quote:Gooi je profiel eens weg?
Op vrijdag 15 november 2002 20:05 schreef da_rippah het volgende:
grrr... ik kan dus echt niets meer downloaden met mozilla, ik moet steeds de link kopieren naar DAP om em te kunnen downloadenMoet ik een aparte download manager downen ofzo
Maar Mozilla is zeker een goede browser.
Tabbed browsing heerscht! Gelukkig heeft Opera dat ook
.
Nadelen van Mozilla:
Crasht bij uitgebreide flash sites.
Of bij andere vage sites.
Verder een
browser!
quote:Windows 2000/XP:
Op vrijdag 15 november 2002 20:09 schreef da_rippah het volgende:
Ehh.. waar kan ik dat doen?
C:\Documents and Settings\naam gebruiker\Application Data\Mozilla
Windows 9x
C:\Windows\Application Data\Mozilla (geloof ik, weet ik niet zeker).
quote:Opera geeft 'm ook goed weer
Op dinsdag 15 oktober 2002 10:58 schreef Tijn het volgende:[..]
Ja, bij mij ook, maar er is wel verschil hoor.
IE:
Mozilla:
quote:Al een tijdje hoor.
Op zaterdag 16 november 2002 01:36 schreef Dovenwereld het volgende:
Mozilla 1.2 Beta is al uit !
(ik heb trouwens men mozilla profile weggegooid, maar ik kan nog steeds niet downloaden
Ik zal eens kijken of het met Phoenix wel lukt)
edit met Phoenix kan ik wel gewoon downloaden
quote:Lang leve de quicklaunch
Op vrijdag 15 november 2002 19:02 schreef da_rippah het volgende:Hij doet er stukken langer over om op te starten dan IE.
Dat andere probleem wat je noemt heb ik zelf nooit last van
Misschien heeft moz. een conflict met een andere download manager?
quote:Ik gebruik zelf het wieltje nooit, maar er is wel een instelling waar je tegen mozilla kan zeggen dat hij met zijn tengeltjes van de scrollwiel-instellingen van windows af moet blijven, dat zou je eventueel kunnen proberen.
Op vrijdag 15 november 2002 18:48 schreef swaery het volgende:
Ik kan namelijk wel gewoon scrollen, maar als je in IE op dat wieltje klikt, komt er een soort muisje waardoor je pagina naar boven of beneden kan gaan. Hier werkt dat niet meer... Weet iemand een oplossing?
Heeft iemand wat info over hoe het ermee staat?
quote:Ik heb dit af en toe ook eens, dan krijg ik een rare foutmelding en kan Phoenix (of Mozilla) niet downloaden naar c:\windows\temp\endannogwat. Het enige dat helpt is opnieuw installeren. Ik ben trouwenws nog niet op zoek gegaan naar de oorzaak en oplossing.
Op zaterdag 16 november 2002 09:39 schreef da_rippah het volgende:
(ik heb trouwens men mozilla profile weggegooid, maar ik kan nog steeds niet downloadenIk zal eens kijken of het met Phoenix wel lukt)
edit met Phoenix kan ik wel gewoon downloaden
quote:En hij is uit!
Op vrijdag 22 november 2002 14:08 schreef Breuls het volgende:
* Breuls zit te wachten op 1.2 final.
Roadmap says: verwacht op 8 november, maar hij's nog niet af blijkbaar...Heeft iemand wat info over hoe het ermee staat?
Een beetje later dan verwacht, maar toch!
quote:lang leve lostboys.nl
Op dinsdag 15 oktober 2002 10:32 schreef Kreator het volgende:
DAt snappen alleen de website bouwers nog niet, want ga jij maar eeens internetbankieren bij de postbank met Mozilla...
quote:Hoe update ik dit trouwens? Gewoon die exe runnen en dan wordt mn huidige install ververst?
Op woensdag 27 november 2002 09:53 schreef nietzman het volgende:
En hij is uit!Een beetje later dan verwacht, maar toch!
quote:0.4 crashed nogal enthousiast hier dus ik ben weer terug naar 0.3. Binnenkort nog eens proberen
Op woensdag 27 november 2002 20:26 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik ben inmiddels helemaal verslingerd aan de laatste nightlies van Phoenix. Met de Chimera skin ziet die er veel beter uit dan Mozilla, hij's sneller, compacter en heeft al meteen "tabbed browser extensions" zonder daarvoor MultiZilla te installeren, en met een beetje getweak in de prefs.js kun je nog een paar leuke dingetjes aanpassen.
quote:Volgende week komt 0.5 uit. Met een andere naam.
Op donderdag 28 november 2002 16:46 schreef Slarioux het volgende:[..]
0.4 crashed nogal enthousiast hier dus ik ben weer terug naar 0.3. Binnenkort nog eens proberen
quote:Andere naam
Op donderdag 28 november 2002 16:49 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Volgende week komt 0.5 uit. Met een andere naam.
quote:Even helemaal opnieuw installeren, wordt aangeraden...
Op donderdag 28 november 2002 16:23 schreef keeper het volgende:[..]
Hoe update ik dit trouwens? Gewoon die exe runnen en dan wordt mn huidige install ververst?
Ik draai nu namelijk een 1.2 beta. Build 2002101612.
quote:Ben ik dan niet al mn instellingen kwijt?
Op donderdag 28 november 2002 17:18 schreef sweek het volgende:
Even helemaal opnieuw installeren, wordt aangeraden...
quote:Die files even backuppen en overzetten... welke het precies zijn weet ik nu niet uit m'n hoofd, maar browse even rond in die folder en het is best duidelijk.
Op donderdag 28 november 2002 17:19 schreef keeper het volgende:[..]
Ben ik dan niet al mn instellingen kwijt?
quote:Ja bookmarks heb ik ook al ge-exporteerd. Maar ik zal dan wel eens kijken naar die map en wat daar allemaal wel niet in staat
Op donderdag 28 november 2002 17:21 schreef sweek het volgende:
Die files even backuppen en overzetten... welke het precies zijn weet ik nu niet uit m'n hoofd, maar browse even rond in die folder en het is best duidelijk.Bookmarks zijn trouwens ook makkelijk te exporteren nog eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |