quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
We zouden een vorm van transport die zo inefficiënt is eigenlijk ook moeten verbieden. Welke onnozelaar heeft bedacht dat je een object van minstens 700 kg nodig hebt om een persoon van een kg of 80 te vervoeren mogen ze van mij met terugwerkende kracht een gat achter z'n oogkas schieten.
Ik ben juist heel voorzichtig omdat het mijn auto niet is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat het jouw auto niet is.
Haha ja ok. Ik ben echt geen alfa man gewoonquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij neemt het brakke een beetje de loop met jouw fantasie.
Vliegen wordt niet gebruik voor woon-werk verkeer en heeft dus een ander doel. Auto's zijn gewoon onwijs inefficiënt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:43 schreef NieuweNier het volgende:
[..]![]()
Vliegen is ook heel inefficiënt. En op vakantie gaan zonde.
Comfort en luxe > het milieu
Huh, al die topics over je ongelukken waren grapjes?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:44 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik ben juist heel voorzichtig omdat het mijn auto niet is.
Als dat het wel zou zijn, zou ik als een Fransman rijden en schijt hebben aan deuken en krassen.
Nee keihard gaan toeteren in de stad is lekker.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar heb je een toeter en je lichten voor. En nogmaals een auto hoort niet in de stad.
Nee. Ongelukken. Niet expres.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Huh, al die topics over je ongelukken waren grapjes?
Ik vraag me af hoe efficiënt bussen en treinen dan zijn in brandstofverbruik/gewicht.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:45 schreef voederbietel het volgende:
Vliegen wordt niet gebruik voor woon-werk verkeer en heeft dus een ander doel. Auto's zijn gewoon onwijs inefficiënt.
Goed voor je koppeling.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:46 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee keihard gaan toeteren in de stad is lekker.
Ik bedoel gewoon vooruit kruipen zo langzaam dat je de koppeling nog half in moet trappen en er 0km/u op je snelheid meter staat...
Lol zat mensen vliegen voor hun werk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vliegen wordt niet gebruik voor woon-werk verkeer en heeft dus een ander doel. Auto's zijn gewoon onwijs inefficiënt.
Als ze vol zitten efficiënter.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe efficiënt bussen en treinen dan zijn in brandstofverbruik/gewicht.
Alsnog is dat niet waar een koppeling voor gemaakt is. Je kan nog beter je auto in de 1 zetten, stationair laten draaien en de rem induwen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:47 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Gelukkig doe je dat echt kilometers lang
Maar waarom is her erg dat de auto inefficiënt is?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ze vol zitten efficiënter.
Bron: efficiënt transport, voederbietel 2009.
De stad is toch al vervuild met achterlijk takkenlawaai. Valt een toetertje bij in het niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:46 schreef NieuweNier het volgende:
Nee keihard gaan toeteren in de stad is lekker.
Omdat het duur is, vervuilend en bovendien jou de mogelijkheid geeft andermans bezit kapot te maken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:48 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Maar waarom is her erg dat de auto inefficiënt is?
We hebben gewoon nieuwe energie bronnen nodig.
Ik vind dat zowiezo een beetje aso. Doe dan je raampje open en praat...quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De stad is toch al vervuild met achterlijk takkenlawaai. Valt een toetertje bij in het niet.
Maar bussen zitten zelden bomvol.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:47 schreef voederbietel het volgende:
Als ze vol zitten efficiënter.
Bron: efficiënt volkstransport, voederbietel 2009.
Omdat het ov zo duur en slecht is. Maak die het ov goed en gratis, file probleem opgelost, milieu gaat er op vooruit, niet zo veel herrie meer en iedereen is zielsgelukkig.quote:
Doe dat dan, brokkenpiloot.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:49 schreef NieuweNier het volgende:
Ik vind dat zowiezo een beetje aso. Doe dan je raampje open en praat...
Dat vind jij helemaal niet erg. Sterker nog, je rent dadelijk, als dit nog 3 pagina's door gaat, snel naar de plee met een behoorlijke tent in je broek.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:51 schreef NieuweNier het volgende:
Maar waarom gaat de discussie eigenlijk over autorijden? Ik weet hoe jullie over me denken.
Ik ben gewoon ff heel erg zielig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |