Als ik nou 2k kreeg uitbetaald met maar 80 euro loonheffing hoorde je mij niet zeurenquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:40 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Zeuren over ¤80 loonheffing![]()
Ik heb -287 en voor het vakantiegeld -317
Wel dik 2k uitbetaald
En met 600 loonheffing?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:41 schreef d4v1d het volgende:
Als ik nou 2k kreeg uitbetaald met maar 80 euro loonheffing hoorde je mij niet zeuren
Iets van 1800 ofzo dusssss.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:44 schreef Schuimpjes het volgende:
David niet huilen met 80¤ belasting.
300 euro hier
Hier ook een dikke plus, ik denk dat de prognose voor omzet er flink naast zit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:09 schreef ikbenschipper het volgende:
Was enorm druk vandaag. Gaan over goede vrijdag heen gewoon. Alles wat we morgen draaien is een + op de prognose in R&R
Ben pas 2 perioden KPT-af.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:49 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dan werk je ook weinig, want vakantiegeld voor niet-KPT'ers.
Ach, als alles op is zal het morgen wel weer binnenkomen toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:55 schreef SLP_ het volgende:
Jeeeeeeh, super druk vandaag en hoogste omzet ooit gehaaldAlleen beetje jammer dat we nu heel weinig bier hebben
Alle kratjes Grolsch zijn op terwijl ze in de bonus zijn
Morgen maar meteen heeeeeul snel alle restanten bier/fris nalopen want de schappen waren behoorlijk leeg toen we afsloten
Maar wel lekker zo'n dagje
Niet als het OBM al was.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:56 schreef d4v1d het volgende:
Ach, als alles op is zal het morgen wel weer binnenkomen toch?
Ja, maar na als je heel veel na zes uur ofzo verkoopt niet toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ach, als alles op is zal het morgen wel weer binnenkomen toch?
Kan je na t OBM ook niet meer MOMO'en voor de dag erna? Of is t OBM alleen voor RE die gaat berekenen hoeveel er nodig is a.d.h.v de voorraden?quote:
Oh,quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:59 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, maar na als je heel veel na zes uur ofzo verkoopt niet toch?En we krijgen zondag nooit vracht dus dan hebben we maandag pas weer volle schappen
Voor het OBM moeten alle bestellingen al in MOMO staan. Je hebt wel verschillende OBM's voor verschillende stromen, bijvoorbeeld LVC is bijna een dag van te voren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:59 schreef d4v1d het volgende:
Kan je na t OBM ook niet meer MOMO'en voor de dag erna? Of is t OBM alleen voor RE die gaat berekenen hoeveel er nodig is a.d.h.v de voorraden?
Staat in de woordenlijst in de OPquote:
quote:OBM: Order Bevries Moment; na dit tijdstip (minus een half uur) kunnen geen extra orders meer worden toegevoegd. Op het OBM stopt RE met het herberekenen van je bestelling.
Ah,quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:00 schreef exelletor het volgende:
[..]
Voor het OBM moeten alle bestellingen al in MOMO staan. Je hebt wel verschillende OBM's voor stromen, bijvoorbeeld LVC is bijna een dag van te voren.
Tja, met 63 vestigingen (Bron: Wikipedia) is dat wat makkelijker dan met 850+ filialen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:04 schreef exelletor het volgende:
Overigens vind ik het wel apart dat het bij de Hoogvliet bijvoorbeeld wel mogelijk is om paar uur van te voren bestellingen te plaatsen.
Take that hoogvlietquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Tja, met 63 vestigingen (Bron: Wikipedia) is dat wat makkelijker dan met 850+ filialen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |