Gisteren was wel leuk geloof ik, heb alleen het einde niet gezienquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eens kijken wat we vanavond voorgeschoteld krijgen door Huub
Hahaha lachen hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:31 schreef Disana het volgende:
We krijgen weer een 'grap' van Ruud.
Joepie...
Je mag wel jezus zeggen hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
Oh jasses heb je die ouwehoer Rienk weer
De papzak.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:38 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
rienk probeert nicolien te verleiden zonder shirt
Ik zie die jongen niet, komt zeker nog.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Die ene jongen die zo goed Herman Brood na kan schilderen kan ook heel goed gitaarspelen. Die zat in het Knoop in je Zakdoek gala. Speelde met Van Dik Hout mee.
Ik zag 'm in een flits en herkende hem meteen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie die jongen niet, komt zeker nog.
Ja nu geloof ik het helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag 'm in een flits en herkende hem meteen.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja nu geloof ik het helemaal niet meer.
was ook in beeldquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ie echt zo goed was, hadden ze zijn werk wel in beeld gebracht
Hij stond met Billy naast hem te werken. Gezien vanaf een hoog standpunt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ie echt zo goed was, hadden ze zijn werk wel in beeld gebracht
Okéquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:51 schreef Soury het volgende:
Nu dus heeft Gio fouten gemaakt en zit dat Aike mens er bij te kijken met een big smile, zo van "Zie je wel"
Schijt wijf die waarschijnlijk als eerste al de boel heeft lopen verprutsen en het nu in iemand anders schoenen schuift. BAH.
En Ruud maar lachen om zijn trekker verhaal. Ik zou gaan slaan echt waar
Ik trek het boetekleed aan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]toen zei ik nog Billy daar kan jij nog wat van leren
'Ze kan het hebben.'quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Erger dan dat broekje van Billy kan het niet wezen.
hou me vast...quote:
jaquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:00 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
kan jij mij vasthouden wanneer billy naakt is,
zij had toch ook een vriendje toen ze Utopia inging ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Billy lult onzin dat goergio verliefd is op robin das nu roddelen
Ik ben normaal niet van dat opgepompte afgetrainde, maar in combinatie met zijn karakter is het errug prettig om naar te kijken.quote:
juistquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
zij had toch ook een vriendje toen ze Utopia inging ?
ik zie liever een lichaam van emil als iemand met obesitas enzoquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet van dat opgepompte afgetrainde, maar in combinatie met zijn karakter is het errug prettig om naar te kijken.![]()
Walgelijk waarom dumpt ze die gast nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
Wat zit Nico toch altijd aan hem te frutselen.
Ja maar ja, vergeten he.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
zij had toch ook een vriendje toen ze Utopia inging ?
ontkenningsfase !quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja maar ja, vergeten he.
Of ze heeft geen zin om het er over te hebben. Ook zo@n gezegde van haar.
het is net de echte wereldquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel één grote roddelshow geworden. Iedereen roddelt over iedereen en met iedereen. Het lijkt wel of ze daar gewoon zitten te wachten tot iemand iets doet of zegt waar ze met anderen over kunnen roddelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |