Heb je nog steeds niet alle Pokémon kaarten?quote:
Nja heb 'm weer buiten gelaten vannacht dus hij loopt weer buiten rond.quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je het lokale dierenasiel al laten weten dat je hem hebt? Misschien is het iemands huisdier en weten hun al wie de eigenaar is. Of je brengt er naartoe...
Ja als hij echt van niemand is dan gaan we 'm gewoon verzorgen, dus af en toe eten geven en shit, maar ook gewoon buiten laten als 'ie naar buiten wil. Hoewel dat dus wel lastig is gezien we hem dan helemaal door allemaal deuren en trappenhuizen naar buiten moeten latenquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel grote kans dat alle behang enz van je muur gehaald wordt. Buitenkatten binnen laten is een slecht idee
Mijn pa's katten moesten 4 maanden binnen blijven (omdat mn pa bij mn oma woonde tijdelijk), beesten werden per dag gekker. Ze hebben de behang in de gang en woonkamer gesloopt en ze konden hun energie nergens kwijt, ze werden ook dik en wouden steeds minder eten. Nu komen ze weer elke dag buiten.. slopen niks meer, eten weer veel en zijn weer slankquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja als hij echt van niemand is dan gaan we 'm gewoon verzorgen, dus af en toe eten geven en shit, maar ook gewoon buiten laten als 'ie naar buiten wil. Hoewel dat dus wel lastig is gezien we hem dan helemaal door allemaal deuren en trappenhuizen naar buiten moeten laten
Nicequote:Op zaterdag 26 april 2014 11:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn pa's katten moesten 4 maanden binnen blijven (omdat mn pa bij mn oma woonde tijdelijk), beesten werden per dag gekker. Ze hebben de behang in de gang en woonkamer gesloopt en ze konden hun energie nergens kwijt, ze werden ook dik en wouden steeds minder eten. Nu komen ze weer elke dag buiten.. slopen niks meer, eten weer veel en zijn weer slank
sukkelquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
Er kwam een famfare door de straat [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Ja, wat is er nou?quote:
Daar lijkt het wel op, pff. Ik ga wel de stad in, zuipenquote:
Ik ben ook nuchter en geen kater. Met je bijdehantequote:Op zaterdag 26 april 2014 11:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben dan wel ongesteld maar ik ben in iedergeval nuchter en heb geen kater
huiliequote:Op zaterdag 26 april 2014 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, pff. Ik ga wel de stad in, zuipen
srry bbyquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben ook nuchter en geen kater. Met je bijdehante-smiley
ik gun het je nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben ik eens een dag wat vrolijker is het weer niet goed! [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |