abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139279694
Hallo, ik ben Max en ben 14 jaar.
Ik heb sinds een korte tijd pas mijn eikel durven bloot te leggen, en ontdekte aan de rand van mijn eikel "smegma".

Mijn eikel is extreem gevoelig, en zodra ik probeer om het smegma te verwijderen dan doet mijn eikel pijn, weet iemand een oplossing om smegma te verwijderen zonder dat het pijn doet?

Bedankt alvast. :)
pi_139279753
Even door de "zure appel" maar goed wassen met sanex o.i.d,(als het maar zeepvrij is) maar bij een afwijking aan voorhuid of zo altijd even langs de huisarts,maar doorlopen met een kaaskop is geen optie!!
pi_139279784

weg laten knagen door je zusje een optie?
pi_139279836
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 16:10 schreef gustaf het volgende:
Even door de "zure appel" maar goed wassen met sanex o.i.d,(als het maar zeepvrij is) maar bij een afwijking aan voorhuid of zo altijd even langs de huisarts,maar doorlopen met een kaaskop is geen optie!!
dankje, teminste iemand met een fatsoendelijke oplossing hier.. -.-
pi_139279947
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 16:16 schreef maxieboy28 het volgende:

[..]

dankje, teminste iemand met een fatsoendelijke oplossing hier.. -.-
En dat had jij zelf niet kunnen bedenken? :')
Rommel verwijderen zal misschien zeer doen, maar dan kan het eventuele beschadigde weefsel wel herstellen. Desnoods na verwijderen van de rommel de boel even ontsmetten en dan idd maar eens naar de huisarts gaan voordat de boel eraf rot >:)
pi_139279981
Heeft je moede/vader je niet geleerd dat je dat schoon moest houden toen je nog een kleiner FOK!ertje was? :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_139279999
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 16:25 schreef trovey het volgende:
Heeft je moede/vader je niet geleerd dat je dat schoon moest houden toen je nog een kleiner FOK!ertje was? :{
^O^
pi_139280138
Bij mij gaat het weg als ik mezelf pijp. Is alleen altijd oppassen dat ik mn ogen niet uitsteek :')
pi_139280200
Elke keer dat je onder de douche staat, dus minstens dagelijks, voorhuid terugtrekken en een fikse hoeveelheid water overheen laten lopen. Geen schuurspons of zeep gebruiken!
Bezoek aan de dokter is niet echt nodig, het heelt vanzelf, maar wel in de gaten houden. En nooit meer vergeten schoon te maken, vriend noch vriendin houdt ervan.
  PR/Manusje van alles zaterdag 26 april 2014 @ 16:50:13 #11
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_139280380
misschien moet je ff kijken of er ook nog ergens balletjes hangen. Die schijn je te missen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_139280561
Gelukkig is je vraag beantwoord. Kan ik weer gerust slapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')