en dan met 9 man alles kapot rijden
Iedereen heel makkelijk. Ze rijden als een patatje.quote:
Oh ja kloptquote:
Volgens Katusha is het Carusoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |