Huh hoezo zou ik in mijn broek poepen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vind jij helemaal niet erg. Sterker nog, je rent dadelijk, als dit nog 3 pagina's door gaat, snel naar de plee met een behoorlijke tent in je broek.
Ik vraag me oprecht af hoe iemand als NieuweNier reageert op een post als deze. Zou 'ie zo in zichzelf opgaan dat het een soort wakupcall is? Is het koren op z'n molen? Voelt 'ie zich vernederd? Schept 'ie genoegen in het feit dat 'ie een soort van betrapt is?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vind jij helemaal niet erg. Sterker nog, je rent dadelijk, als dit nog 3 pagina's door gaat, snel naar de plee met een behoorlijke tent in je broek.
Erg scherp ben je niet. Verbaasd me gezien je auto avonturen niets.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:53 schreef NieuweNier het volgende:
Huh hoezo zou ik in mijn broek poepen?
Ik denk dat het een soort vorm van sadomasochisme is. Bepaalde mensen vinden het heerlijk om verbaal vernedert te worden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe iemand als NieuweNier reageert op een post als deze. Zou 'ie zo in zichzelf opgaan dat het een soort wakupcall is? Is het koren op z'n molen? Voelt 'ie zich vernederd? Schept 'ie genoegen in het feit dat 'ie een soort van betrapt is?
Zou wel een interessante documentaire kunnen zijn voor VICE of zo.
Beter lezen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:53 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Huh hoezo zou ik in mijn broek poepen?
Maar wat verklaart dan die tegenstrijdige verhalen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat het een soort vorm van sadomasochisme is. Bepaalde mensen vinden het heerlijk om verbaal vernedert te worden.
Bij gebrek aan iemand die dat direct doet, zoekt hij zijn toevlucht tot een internet forum. Ik vermoed dat het zoiets is, kan er naast zitten natuurlijk.
Is er niet een klb'er die een of andere gedragswetenschap studeert, ik zie mogelijkheden voor een dijk van een scriptie.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat het een soort vorm van sadomasochisme is. Bepaalde mensen vinden het heerlijk om verbaal vernedert te worden.
Bij gebrek aan iemand die dat direct doet, zoekt hij zijn toevlucht tot een internet forum. Ik vermoed dat het zoiets is, kan er naast zitten natuurlijk.
De grotere kans dat mensen dat oppikken en hem ermee om de oren slaan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar wat verklaart dan die tegenstrijdige verhalen?
Hehe. Er zit inderdaad een mogelijkheidje tot een studie in.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is er niet een klb'er die een of andere gedragswetenschap studeert, ik zie mogelijkheden voor een dijk van een scriptie.
Het creëren van de open deur zal maar zeggen? Een voorzetje voor het spreekwoordelijke open doel?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
De grotere kans dat mensen dat oppikken en hem ermee om de oren slaan.
Zoiets jaquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het creëren van de open deur zal maar zeggen? Een voorzetje voor het spreekwoordelijke open doel?
Laatst mekkerde hij iets over extrovert zijn of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:01 schreef voederbietel het volgende:
NieuweNier, heb je behoefte om je gedrag toe te lichten?
Dat was wel een spannende wending ja. Misschien zoekt NN een nieuwe identiteit, en probeert hij ze eerst hier uit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Laatst mekkerde hij iets over extrovert zijn of iets dergelijks.
Ik vind het geflame hier helemaal niet leuk. Daarom had ik oorspronkelijk deze kloon aangemaakt. In de hoop dat ik zonder gedoe kon posten. Dat ging even goed, totdat ik herkend werd omdat ik hier veel gegevens van mezelf gedeeld heb.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:01 schreef voederbietel het volgende:
NieuweNier, heb je behoefte om je gedrag toe te lichten?
Neequote:Op zaterdag 26 april 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat was wel een spannende wending ja. Misschien zoekt NN een nieuwe identiteit, en probeert hij ze eerst hier uit.
Maar wat trekt je dan aan in klb? Je topics lopen standaard op geflame uit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:04 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik vind het geflame hier helemaal niet leuk. Daarom had ik oorspronkelijk deze kloon aangemaakt. In de hoop dat ik zonder gedoe kon posten. Dat ging even goed, totdat ik herkend werd omdat ik hier veel gegevens van mezelf gedeeld heb.
Waarom ik nu nog post? Geen idee... Soms probeer ik een serieus topic aan te maken waar ik echt moeite stop in mijn argumentatie. Het alcohol topic is daar een voorbeeld van.
Dit topic heb ik aangemaakt omdat ik me verveelde onder de douche. Misschien inderdaad geen goed idee. Het is bagger. Sorry daarvoor.
Ja maar dat is allemaal prima. Je stopt inderdaad wat moeite in je topics. Wat ik niet begrijp is, als je echt zo'n hekel hebt aan geflame, waarom lok je het dan telkens uit?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:04 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik vind het geflame hier helemaal niet leuk. Daarom had ik oorspronkelijk deze kloon aangemaakt. In de hoop dat ik zonder gedoe kon posten. Dat ging even goed, totdat ik herkend werd omdat ik hier veel gegevens van mezelf gedeeld heb.
Waarom ik nu nog post? Geen idee... Soms probeer ik een serieus topic aan te maken waar ik echt moeite stop in mijn argumentatie. Het alcohol topic is daar een voorbeeld van.
Dit topic heb ik aangemaakt omdat ik me verveelde onder de douche. Misschien inderdaad geen goed idee. Het is bagger. Sorry daarvoor.
Ja inderdaad, geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar wat trekt je dan aan in klb? Je topics lopen standaard op geflame uit.
Als extrovert persoon deel je graag veel, ongeacht wat het is. Dat houdt extravert zijn in toch?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
Dat was wel een spannende wending ja. Misschien zoekt NN een nieuwe identiteit, en probeert hij ze eerst hier uit.
Volgens mij is het tijd dat jij een reflectieverslagje gaat schrijven en daarna een POP gaat opstellen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:06 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ja inderdaad, geen idee eigenlijk.
Ik begon met serieus posten met topics zoals dit:
PTA / Jouw betaalbare droomauto
Toen werd ik herkend. En ik wil eigenlijk niet de PTA ofzo vervuilen met geflame...
Geen idee. Contactgestoordheid misschien?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar dat is allemaal prima. Je stopt inderdaad wat moeite in je topics. Wat ik niet begrijp is, als je echt zo'n hekel hebt aan geflame, waarom lok je het dan telkens uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |