quote:Doet ie helemaal fantastisch
Op dinsdag 15 oktober 2002 16:48 schreef SpuitElf het volgende:
Ik heb al een paar keer geprobeerd om naar Mozilla over te schakelen, maar ik ben zo gewend dat je met IE op Ctrl-enter kan raggen en dattie dan http://www. ervoor en .com/ erachter gooit, dat ik me gigantisch aan het gebrek van deze functie in Mozilla erger en zo toch maar weer bij IE terecht kom
quote:Nee, das als je gewoon op enter drukt. dan gaat ie d'rnaar zoeken, maar dat wil ik meestal niet. Gewoon Ctrl+enter en verder niks doen wat m niet gevraagd wordt
Op dinsdag 15 oktober 2002 16:56 schreef mvt het volgende:[..]
Doet ie helemaal fantastisch
Nog leuker, als ik bijvoorbeeld "spuitelf" intype en hij vind www.spuitelf.com niet en ik ga weer naar de adresline en ik op het pijltje naar beneden druk zoek ie in Google naar spuitelf
en de google toolbar in IE is stukken handiger dan die ingebouwde search functie in Mozilla.
quote:nog NOOOOIIT van gehoord
Op dinsdag 15 oktober 2002 16:10 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Nee, er zijn een aantal dingen die in de standaarden zitten maar niet (goed) werken in Opera. b.v. de DOM support van Opera laat nogal te wensen over.
maar ik heb bijna nergens last van, sommige flash pagina's gaan fout, voor de rest gaat het allemaal best goed
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 17:06 schreef SpuitElf het volgende:
Nee, das als je gewoon op enter drukt. dan gaat ie d'rnaar zoeken, maar dat wil ik meestal niet. Gewoon Ctrl+enter en verder niks doen wat m niet gevraagd wordt
[edit]
Ik zie net dat ik alWEER te snel heb gereageerd en niet goed heb gelezen.. ![]()
* dikkebanaan runs into windows
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door dikkebanaan op 15-10-2002 19:57]
quote:mijn google toolbar werkt er anders niet onder
Op dinsdag 15 oktober 2002 10:31 schreef Hiawatha het volgende:[..]
Er is niks wat in Mozilla niet werkt dat in IE wel werkt. (Wel de laatste versie gebruiken, 1.1)
Gelukkig is zn kleine broertje Phoenix wel rieleks
quote:Daar is een mozilla extension voor, kan je zo via XPI installeren.
Op dinsdag 15 oktober 2002 16:48 schreef SpuitElf het volgende:
Ik heb al een paar keer geprobeerd om naar Mozilla over te schakelen, maar ik ben zo gewend dat je met IE op Ctrl-enter kan raggen en dattie dan http://www. ervoor en .com/ erachter gooit, dat ik me gigantisch aan het gebrek van deze functie in Mozilla erger en zo toch maar weer bij IE terecht kom
Windows : Mozilla 1.2Alpha
Linux : Galeon (Ximian-Gnome)
BeOS : Mozilla 1.2Alpha (beeeetje buggy, dat wel)
FreeBSD : Als ik X eenmaal aan de gang heb dan zal dat ook wel Moz worden (of Galeon)
uberbrowsertje. vooral het laden van links in tabs op de achtergrond (met de middelste muisknop) is leuk voor nieuwssites ism een kl#tetrage internietverbinding. Op fok bijvoorbeeld lees ik alle headlines door, middelklik op de interresante exemplaren, idem dito voor columns/forum/tweakers bars, en als ik bij de laatste aangekomen ben is de eerste al geladen. Zonder dat er irritante nieuwe windows weggeklikt hoeven te worden.
![]()
Vooral dankzij dit topic ben ik nu aan de Mozilla ...
Ik vind het vooral geweldig dat ik images van adservers gewoon uit kan zetten
Geweldig ... voordeel vn niet commerciele browser
[Dit bericht is gewijzigd door Young_David op 15-10-2002 20:51]
quote:Dat probleem heb ik hier dus ook. Goed plaatje:
Op dinsdag 15 oktober 2002 16:17 schreef s0k het volgende:
na het installen van de multizilla plugin (die mij juist zo relaxt leek)
kreeg ik dit :S(en dan bedoel ik dat onderaan in mn browser
)
Ik heb die mouse gestures en multizilla geïnstalled, verder niks. Draai Windows XP en Mozilla 1.1
.
Sidebar is handig net als Mozilla, hij laat van elke site Favicon zien als die er is.
Btw voor skins: http://www.deskmod.org/ (Orbit is heel mooi!)
quote:Ah ik zie het al, het werkt alleen in builds van NA 13-9. En Mozilla 1.2a is van 11-9, dus dan kan je het alleen in nightly's draaien ofzo? Lekker is dat. Dan pleur ik het er wel ff uit voor nu. Want een oude versie kan ik niet vinden.
Op woensdag 16 oktober 2002 00:45 schreef Aaargh! het volgende:
Das een gevalletje van rotte XML in de XUL voor multizilla. -> ff hun site checken of multizilla wel met jouw versie werkt, als er niks over staat ff bugreportje mailen.
Ok ik heb gezocht op mozdev.org en in de help van Mozilla, maar hoe verwijder ik Multizilla?
[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 16-10-2002 01:18]
quote:http://googlebar.mozdev.org/
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:31 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
mijn google toolbar werkt er anders niet onder
quote:http://multizilla.mozdev.org/faqs.html#remove
Op woensdag 16 oktober 2002 01:09 schreef keeper het volgende:Ok ik heb gezocht op mozdev.org en in de help van Mozilla, maar hoe verwijder ik Multizilla?
Persoonlijk heb ik trouwens nooit problemen gehad met het runnen van nightly's en alpha releases....
Ik zie op deze pagina trouwens verschillende multizilla versies staan, de bovenste XPI zou idd alleen op versies van na 13/9 moeten werken, maar onder, in het tabelletje, staan nog oudere versies die wél zouden moeten werken
Dus deze (windows) zou wel moeten werken.
quote:Ik gebruik om zelf te surfen Mozilla, maar als je websites bouwt voor anderen dan heb je IE5,IE5.5 EN IE6 nodig. Het is niet zo dat alles in Mozilla ook in IE werkt, en klanten draaien nou eenmaal IE dus verwachten ze dat het daarop werkt. Met simpele dingen kan het al misgaan.
Op dinsdag 15 oktober 2002 10:40 schreef Young_David het volgende:
Gebruik dan Mozilla om websites te testen, of desnoods NS4. Heel vaak is het zo dat iets wat in IE werkt, niet persé in andere browsers werkt.
[..knipperdeknip..]
Maar de voornaamste reden dat ik Moz. heb is om testen (HTML-kit ondersteunt nu ook Gecko preview namnelijk), als het werkt in Moz. .. dan werkt het.
Voor de rest vermijd ik IE als de pest. Mozilla met tabbed browsing, ad blocking, bookmarks die meerdere tabs opened op verschillende pagina's (fantastische feature!) versus IE dat vol zit met security-leaks, thuis niet werkt (heh linux), me mateloos irriteert als je in een form op 'backspace' drukt je een pagina teruggaat soms, etc.
Ieder z'n voorkeur hoor. Ik erger me aan IE dingen dus gebruik ik Mozilla. Mensen zouden Mozilla moeten proberen alleen om eens te zien wat er nog meer te krijgen is. Als ze IE beter vinden, mij best.
Mozilla 1.2beta is inmiddels gereleased en deze heeft warempel een paar extra features:
quote:Vooral de Link Prefetch functionaliteit ziet er interessant uit maar ik ben benieuwd of andere browsers dit ook kennen ?
* Type ahead find works on Mac Mozilla and works correctly with IME.
* Linux Mozilla (in the Classic theme) will pick up the native GTK theme and HTML form controls now pick up the native theme on winXP.
* Mozilla now supports link prefetching; see the Link Prefetching FAQ for details.
* Mozilla Mail includes a new "filter after the fact" capability so users can create a filter and then run that filter on already downloaded mail. Filter logging has also been implemented.
* A long requested feature, show toolbars as text/icons/both, has been implemented.
* You can launch the browser with a bookmark group as your start page. This loads several pages into tabs at startup.
* Java compatability with Mac OS 10.2 (Jaguar) has been repaired.
Ennieweej, Mozilla 1.2beta..
quote:XPI?
Op dinsdag 15 oktober 2002 19:31 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Daar is een mozilla extension voor, kan je zo via XPI installeren.
linkje? ![]()
want als dat werkt dan ben ik verkocht
quote:Hey!
Op donderdag 17 oktober 2002 08:51 schreef CaPS_ het volgende:* Mozilla Mail includes a new "filter after the fact" capability so users can create a filter and then run that filter on already downloaded mail. Filter logging has also been implemented.
quote:idd, ennieweej.. Ik ben ff downloaden
Ennieweej, Mozilla 1.2beta..
quote:overigens doet ie dit bij mij (moz 1.1) zonder extensies..
Op donderdag 17 oktober 2002 09:45 schreef SpuitElf het volgende:[..]
XPI?
linkje?
want als dat werkt dan ben ik verkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |