Wut bij Rkc zitten nog geen 5000 man.quote:Op maandag 28 april 2014 15:27 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze persoonlijk wat overzichtelijker dan die van de KNVB, maar het komt natuurlijk op hetzelfde neer. Zou leuk zijn als Sparta of Dordt promoveert.RKC mag er van mij wel in blijven, ik denk dat die meer toevoegen dan Fortuna, Graafschap, Den Bosch of Excelsior.
6200 gemiddeld dit seizoen. Niet overdrijven. Dat is meer dan elke Eerste Divisieclub met uitzondering van Willem II.quote:Op maandag 28 april 2014 15:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wut bij Rkc zitten nog geen 5000 man.
Is dit gewoon op FOX of heeft een andere zender het los gekocht?quote:Op maandag 28 april 2014 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Sierd De Vos @SierdVos 1 u
Vanavond nacompetitie wedstrijd Fortuna - De Graafschap om 18:45. Commentaar van Sierd de Vos
Graafschap trekt er ook veel meer in de eredivisie. Tegen Jong Ajax nog 7500 man. Den Bosch, Fortuna trekt ook veel meer man denk ik. Sparta ook.quote:Op maandag 28 april 2014 15:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
6200 gemiddeld dit seizoen. Niet overdrijven. Dat is meer dan elke Eerste Divisieclub met uitzondering van Willem II.
FOX.quote:Op maandag 28 april 2014 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dit gewoon op FOX of heeft een andere zender het los gekocht?
FOXquote:Op maandag 28 april 2014 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dit gewoon op FOX of heeft een andere zender het los gekocht?
Nicequote:Op maandag 28 april 2014 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond nacompetitie wedstrijd Fortuna - De Graafschap om 18:45. Commentaar van Sierd de Vos
Die hadden dit seizoen dus allemaal véél minder. En om nou op de successupporters te rekenen om de sfeer te maken... Doe mij dan RKC maar. Die overigens ook 7.500 man op de been kregen tegen Ajax.quote:Op maandag 28 april 2014 15:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Graafschap trekt er ook veel meer in de eredivisie. Tegen Jong Ajax nog 7500 man. Den Bosch, Fortuna trekt ook veel meer man denk ik. Sparta ook.
En die moet ik dan missen omdat ik moet trainenquote:Op maandag 28 april 2014 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
In de JL ja.quote:Op maandag 28 april 2014 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die hadden dit seizoen dus allemaal véél minder. En om nou op de successupporters te rekenen om de sfeer te maken... Doe mij dan RKC maar. Die overigens ook 7.500 man op de been kregen tegen Ajax.
Precies.quote:Op maandag 28 april 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap en Sparta zaten ook gewoon vol toen ze nog in de Ere balden.
Ja.quote:Op maandag 28 april 2014 15:40 schreef Tchock het volgende:
Het is theoretisch nog mogelijk dat NAC 16e wordt toch?
Gaat Roda de nacompetitie nog halen denk je?quote:Op maandag 28 april 2014 15:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom is het programma dan nu veranderd
Ik denk dat Roda wel kan winnen in Deventer, maar dat het bij Ajax een laf gelijkspel wordt.quote:Op maandag 28 april 2014 15:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gaat Roda de nacompetitie nog halen denk je?
Ik denk dat ze nog een kans maken.
Ik blijf gewoon hopen. Zeker is er een kans. Hoe groot die is vind ik moeilijk om te zeggen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gaat Roda de nacompetitie nog halen denk je?
Ik denk dat ze nog een kans maken.
Ik denk precies hetzelfdequote:Op maandag 28 april 2014 15:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat Roda wel kan winnen in Deventer, maar dat het bij Ajax een laf gelijkspel wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |