quote:Ik zit nu op de uni en kan je dus ff niet helpen... anders kopieer je even de hele Mozilla folder voor het uninstallen, dan kun je altijd nog terug.
Op donderdag 28 november 2002 17:24 schreef keeper het volgende:[..]
Ja bookmarks heb ik ook al ge-exporteerd. Maar ik zal dan wel eens kijken naar die map en wat daar allemaal wel niet in staat
.
quote:Ik red me wel. Doe niet voor niets informatiekunde
Op donderdag 28 november 2002 17:26 schreef sweek het volgende:
Ik zit nu op de uni en kan je dus ff niet helpen... anders kopieer je even de hele Mozilla folder voor het uninstallen, dan kun je altijd nog terug.
Wou het alleen ff zeker weten
.
quote:Is nog niet zeker. Maar er is een bedrijf dat Internetapplicaties maakt die een patent hebben op de naam Phoenix, dus moesten ze van naam veranderen, op zich best jammer, want het bekt zo lekker.
Op donderdag 28 november 2002 17:17 schreef Slarioux het volgende:[..]
Andere naam
Hoe gaan ze het nu noemen dan?
quote:Belangrijkste files zijn bookmarks.html en prefs.js. De rest zijn passwordfiles, cachebestanden, cookies, etc.
Op donderdag 28 november 2002 17:27 schreef keeper het volgende:[..]
Ik red me wel. Doe niet voor niets informatiekunde
.
Wou het alleen ff zeker weten
.
quote:Dem, kan ik weer in al mn posts Phoenix veranderen naar <nieuwe naam>
Op donderdag 28 november 2002 18:23 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Is nog niet zeker. Maar er is een bedrijf dat Internetapplicaties maakt die een patent hebben op de naam Phoenix, dus moesten ze van naam veranderen, op zich best jammer, want het bekt zo lekker.
quote:
Stop The Presses
We've discovered a bug in Mozilla 1.2 that can cause DHTML on some sites to fail. We plan to release Mozilla 1.2.1 with a fix shortly.
quote:Aan jou de eer voor deel 2
Op zaterdag 30 november 2002 13:34 schreef nietzman het volgende:
Het staat nu op op mozilla.org:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |