quote:dankje
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:27 schreef nietzman het volgende:[..]
Jazekers!
Hier staat een hele verzameling Splashscreens... zijn simpel te installeren door ze op te slaan als 'mozilla.bmp' in je mozilla map
* nietzman heeft zelf deze:
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:27 schreef nietzman het volgende:[..]
Jazekers!
Hier staat een hele verzameling Splashscreens... zijn simpel te installeren door ze op te slaan als 'mozilla.bmp' in je mozilla map
* nietzman heeft zelf deze:
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:36 schreef DIFFR3NC3 het volgende:[..]
quote:hoe kan php nou sneller gaan door mozilla
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:44 schreef ninja-mod het volgende:
ik kan mac gebruikers mozilla van harte aanraden!!! php gaat zeker 5 keer zo snel in mozilla en ook overige pagina's gaan stukken sneller en stabieler... absolute aanrader!
dit noemt men nou het placebo effect
quote:Op een Mac (OSX) kan ik toch eerder Chimera aanbevelen... Een Gecko browser met de Cocoa front-end... Ofwel de Mozilla pagina render engine, op een manier dat 'ie er veel geiler uitziet
ik kan mac gebruikers mozilla van harte aanraden!!! php gaat zeker 5 keer zo snel in mozilla en ook overige pagina's gaan stukken sneller en stabieler... absolute aanrader!
quote:De PHP output is HTML, en aangezien Mozilla zo ongeveer al het HTML werk sneller 'renderd' zal het opbouwen van een geparsede php pagina ook veel sneller gaan
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:49 schreef Wisp het volgende:[..]
hoe kan php nou sneller gaan door mozilla
![]()
wisp , ik snapte er ook nix van maar als sites als fok.nl en fruity.nl echt scheppen sneller gaan in mozilla dan in IE dan is het voor mij makkelijk kiezen hoor!
en vooral, hoe laat je mirc inzien dat je niet wil dat hij alles in IE opent...
quote:opera wel ja... maarja, opera ben ik een beetje aan het verlaten
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:58 schreef ninja-mod het volgende:
trillian doet het volgens mij met je standaardbrowser... dat is in te stellen.... ik ben nog geen mozilla produs ik weet niet zeker of je altijd met tabjes i.p.v. nieuwe vensters kunt werken.... opera heeft dat toch instelbaar
trillian opent ze dus in nieuwe windows, mirc nog altijd in IE
![]()
quote:Ik vind hem der lelijker uitzien hoor?
Op vrijdag 18 oktober 2002 16:07 schreef Wisp het volgende:
geef mij maar Crazybrowser, die heeft ook tabbed browser, popup blokker, ingebouwde google search, mooiere interface enz
Dan nog, crazybrowser heeft nog zelf die brakke trage renderengine van IE, en dat maakt Mozilla al weer vele malen beter
Komt ook nog bij dat crazybrowser natuurlijk alle mooie plugins als de mousegestures en dergelijke niet heeft
quote:ziet er wel heel erg opera achtig uit....
geef mij maar Crazybrowser, die heeft ook tabbed browser, popup blokker, ingebouwde google search, mooiere interface enz
quote:Crazybrowser gebruikt IE als render engine.. is net zoiets als Galeon (welke Mozilla gebruikt)
[edit]
darn, waarom reageer ik toch iedere keer zo sloom ![]()
[/edit]
quote:ik vind die rendering engine van IE6 juist fijn..
Op vrijdag 18 oktober 2002 16:12 schreef nietzman het volgende:[..]
Ik vind hem der lelijker uitzien hoor?
Dan nog, crazybrowser heeft nog zelf die brakke trage renderengine van IE, en dat maakt Mozilla al weer vele malen beter
Komt ook nog bij dat crazybrowser natuurlijk alle mooie plugins als de mousegestures en dergelijke niet heeft
en daarnaast kan mozilla veel pagina's niet aan.. probeer dit maar eens
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_corp.asp
(even een land aanklikken eerst)
quote:dat weet ik ook wel, daarom gebruik ik het ook
Op vrijdag 18 oktober 2002 16:15 schreef dikkebanaan het volgende:[..]
Crazybrowser gebruikt IE als render engine.. is net zoiets als Galeon (welke Mozilla gebruikt)
[edit]
darn, waarom reageer ik toch iedere keer zo sloom
[/edit]
daag mozilla
quote:alsof je dat venster nooit ziet bij IE
Op vrijdag 18 oktober 2002 16:21 schreef Wisp het volgende:
[afbeelding]daag mozilla
quote:ik niet eigenlijk.. wel bij explorer.exe
Op vrijdag 18 oktober 2002 16:23 schreef sweek het volgende:[..]
alsof je dat venster nooit ziet bij IE
quote:Plugin installeren en hij werkt perfect
Op vrijdag 18 oktober 2002 16:17 schreef Wisp het volgende:[..]
ik vind die rendering engine van IE6 juist fijn..
en daarnaast kan mozilla veel pagina's niet aan.. probeer dit maar eens
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_corp.asp
(even een land aanklikken eerst)
Dan nog, als een site niet werkt ligt dat 9 van de 10 keer aan de brakke scriptkunsten van de webmaster ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door nietzman op 18-10-2002 16:29]
quote:ik ook niet bij mozilla, ook niet op die site van daarnet....
Op vrijdag 18 oktober 2002 16:24 schreef Wisp het volgende:[..]
ik niet eigenlijk.. wel bij explorer.exe
quote:ik heb liever dat een site werkt dan dat ik de webmaster de schuld kan geven
Op vrijdag 18 oktober 2002 16:28 schreef nietzman het volgende:[..]
Plugin installeren en hij werkt perfect
Dan nog, als een site niet werkt ligt dat 9 van de 10 keer aan de brakke scriptkunsten van de webmaster
quote:Oe! op school gelijk Mozilla instaleren, ik wordt echt schijtziek van IE op een Mac
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |