SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook bijna jaquote:Op zondag 27 april 2014 11:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Alle fan stickers compleet en dat leverde ook een pack opSorry, ik zit in het verkeerde topic.
![]()
![]()
HAHA!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
TR gemacht voor trollen. gr grquote:Op zondag 27 april 2014 11:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alle rode schaamharen al uit je bilnaad geplukt? Of zaten ze vastgeplakt?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Moggûh.quote:
Waarom werkt de webapp via pc of laptop niet, maar kun je op je Aaipet inloggen zonder moeite?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Omdat: EAquote:Op zondag 27 april 2014 12:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moggûh.
Waarom werkt de webapp via pc of laptop niet, maar kun je op je Aaipet inloggen zonder moeite?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
je komt er ook gewoon echt niet indom spel
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ga deze 2 maken denk ik![]()
met misschien wat TOTSen er in.
[ Bericht 6% gewijzigd door FCsuarez op 27-04-2014 12:52:00 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind Wook eigenlijk helemaal niet zo goed. Veel te lomp en verliest veel duels.
Zijn prijs is wel 60k gestegen zie ik nu op Futhead.![]()
![]()
volgens mij is alles dit weekend omhoog gegaanquote:Op zondag 27 april 2014 13:06 schreef R- het volgende:
Ik vind Wook eigenlijk helemaal niet zo goed. Veel te lomp en verliest veel duels.
Zijn prijs is wel 60k gestegen zie ik nu op Futhead.![]()
heb IF piszczek ook weer op de TP gezet, was al 12K hoger de BIN
SIF pogba ook al aardig de lucht in gegaan, en kan zomaar zijn dat het woensdag weer als een baksteen naar beneden gaat.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb nu dit team (DIVISIE 2):
http://www.futhead.com/14/squads/10650400/
En mijn doel is dit:
http://www.futhead.com/14/squads/10650615/
Commentaar?Yaya Touré, Hazard, Aguero etc. zijn te duur.
Het einde van de wereld is de schuld van:...................![]()
TOTS Raffael is wel erg goed. heb em spits gemaakt en hij doet het erg goed op die positie.
Alleen even kijken wie ik op RM ga zetten. Everton Ribiero of Volland![]()
quote:quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik had em voor 190k net bieden maar na een potje kan ik zeggen. Tering wat speelt tie brak. De up versie speelt veel beter. Dan maar weer verkopen voor 205k . Geen verlies op gemaakt danhallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |