Waterbommetjequote:
kaspeistquote:Op maandag 27 april 2015 10:59 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop niet dat er een boot kapseist.
Je mist er weinig aan.quote:Op maandag 27 april 2015 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dordrecht, eigenlijk de enige stad waarvan ik een beetje spijt heb dat ik er nooit ben geweest, hier in Nederland.
Moet jij er niet staan met je vlaggetjequote:Op maandag 27 april 2015 10:57 schreef yvonne het volgende:
Euh euh euh.
En ik ben heel erg benieuwd naar de Dordtse producten, ik ken ze niet
Nou staan toch wel wat aardige gebouwtjes volgens mij.quote:
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt.quote:Op maandag 27 april 2015 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dordrecht, eigenlijk de enige stad waarvan ik een beetje spijt heb dat ik er nooit ben geweest, hier in Nederland.
Ik nodig je uit voor een tour door Den Haag om het tegendeel te bewijzen.quote:Op maandag 27 april 2015 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou staan toch wel wat aardige gebouwtjes volgens mij.
Tis beter dan Den Haag.
Rot opquote:Op maandag 27 april 2015 10:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet jij er niet staan met je vlaggetje
Ik nodig je uit.quote:Op maandag 27 april 2015 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou staan toch wel wat aardige gebouwtjes volgens mij.
Tis beter dan Den Haag.
Lucien Foort en Nielsonquote:Op maandag 27 april 2015 11:01 schreef Mani89 het volgende:
Komt Armin van Buurten ook weer optreden? Dat vond ik wel leuk toen die ene keer.
quote:Op maandag 27 april 2015 11:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik nodig je uit voor een tour door Den Haag om het tegendeel te bewijzen.
oe, gezellig.quote:
Den Bosch is wel een leuk stadje ja. Wel erg vaak geweest.quote:Op maandag 27 april 2015 11:02 schreef Knalerwtje het volgende:
Den Haag is echt zo veel mooier dan Dordrecht. Zelfs Den Bosch is eindeloos mooier
Waar zit jij niet in de organisatie eigenlijk?quote:
Nee, jij hebt duidelijk te weinig van Den Haag gezien.quote:Op maandag 27 april 2015 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
oe, gezellig.
Nu moet ik zeggen dat mijn Den Haag-ervaringen mij niet echt tot de gezelligste plekjes hebben geleid denk ik. Het binnenhof, Plein en de buurt tegen HS aan is niet echt het ultieme genot...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |