Als die kat al van iemand is, verwaarloost diegene hem wel duidelijk. Mijns inziens kun je hem dus prima houden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:51 schreef Moira. het volgende:
help jongens, ik heb ineens een kat gevonden
nu zit die hier in huis en ik weet niet wat ik ermee moet
hij ziet er magertjes uit maar is wel heel aanhankelijk, heeft wat wondjes hier en daar, ziet er eerlijk gezegd uit als een zwerfkat, en iemand van de flat zei ook dat 'ie 'm vaker had gezien en zelf ook dacht dat het een zwerfkat was.
Maar hij was dus met me meegelopen vanaf een paar straten verder helemaal tussen m'n benen door, hij wilde per se mee.
Ik zat dus te twijfelen of ik 'm mee naar binnen moest nemen maar als ik de deur dicht deed ging hij buiten zitten miauwen, dus kon 'm echt niet laten zitten
Nu dus dat beestje mee naar binnen genomen, maar ik heb geen idee of het een zwerfkat is of dat ik nou iemands huisdier heb ontvoerd
Ik wil 'm ook wel naar buiten laten, maar dan gaat 'ie dus weer buiten zitten miauwen en daar kan ik niet tegen
Als we 'm houden moeten we morgen maar overal papiertjes ophangen dat we een kat hebben gevonden, en als er niet wordt gereageerd is 't dus een zwerfkat en adopteren wij 'm wel. Maar we zitten hier in een flatje dus ik kan niet zomaar een buitenkat binnenhouden (vind ik)![]()
dillemma's dilemma's't is zo'n lief beestje
Ja, maar van een buitenkat een binnenkat maken vind ik altijd wat zieligquote:Op zaterdag 26 april 2014 04:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als die kat al van iemand is, verwaarloost diegene hem wel duidelijk. Mijns inziens kun je hem dus prima houden.
En volgens mij kun je van een buitenkat met genoeg geduld ook wel een binnenkat maken.
Mja, hij zal het in ieder geval laten merken als hij toch echt naar buiten wil.quote:Op zaterdag 26 april 2014 04:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar van een buitenkat een binnenkat maken vind ik altijd wat zieligzo'n beestje z'n vrijheid ontnemen enzo
Mja hij zat te krabbelen en mauwen aan de deur dus ik heb 'm weer in m'n armen genomen en via het portiek en trappenhuis naar buiten gezet. Zat hij nog een beetje te drentelen, nieuwsgierig dattie weer naar binnen wou. Maar toen kwam er een brommer en ging hij ergens anders zitten waar hij weg liep als ik er naartoe kwam.
Dus ik heb maar zo gelaten, anders ging ik de hele nacht weer met dat beestje buiten zitten kroelen
Denk dat we 'm sooner or later nog wel treffen, en dan hang ik gewoon posters op met 'gevonden' en als niemand er dan op reageert is 'ie van onsHij is zo lief
echt lieve kopjes geven en schattig gezichtje met die knijpoogjes
Ja idd, maar naar buiten laten kan niet zo maar door de voordeur, want dan zit hij op 't portiek opgesloten, of de gallerij, hoe je 't ook noemtquote:Op zaterdag 26 april 2014 04:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, hij zal het in ieder geval laten merken als hij toch echt naar buiten wil.
Heb je hem trouwens al eten gegeven?
Gefeliciteerd, je zit er nu aan vast.quote:Op zaterdag 26 april 2014 04:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd, maar naar buiten laten kan niet zo maar door de voordeur, want dan zit hij op 't portiek opgesloten, of de gallerij, hoe je 't ook noemtdus je moet dan de deur naar het trappenhuis openen, trapje naar beneden lopen, deur naar het portiek/gallerij (waar de brievenbussen zittne) en dan nog eens de deur naar buiten.
of hij moet kunnen springen, zou evt wel kunnen maar dat moet 'ie dan net weten.
dus ik heb 'm nou gewoon zo naar buiten gelaten, en dan zien we 'm nog wel eens als we boodschappen gaan doen ofzo, hoop iklief beestje
Oh had 'm trouwens wat van mijn carbonarapasta gevoerd die nog over wasEn wat plakjes shoarmarollade en grillworst
Ai, dat is zeer vervelend.quote:
De hunt?quote:Op zaterdag 26 april 2014 06:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ai, dat is zeer vervelend.
Met mij gaat het prima. Net wakker, en straks begint de hunt!
Neen. Ik ga zo naar de rommelmarkt!quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mis ik hier een grap? Sorry, ik ben niet helemaal helder.
Oh ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen. Ik ga zo naar de rommelmarkt!
Ook. Maar dit kan me bakken met geld schelenquote:Op zaterdag 26 april 2014 07:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk.
Kun je die niet beter van het internet afhalen? Of gaat het je om de spanning, de sensatie en de bloedstollende actie?
Ah, oké. Ik verwacht om 18:00 een uitgebreid verslag inclusief foto's.quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook. Maar dit kan me bakken met geld schelen
Als ik dan thuis ben, sure!quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik verwacht om 18:00 een uitgebreid verslag inclusief foto's.
Heb je het lokale dierenasiel al laten weten dat je hem hebt? Misschien is het iemands huisdier en weten hun al wie de eigenaar is. Of je brengt er naartoe...quote:Op zaterdag 26 april 2014 04:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd, maar naar buiten laten kan niet zo maar door de voordeur, want dan zit hij op 't portiek opgesloten, of de gallerij, hoe je 't ook noemtdus je moet dan de deur naar het trappenhuis openen, trapje naar beneden lopen, deur naar het portiek/gallerij (waar de brievenbussen zittne) en dan nog eens de deur naar buiten.
of hij moet kunnen springen, zou evt wel kunnen maar dat moet 'ie dan net weten.
dus ik heb 'm nou gewoon zo naar buiten gelaten, en dan zien we 'm nog wel eens als we boodschappen gaan doen ofzo, hoop iklief beestje
Oh had 'm trouwens wat van mijn carbonarapasta gevoerd die nog over wasEn wat plakjes shoarmarollade en grillworst
Wel grote kans dat alle behang enz van je muur gehaald wordt. Buitenkatten binnen laten is een slecht ideequote:Op zaterdag 26 april 2014 04:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als die kat al van iemand is, verwaarloost diegene hem wel duidelijk. Mijns inziens kun je hem dus prima houden.
En volgens mij kun je van een buitenkat met genoeg geduld ook wel een binnenkat maken.
Hij liep wel weer rond buiten bij de flatquote:Op zaterdag 26 april 2014 06:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je zit er nu aan vast.
En dat is inderdaad niet echt handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |