Met een winkelkarretjequote:Op vrijdag 25 april 2014 20:03 schreef Roces18 het volgende:
verdwaas rondwandelen is een van de symptonen van slaapwandelen.
Eten is ook een van de symptonen kan ik zeggen als ongediplomeerd arts.quote:
Leger des heils:quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:04 schreef FredvZ het volgende:
Ligt eraan waar je woont, maar misschien leger des heils?
en kan natuurlijk ook zijn dat ze hier bewust voor kiest.
Dat klopt, ik zal wel eens wat navraag doen bij een paar instanties.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
De politie doet niks, tenzij die vrouw een gevaar voor zichzelf of voor anderen vormt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:35 schreef Adfundum het volgende:
Neem contact op met de GGZ, die hebben vaak speciale teams voor zwervende zorgmijders.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:08 schreef sneakydesert het volgende:
Zal ik een banaan meenemen en haar die aanbieden en kijken hoe ze reageert. Misschien is ze wel onder invloed omdat ze zo verdwaasd rondloopt en heen en weer zwalkt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:08 schreef sneakydesert het volgende:
Zal ik een banaan meenemen en haar die aanbieden en kijken hoe ze reageert. Misschien is ze wel onder invloed omdat ze zo verdwaasd rondloopt en heen en weer zwalkt.
Misschien kan de dierenarts wel iets betekenen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:59 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Eerst een paar stukjes voeren om het vertrouwen te winnen, dan kan je dat ding een paar truukjes leren!
Als je hier tijd/middelen voor hebt.. waarom niet in godsnaam?quote:Op maandag 28 april 2014 13:46 schreef JustAsEasy het volgende:
Maar waarom zou jij een willekeurige vrouw willen helpen?
Hier lopen ook veel dakloze rond, maar die laat ik lekker met rust.
Dit dus.quote:Op maandag 28 april 2014 13:53 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Als je hier tijd/middelen voor hebt.. waarom niet in godsnaam?
Ieder zijn ding ja, ik zou er niet aan beginnen. Vroeg het me gewoon af trouwensquote:Op maandag 28 april 2014 14:08 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dit dus.
Heb haar trouwens niet meer gezien sinds vrijdag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |