SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
bohhh die pass van Rakitic'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nice, al blijft het jammer van Zoonigga. Daar hik ik in mijn variant ook tegenaan. Jouw verdediging is wel een stuk sterker zoquote:Op donderdag 24 april 2014 23:29 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt 'm, als ik ooit genoeg coins heb
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die jongen is ook echt aan iedereen coins schuldig.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zuniga is vrij kut iddquote:Op donderdag 24 april 2014 23:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, al blijft het jammer van Zoonigga. Daar hik ik in mijn variant ook tegenaan. Jouw verdediging is wel een stuk sterker zo
[ afbeelding ]Zou helaas niks anders weten.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik vond hem wel fijner dan Armero (toen was er ook nog geen LB Armero en stond Constant daar), maar hij is echt een vaste wissel bij mij. Omdat ik het dan Colombiaans wil houden breng ik vaak Ibarbo erin en dan gaat Muriel naar de flank. Maar ik heb eigenlijk een hekel aan wisselen. Als je in je achterhoofd hebt dat hij kut is dan lukt er ook gewoon NOG minder met hemquote:Op donderdag 24 april 2014 23:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zuniga is vrij kut iddZou helaas niks anders weten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan probeer je het vaak niet eens meer neequote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel fijner dan Armero (toen was er ook nog geen LB Armero en stond Constant daar), maar hij is echt een vaste wissel bij mij. Omdat ik het dan Colombiaans wil houden breng ik vaak Ibarbo erin en dan gaat Muriel naar de flank. Maar ik heb eigenlijk een hekel aan wisselen. Als je in je achterhoofd hebt dat hij kut is dan lukt er ook gewoon NOG minder met hemArmero vond ik, als crossabuser, niet eens heel slecht op LM.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Tots depay staat vast in mn verkooplijsttim jij had hier ook last van toch een tijdje terug? Hoelang kan het duren voordat ik m weer kan gebruiken?
![]()
Langste dat ik heb gehad was 40 uur ofzo, maar dat was echt in dat weekend waarin het helemaal fout ging allemaal bij EA. Meestal max een paar uur (completing bug bedoel je toch?).quote:Op donderdag 24 april 2014 23:38 schreef rolls-reus het volgende:
Tots depay staat vast in mn verkooplijsttim jij had hier ook last van toch een tijdje terug? Hoelang kan het duren voordat ik m weer kan gebruiken?
Over spelers in mijn watchlist moeten we het maar niet meer hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De veiling is afgelopen maar ik kan niks met de speler doen.. Denk dat het de completing bug is ja, hopen dat het snel ik afgelopen. Thanksquote:Op donderdag 24 april 2014 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Langste dat ik heb gehad was 40 uur ofzo, maar dat was echt in dat weekend waarin het helemaal fout ging allemaal bij EA. Meestal max een paar uur (completing bug bedoel je toch?).
Over spelers in mijn watchlist moeten we het maar niet meer hebben![]()
Is al de hele dag zo.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
De veiling is afgelopen maar ik kan niks met de speler doen.. Denk dat het de completing bug is ja, hopen dat het snel ik afgelopen. ThanksDuurt bij mij maximaal 10 minuten.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gisteren won ik die online community cup en won ik 5k. Nu staat er bij de prijs ineens 5k+ premium gold pack. Is dat omdat ik hem al een keer heb gewonnen of is dat bij iedereen zo en hebben ze dit aangepast?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:44 schreef Reemi het volgende:
Huh, baje kan normaal schrijven
KLB / Dure aanstekerNou..quote:Nu dat hij raar tegen mij.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ragequit van tegenstander na 2:49. Nieuw record?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nope. Heb ze wel sneller gehad. Je hebt soms al mensen die weg gaan als ze je team zien.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Genoeg quits tijdens het laadscherm met mijn Zlatan-Neymarteam begin dit jaar.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Vaak zat vanaf de aftrap..quote:Op donderdag 24 april 2014 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Ragequit van tegenstander na 2:49. Nieuw record?![]()
Quit na goal bedoel ik dan hè
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
welke AB heb jequote:Op donderdag 24 april 2014 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Genoeg quits tijdens het laadscherm met mijn Zlatan-Neymarteam begin dit jaar.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Briljant, mijn koffiezetapparaat staat als een ekte student met ruimtegebrek in de hoek van mijn kamer op de grond en die viel me net pas weer op, ben ik dus voor het weekend vergeten de pot + het filter leeg te gooien. Koffie met witte korstjes.Het rook al zo naar Paulus.
http://www.futhead.com/14/players/14238/raffael/
Raffael ziet er wel dope uit. Beetje Gotze maar dan beter vind ik![]()
Kunnen ze het ook niet laten vallen.quote:Naar verluidt hengelen bondscoach Marc Wilmots en assistent Vital Borkelmans graag op vis. Algerije eist overigens dat er in elke hotelkamer een Koran ligt, Japan wil een privéjacuzzi voor iedere speler, Australië verlangt twee koffiezetapparaten per vier spelers en voor de Fransen moet de zeep vloeibaar zijn. Wat de eisen van de Nederlandse voetbalbond KNVB zijn, is niet bekend.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ziet er goed uit ja. Zocht 'm toevallig net op.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:57 schreef Maver24 het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/14238/raffael/
Raffael ziet er wel dope uit. Beetje Gotze maar dan beter vind ik
wat een bizarre eisen zegquote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kunnen ze het ook niet laten vallen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mijn UP Suarez zit er al een aantal maanden is echt tofquote:Op donderdag 24 april 2014 23:38 schreef rolls-reus het volgende:
![]()
Playstation zekerquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:06 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de liefhebber, hij zal zo wel weg zijn.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:44 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren won ik die online community cup en won ik 5k. Nu staat er bij de prijs ineens 5k+ premium gold pack. Is dat omdat ik hem al een keer heb gewonnen of is dat bij iedereen zo en hebben ze dit aangepast?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tito Vilanova met spoed geopereerd. Op twitter ook veel geruchten dat hij al overleden zou zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:24 schreef Tim86 het volgende:
Tito Vilanova met spoed geopereerd. Op twitter ook veel geruchten dat hij al overleden zou zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:24 schreef Tim86 het volgende:
Tito Vilanova met spoed geopereerd. Op twitter ook veel geruchten dat hij al overleden zou zijn
Zo, dat was de makkelijkste 5k+ premium gold pack ooit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker samen met het dinnetje op de bank, glaasje rood erbij en kijken hoe Matt wat digitale pakjes opentrekt?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:06 schreef Maver24 het volgende:
MattHDGamer gaat straks ook even online streamen op twitch, we gaan wel even kijkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die ligt al lang en breed te slapen in bedquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker samen met het dinnetje op de bank, glaasje rood erbij en kijken hoe Matt wat digitale pakjes opentrekt?![]()
Is ze breed ja?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die ligt al lang en breed te slapen in bed![]()
Die brede van je dumpen en Fangs regelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Kutventquote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef Lindgren. het volgende:
Briljant, mijn koffiezetapparaat staat als een ekte student met ruimtegebrek in de hoek van mijn kamer op de grond en die viel me net pas weer op, ben ik dus voor het weekend vergeten de pot + het filter leeg te gooien. Koffie met witte korstjes.Het rook al zo naar Paulus.
Wat is jouw probleem?![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:38 schreef Freire het volgende:
[..]
Hij wilde zijn 100k terug dan had hij Díepay kunnen betalen
Was geen lening hoor.![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo is dat. Eens gegeven blijft gegeven.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tenzij je het terug wil/kan geven natuurlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Kan wel maar niet als ik lig te pitten om kwart over 11 's avonds.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo is dat. Eens gegeven blijft gegeven.
Tenzij je het terug wil/kan geven natuurlijk
Altijd nog beter dan een potentiele landverrader
Morri![]()
gister toch IF pisvlek niet moeten kopen denk
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoezo? gezakt?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:02 schreef FCsuarez het volgende:
Morri![]()
gister toch IF pisvlek niet moeten kopen denkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zou jou met liefde aangevenquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Altijd nog beter dan een potentiele landverrader.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
jij bent het beidequote:Op vrijdag 25 april 2014 09:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Altijd nog beter dan een potentiele landverrader![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Altijd nog beter dan een potentiele landverraderHij gaat nog verder omlaag?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:02 schreef FCsuarez het volgende:
Morri![]()
gister toch IF pisvlek niet moeten kopen denk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gister gekocht voor 42K in de hoop dat hij in de nacht weer weg zou gaan voor rond de 55![]()
maar ze zijn nu toch wel echt begonnen met dumpen
maar blijft een beetje steken tussen de 40 en 45K BIN nu, denk niet dat hij nog veel omlaag gaat.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Iemand met een clubkaart van AZ gevonden.![]()
Ik heb even AZ gebeld om te melden dat ze uit moeten kijken voor jou in het thuisvak. gr grquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Iemand met een clubkaart van AZ gevonden.
Had er een met hunter voor 162k, en een met hawk voor 180k. Heb die laatste vannacht al verkocht voor 198k, en die andere houd ik gewoon voor gebruikquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:23 schreef FCsuarez het volgende:
Potsie
[ afbeelding ]
Gaat de goede kant opHad hem eerst al, maar kort voor de crash verkocht voor 250k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt helemaal. Maar aangezien je op dit moment meer coins hebt dan ik.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was geen lening hoor.
quote:
ik wil je verwachtingen niet de grond in boren, maar doe het tochquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Zometeen loopt de webapp natuurlijk weer veel smoother
AIN'T GONNA HAPPPEN
#FreeTrapz![]()
Dat zat er dik in natuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik wil je verwachtingen niet de grond in boren, maar doe het toch
AIN'T GONNA HAPPPEN
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb even AZ gebeld om te melden dat ze uit moeten kijken voor jou in het thuisvak. gr gr
Ik ben undercover met klappertje niks aan de hand,Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen probleem om terug te geven hoor, maar iedereen zat te ouwehoeren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar aangezien je op dit moment meer coins hebt dan ik.
[..]
[ afbeelding ]
Moet ik even wat verkopen want door een groot fiasco () ben ik wat coins kwijt geraakt
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen probleem om terug te geven hoor, maar iedereen zat te ouwehoeren.
Moet ik even wat verkopen want door een groot fiasco () ben ik wat coins kwijt geraakt
TOTY Neuer op kunnen pikken voor 579k
Mensen nog mooie dealtjes kunnen pakken hier?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
In welk vak is dat het geval?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben undercover met klappertje niks aan de hand,
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Eergister had ik een wook voor 105k en toen ging hij opeens weer naar 150k, even verkocht en daarna gewacht en hem later gekocht voor 91k.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:10 schreef The_Yakuza het volgende:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
gaat lekker van on naar off enzo die webapp he
#FreeTrapz![]()
Zelfde verhaal op de consolequote:Op vrijdag 25 april 2014 11:48 schreef FCsuarez het volgende:
gaat lekker van on naar off enzo die webapp he
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe speelt Wook?quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Eergister had ik een wook voor 105k en toen ging hij opeens weer naar 150k, even verkocht en daarna gewacht en hem later gekocht voor 91k.![]()
Dat zijn wel leuke dealtjesquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Eergister had ik een wook voor 105k en toen ging hij opeens weer naar 150k, even verkocht en daarna gewacht en hem later gekocht voor 91k.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
ik pikte 7x een IF piszczek op voor 40-46K en verkocht ze voor 59Kquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:10 schreef The_Yakuza het volgende:
dit was vroegahh toen je nog gewoon kon zoekuhhPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alles via de android-app gedaan. Ik zit op Terschelling nu, dus geen Playstation in de buurt...quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
flikker die webapp ook maar weer dicht tot vanavond zoeken gaat nog steeds kut.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hmm ik heb IF piszceck ook opgepikt voor 48K ofzo via de webapp..(werkt inderdaad kut met zoeken nu..)
Ik moet echter nog een uur of 4 wachten voordat ik met hem kan spelen..![]()
![]()
gaaaayquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:45 schreef Downstar het volgende:
Hmm ik heb IF piszceck ook opgepikt voor 48K ofzo via de webapp..(werkt inderdaad kut met zoeken nu..)
Ik moet echter nog een uur of 4 wachten voordat ik met hem kan spelen..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat jullie nog tijd en zin vrijmaken om dat aids ding van een webapp nog te gebruiken. Ik werd al agressief toen ik een speler moest zoeken, met coins verkopen...
Je moet extreem veel vrije tijd hebben ja. En die heb ik niet. Plus het is niet leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:56 schreef DuTank het volgende:
Dat jullie nog tijd en zin vrijmaken om dat aids ding van een webapp nog te gebruiken. Ik werd al agressief toen ik een speler moest zoeken, met coins verkopen...![]()
paar IFs voor discard prijs oppikken moet jou toch nog wel lukken toefjesquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet extreem veel vrije tijd hebben ja. En die heb ik niet. Plus het is niet leuk inderdaad.
voor jou zijn dit gouden tijden
#FreeTrapz![]()
Ik koop helemaal niks. Ben de webapp spuugzat. Traden was leuk, maar dit seizoen pure aids.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
paar IFs voor discard prijs oppikken moet jou toch nog wel lukken toefjes
voor jou zijn dit gouden tijden![]()
als het zo door blijft gaan dan koop ik fifa 15 niet eensquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik koop helemaal niks. Ben de webapp spuugzat. Traden was leuk, maar dit seizoen pure aids.
Kutwebapp, kut servers.. Kut spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd al naar fifa 15. Omdat zie die tenminste echt voor next gen kunnen maken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vergeet het maar gerust.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:31 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd al naar fifa 15. Omdat zie die tenminste echt voor next gen kunnen maken.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:20 schreef Downstar het volgende:
[..]
als het zo door blijft gaan dan koop ik fifa 15 niet eens
Kutwebapp, kut servers.. Kut spel
ik denk dat ik het echt niet ga kopen en gewoon op de heerlijke rustige FUT 14 servers ga spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bohhh wat zal dat een zege zijn. alleen nog even een dik team kopen deze weken
#FreeTrapz![]()
Ach en zelfs al wordt de game zelf geweldig, de community blijft (over het algemeen) verschrikkelijkquote:![]()
Ging er mij meer over dat de PS3 en Xbox 360 nog steeds dominant zijn in de gamingwereld dus EA gaat die consoles echt niet links laten liggen. Over een paar jaar krijg je pas echt te zien wat de next gen consoles kunnen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach en zelfs al wordt de game zelf geweldig, de community blijft (over het algemeen) verschrikkelijk![]()
Niet links laten liggen nee. Maar ze hebben wel meer tijd om ook een betere next gen versie te maken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ging er mij meer over dat de PS3 en Xbox 360 nog steeds dominant zijn in de gamingwereld dus EA gaat die consoles echt niet links laten liggen. Over een paar jaar krijg je pas echt te zien wat de next gen consoles kunnen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heb je die random locker code voor Nba2k al gebruikt?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet links laten liggen nee. Maar ze hebben wel meer tijd om ook een betere next gen versie te maken.![]()
![]()
Hebben ze nu ook al gedaan. Ze gaan gewoon iets verder met die Ignite engine en dat is het als je echt grote veranderingen verwacht dan geloof je ook nog in sprookjes.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet links laten liggen nee. Maar ze hebben wel meer tijd om ook een betere next gen versie te maken.![]()
Nee? vertel?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je die random locker code voor Nba2k al gebruikt?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
N14PS-71Y6R-ZV92E-F7FPI-QPNXCquote:
Dit invoeren bij code krijg je een random item.
Als je MyTeam speelt kan je ook een Ruby Iguodala code opzoeken.
#IGGY9NBAPLAYOFFS![]()
Tnxs! myteam speel ik nog niet. Eerst maar eens een seizoen in my career afmaken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
N14PS-71Y6R-ZV92E-F7FPI-QPNXC
Zou toch die code maar invoerenquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tnxs! myteam speel ik nog niet. Eerst maar eens een seizoen in my career afmaken.Als je het dan ooit gaat spelen heb je iig hem al.
Is geldig tot Warriors playoffs verliezen, en dat is wss al in deze round.![]()
Ja ga hem nu meteen invoeren. tnxsquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zou toch die code maar invoerenAls je het dan ooit gaat spelen heb je iig hem al.
Is geldig tot Warriors playoffs verliezen, en dat is wss al in deze round.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Aww. Nog zo lief naïef.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet links laten liggen nee. Maar ze hebben wel meer tijd om ook een betere next gen versie te maken.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nice! 5K VPquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
N14PS-71Y6R-ZV92E-F7FPI-QPNXC
#IGGY9NBAPLAYOFFS
Kan mijn speler goed gebruiken.
En vij die andere Ruby Andre Iguondala. Wie dat dan ook mag zijn.
wat voor code taal spreken jullie hier dan zeg.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nice! 5K VPKan mijn speler goed gebruiken.
#FreeTrapz![]()
Is voor Nba2k14. Heb je ook een soort van coin systeem.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat voor code taal spreken jullie hier dan zeg.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ook een EA product, werkt dat welquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is voor Nba2k14. Heb je ook een soort van coin systeem.![]()
of loopt dat tijdens amerikaanse piekuren helemaal in de soepPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is van 2K. Die maken wel betere games.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook een EA product, werkt dat wel![]()
of loopt dat tijdens amerikaanse piekuren helemaal in de soep![]()
Ik denk dat vandaag of morgen de vlam in de pan slaat...quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Rusland nou gaat doen anders kon het wel eens goed mis gaan
Oekraine zal wel "onschuldige" Russen aanvallen die een gebouw hebben bezet en daar zullen ze wel op reageren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gaan ze de boel plat gooien daar ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wat je zegt ben je zelf met je kop door de helftquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat een ouderwetse kutzooi weer. In dat nieuwe toernooi vanmiddag al 3x kort voor tijd of na afloop van een (gewonnen) potje van de server geflikkerd. En uit het toernooi dus
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zijn de servers downquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een ouderwetse kutzooi weer. In dat nieuwe toernooi vanmiddag al 3x kort voor tijd of na afloop van een (gewonnen) potje van de server geflikkerd. En uit het toernooi dus![]()
heb dat hij net weer UP ging een bod geplaatst van 10.5K op TOTS de rossi en 35K op TOTS jacksonhopen dat ze nog staan
#FreeTrapz![]()
Moet jij niet werkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een ouderwetse kutzooi weer. In dat nieuwe toernooi vanmiddag al 3x kort voor tijd of na afloop van een (gewonnen) potje van de server geflikkerd. En uit het toernooi dus![]()
*?quote:
Gisteravond pas om half 11 klaar vanwege een deadline vanochtend. Dus eerder weekend vandaag.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
same herequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een ouderwetse kutzooi weer. In dat nieuwe toernooi vanmiddag al 3x kort voor tijd of na afloop van een (gewonnen) potje van de server geflikkerd. En uit het toernooi dusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik zit gewoon in de app..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh ik dacht dat je ook steun aan het trekken wasquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
*?
Gisteravond pas om half 11 klaar vanwege een deadline vanochtend. Dus eerder weekend vandaag.![]()
![]()
Ik zit gewoon in de web appDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
moeten jullie nou echt me feestje verpesten, ik zat me spreekwoordelijke munten al te tellen.quote:
kan er helemaal niet in faggots
[ Bericht 3% gewijzigd door FCsuarez op 25-04-2014 16:10:37 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nederland en Japan zijn nu ook compleetIk krijg wel veel dubbele in packs vandaag. Ik moet het logo van Brazilië nog zien te krijgen.
![]()
ga vandaag voor de Italianenquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nederland en Japan zijn nu ook compleetIk krijg wel veel dubbele in packs vandaag. Ik moet het logo van Brazilië nog zien te krijgen.
dan heb ik de leuke landen en moet ik overstappen op pauper teams.
#FreeTrapz![]()
Nou ik zit er toch echt inquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moeten jullie nou echt me feestje verpesten, ik zat me spreekwoordelijke munten al te tellen.
kan er helemaal niet in faggots.
Spanje, Nederland, Italie, Frankrijk, Bosnie, Duitsland, Portugal, Belgie en Rusland compleet hiero.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga vandaag voor de Italianendan heb ik de leuke landen en moet ik overstappen op pauper teams.
Ik heb nu Spanje, Nederland, Italië, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Nigeria, België, Algerije en Portugalquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
![]()
Ik moet nog 1 van Honduras (Figueroa) en van sommige moet ik nog 3 of 4 maar ik heb van Uruguay nog niks en van Ecuador maar 1. Nu heb ik 54% van het totaal.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga vandaag voor de Italianendan heb ik de leuke landen en moet ik overstappen op pauper teams.
![]()
Morele steun, omdat ik geen enkel potje fatsoenlijk kan afsluiten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je ook steun aan het trekken wasNAC Breda
Rèsbaarge![]()
spanje nederland portugal argentinie duitsland engeland brazilie belgie Uruguay frankrijk
#FreeTrapz![]()
Hoe krijg ik ibra en tots martinez in 1 team wat ook nog een beetje goed is?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
links Porto, rechts PSG en dan 442 of 442 (2)quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:28 schreef over_hedge het volgende:
Hoe krijg ik ibra en tots martinez in 1 team wat ook nog een beetje goed is?
Sirigu op doel en Dani Alves of andere Brazil rbAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat een werkende webapp een goed begin is. Maar 4-4-2 met club links er in lijkt me een goed idee. Of SIF/TIF Rodriguez er achter, dan heb je al 2 keer een link naar je spitsen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:28 schreef over_hedge het volgende:
Hoe krijg ik ibra en tots martinez in 1 team wat ook nog een beetje goed is?![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:28 schreef over_hedge het volgende:
Hoe krijg ik ibra en tots martinez in 1 team wat ook nog een beetje goed is?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Moutinho als enige cdm zou ik niet aandurvenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wel. met die 2 spitsen scoor je toch wel meer dan de tegenstander.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moutinho als enige cdm zou ik niet aandurven
scorebord journalistiek.
en nu JUICHEN!Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
1 iemand met 8 chem kan wel.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Na 10 wedstrijden wordt het 9 zelfsquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:52 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
1 iemand met 8 chem kan wel.![]()
![]()
Anders gewoon if toulalanquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik wel. met die 2 spitsen scoor je toch wel meer dan de tegenstander.![]()
![]()
nee dit is al met loyaltyquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die 8 is inclusief loyalty volgens mij. Met 1 link te weinig is dat de max die je kan halen geloof ik.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo even wat kleding gaan shoppen in de stad. Even wat t-shirts en korte broeken gehaald van Adidas voor als het straks zomer is. Je kan het maar alvast gedaan hebben![]()
zie echt zo een tokkie op van die blauwe badslippers met witte sokken aan voor me nuquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:06 schreef Maver24 het volgende:
Zo even wat kleding gaan shoppen in de stad. Even wat t-shirts en korte broeken gehaald van Adidas voor als het straks zomer is. Je kan het maar alvast gedaan hebben
#FreeTrapz![]()
haha lol. Nou nee hoor. Zo zie ik er niet uit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zie echt zo een tokkie op van die blauwe badslippers met witte sokken aan voor me nu![]()
toch Adidas shirts en korte broeken, die gebruik je alleen om mee te sporten manquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha lol. Nou nee hoor. Zo zie ik er niet uit.
#FreeTrapz![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
neehoor. Het zijn van die stoffige katoenen adidas shorts. Ik vind ze echt chill maar ze kosten wel watquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch Adidas shirts en korte broeken, die gebruik je alleen om mee te sporten man![]()
Komt door je club naam. Zou je ook minpunten geven.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gr grquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Komt door je club naam. Zou je ook minpunten geven.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
HUH dat was juve tochquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Komt door je club naam. Zou je ook minpunten geven.
gaat dat pleuris ding weer down.. echt EA knap die handel eens op.
anders vragen we wel of maver volgend jaar nieuwe servers neer zet...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
webapp zegt hier doe het lekker zelf.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
Ratings blijven zo vaag he..enige verschil is Strootman eruit voor Wijnaldum, die een lagere rating heeft (en andere positie). Blijkbaar zorgt die extra chem met Depay dan voor extra punten ofzo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SIF Coleman is best goedkoop.. al denk ik dat hij nog een TOTS krijgt dus dan wordt deze niet meer waard.![]()
Heb je al een TOTS of IF gehad?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
SIF Coleman is best goedkoop.. al denk ik dat hij nog een TOTS krijgt dus dan wordt deze niet meer waard.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
Ik had net nog een IF Andersson maar geen fuck waard.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
HAHAHAHAHAHAHHAA! Lekker voor je!quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had net nog een IF Andersson maar geen fuck waard.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Altijd nog beter dan de melding op mijn console dat de FUT-server te druk bezet. Gelieve het later nog eens te proberenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had net nog een IF Andersson maar geen fuck waard.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kom er helemaal niet meer in.
Webapp, console en in Ozz.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat laatste lijkt me nog het meest kwalijk. Voor jou en Ozz.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik kom er helemaal niet meer in.
Webapp, console en in Ozz.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt, we zitten in een relatie-dal..quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me nog het meest kwalijk. Voor jou en Ozz.
Erin nu. En dan gelijk zo'n foutmelding dat ik mijn laatste wedstrijd niet netjes heb afgemaakt, en dat ten koste gaat van die N/V-ratio. EA droeftoetersquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt, we zitten in een relatie-dal..![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me nog het meest kwalijk. Voor jou en Ozz.
Je zit in het verkeerde topic.quote:
Jou chick ook, maar die heb je niet. gr grquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
jouwquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jou chick ook, maar die heb je niet. gr grSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoi Ozz, als het om een bezittelijk voornaamwoord gaat moet er een W achter "jou". Je maakt die fout dagelijks, dus het leek me handig om het even uit te leggen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jou chick ook, maar die heb je niet. gr gr
groetjesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is heel vriendelijk van je. gr grquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoi Ozz, als het om een bezittelijk voornaamwoord gaat moet er een W achter "jou". Je maakt die fout dagelijks, dus het leek me handig om het even uit te leggen.
groetjesOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:twitter:FCBarcelona twitterde op vrijdag 25-04-2014 om 18:19:57The FC Barcelona is in immense mourning. Tito Vilanova has died at the age of 45. May he rest in peace reageer retweet
![]()
MAVER#@#!$ BEN JE AL BUITEN AAN HET FILMEN?
DIKKE ONWEER EN HAGEL!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Points haal je bij EA. Als je op zoek bent naar PS coins kun je me dm'en.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:30 schreef nickhguitar het volgende:
NOgmaals; waar halen jullie coins/points? Welke site is betrouwbaar?
Verder is er nog marktplaats of coin selling websites maar die zijn heel duur.![]()
Al die sites die door youtubers worden aangeprezen zijn wel betrouwbaar. Normaliter zou ik zeggen probeer ze hier te kopen, maar volgens mij verkoopt er niemand wat atm. (edit: confetti dus wel)quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:30 schreef nickhguitar het volgende:
NOgmaals; waar halen jullie coins/points? Welke site is betrouwbaar?
Veel mensen hier hebben ook coins verkocht aan mmoga. Die verkopen ze dan weer door.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanks, heb 'm ff gedm'edquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die sites die door youtubers worden aangeprezen zijn wel betrouwbaar. Normaliter zou ik zeggen probeer ze hier te kopen, maar volgens mij verkoopt er niemand wat atm. (edit: confetti dus wel)
Veel mensen hier hebben ook coins verkocht aan mmoga. Die verkopen ze dan weer door.Nog een laatste vraag: welke site geeft de meest up to date info m.b.t. spelerswaarde?
![]()
Beter koop je coins via hier, bij mij is het nog elke keer uitstekend verlopen (hulde aan de Fok!kers!)
Marktplaats stikt van de oplichters!GRAAG VERWIJDEREN![]()
Alweer? Gisteravond ook al toen ik was hardlopen, lekker met die bliksemschichten die rondom je inslaanquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
MAVER#@#!$ BEN JE AL BUITEN AAN HET FILMEN?
DIKKE ONWEER EN HAGEL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets is echt betrouwbaar eigenlijk. Futhead en ultimatedb geven prijzen, maar ook die lopen achter. Zelfde geldt voor http://ultimateteamtrading.net. Komt vooral door de kapotte webapp..dit soort sites kunnen daar ook weinig actuele info uitplukken heb ik het idee. Zelf opzoeken op de webapp blijft de beste optie, hoe frustrerend het ook is met de verpauperde EA servers.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Thanks, heb 'm ff gedm'edNog een laatste vraag: welke site geeft de meest up to date info m.b.t. spelerswaarde?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
is fut bij jullie ook zo aan het kutten?
eindelijk thuis.. wil je spelen..
Klapt elke pot net na de aftrap uit( tussen 5 en 10 seconden ofzo)? geen verlies voor mij en geen wedstrijden afgeschreven..
inmiddels wel 10 contracten kwijt ofzo![]()
![]()
Same herequote:Op vrijdag 25 april 2014 18:48 schreef Downstar het volgende:
is fut bij jullie ook zo aan het kutten?
eindelijk thuis.. wil je spelen..
Klapt elke pot net na de aftrap uit( tussen 5 en 10 seconden ofzo)? geen verlies voor mij en geen wedstrijden afgeschreven..
inmiddels wel 10 contracten kwijt ofzo![]()
![]()
ultimateteamtrading.net, maar de webapp is momenteel te verneukt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Thanks, heb 'm ff gedm'edNog een laatste vraag: welke site geeft de meest up to date info m.b.t. spelerswaarde?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wide CAM lijkt me zijn beste positie. Spitta kan ook prima. Of CF.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:50 schreef Maver24 het volgende:
Tots Cerci gehaald. Beter in de spits of cam?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zat te denken om hem in 4222 te zetten met Motta op CDM samen met Tots Matic en dan aan de andere kant SIF Sterlingquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wide CAM lijkt me zijn beste positie. Spitta kan ook prima. Of CF.![]()
Lijkt me prima.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zat te denken om hem in 4222 te zetten met Motta op CDM samen met Tots Matic en dan aan de andere kant SIF SterlingAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er zitten hier mensen die vanmiddag al constant vuurwerk af gingen steken en na meerdere waarschuwingen gaan ze nog door en ik schrik er elke keer van.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat is de enige van Brazilië die ik heballe andere landen al minstens 4 plaatjes.
![]()
Bron? of troll?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:52 schreef Revontulet het volgende:
RUSLAND VALT BINNEN, HET ESCALEERT HELEMAAL UIT DE KLAUWENRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nopequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk de webapp is weer zo traag als dikke stront door een trechter laat ik eens wat leuke bids open zetten.
jahoor en down...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Anders ik welquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
Potverdikkeme, ik heb me een partij zin in bier.ik ruik ze al
![]()
of vanavond mooie dealtjes oppikken in de webapp want iedereen is natuurlijk naar koninginnenach
#FUTisnietgroterdanNLPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Echt he de hele tijd je browser refreshenquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:30 schreef FCsuarez het volgende:
Denk de webapp is weer zo traag als dikke stront door een trechter laat ik eens wat leuke bids open zetten.
jahoor en down...![]()
![]()
waarom maakt panini niet een stickerspel op de PS waarbij je toevallig ook kan voetballen ermee![]()
daar is tenminste de bende voor elkaar
#FreeTrapz![]()
Die eerste FUT was net van Panini..daar kon je ook digitaal stickers plakken. Maar als je dan een speler in je album plakte dan kon je hem ook nooit meer gebruiken/verkopenquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:34 schreef FCsuarez het volgende:
waarom maakt panini niet een stickerspel op de PS waarbij je toevallig ook kan voetballen ermee![]()
daar is tenminste de bende voor elkaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die eerste FUT was net van Panini..daar kon je ook digitaal stickers plakken. Maar als je dan een speler in je album plakte dan kon je hem ook nooit meer gebruiken/verkopenlijkt mij wel gaaf
maar je kon er dus niet meer mee spelen, meer zo van FUT is af dit seizoen met deze jongens heb ik gespeeld
#FreeTrapz![]()
Ze moeten vanuit de FIFA gewoon allstar weekend organiseren net als ze bij NBA hebben.
Wel wat lastiger omdat het niet 1 league is maar toch. Zou vet zijn gewoon de beste voetballers tegen elkaar en dan een showtje maken.![]()
Ibra thinks Ibra should take thisquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan krijg je net zoiets als die benefietwedstrijdenquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:43 schreef ThadCastle het volgende:
Ze moeten vanuit de FIFA gewoon allstar weekend organiseren net als ze bij NBA hebben.
Wel wat lastiger omdat het niet 1 league is maar toch. Zou vet zijn gewoon de beste voetballers tegen elkaar en dan een showtje maken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik doelde op die blikseminslag bij Rotterdam zuidquote:in Barendrecht trilde de glazen op tafel
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ahquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:54 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik doelde op die blikseminslag bij Rotterdam zuidin Barendrecht trilde de glazen op tafel
![]()
Ja ging hier ook aardig loessoe.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja alleen dan echt een epische show, die overal uitgezonden wordt en waar spelers hopen voor uitgekozen te worden. Bij basketbal doen ze west vs east, dat kan bij voetbal dan weer nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan krijg je net zoiets als die benefietwedstrijden![]()
![]()
negers tegen de blankenquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja alleen dan echt een epische show, die overal uitgezonden wordt en waar spelers hopen voor uitgekozen te worden. Bij basketbal doen ze west vs east, dat kan bij voetbal dan weer niet
Dat hoef je in de NBA niet te proberen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zit even wat oude all star games terug te kijken:quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
negers tegen de blanken
Dat hoef je in de NBA niet te proberen
net na de eerste min van de video al vette dunk![]()
![]()
Pjanic wat een goal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben je nu boos?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:36 schreef wieisboos het volgende:
ik word helemaal leip van die klote errors op de webapp, ik kan GODVERDOMME niet eens zoeken![]()
Deze post herken ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:36 schreef wieisboos het volgende:
ik word helemaal leip van die klote errors op de webapp, ik kan GODVERDOMME niet eens zoeken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
watDit boeit echt niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja als je op iets reageert moet het je wel boeien natuurlijk'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kan iemand me even updaten m.b.t. de cup? Ik was afgelopen week nogal druk met andere zaken en heb geen tijd gehad om te spelen.![]()
Ik heb mijn Shaw maar verkocht. 71k winst (netto) is weinig mis mee en de kans is toch wel vrij groot dat hij straks bij BPL er weer in zit en dan zakt hij als een gek. In die paar potjes die ik had viel hij verder niet op (positief of negatief), Maar ach, het is ook een LB. Hopelijk zit hij erbij en dan koop ik hem wel weer cheap terug
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel mooie winst.. ik had ook winst kunnen maken als ik hem later had verkocht.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:06 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb mijn Shaw maar verkocht. 71k winst (netto) is weinig mis mee en de kans is toch wel vrij groot dat hij straks bij BPL er weer in zit en dan zakt hij als een gek. In die paar potjes die ik had viel hij verder niet op (positief of negatief), Maar ach, het is ook een LB. Hopelijk zit hij erbij en dan koop ik hem wel weer cheap terug![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:01 schreef x1N2ition het volgende:
Kan iemand me even updaten m.b.t. de cup? Ik was afgelopen week nogal druk met andere zaken en heb geen tijd gehad om te spelen.
En President had volgens mij Lindgren uitgeschakeld.![]()
Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En President had volgens mij Lindgren uitgeschakeld.![]()
Nieuwe OP chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn eerste filter zou op minimaal 4*/4* + minimaal 70 pace + minimaal 70 passing zijn en dan blijft er dit over:quote:
+trochowski (vergeten CM te adden)
Montero, Chik, De Ceulaer, Jese lijken me ook wel prima in die rol.
Misschien dat er nog wat afvallen als je gaat filteren op finishing.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanks. Ik denk dat Tsjoepo met zijn lengte nog wat extra gevaar meebrengt. Lijkt me ook zeker een kanshebber.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn eerste filter zou op minimaal 4*/4* + minimaal 70 pace + minimaal 70 passing zijn en dan blijft er dit over:
[ afbeelding ]
Montero, Chik, De Ceulaer, Jese lijken me ook wel prima in die rol.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat zijn jullie verwachtingen voor de prijs van Depay? Hij is ten opzichte van gisteren alweer ziek gestegen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het ken vriezen, het ken dooien.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen voor de prijs van Depay? Hij is ten opzichte van gisteren alweer ziek gestegen.NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: