Als je in mei 18 wordt krijg je in het begin van het jaar gewoon stufi. Stufi gaat per kwartaal en aangezien je uni gaat doen krijg je dus sowieso stufi. Geen zorgen dus.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:12 schreef aarsman het volgende:
Haha, ja dat kan dus blijkbaar tussen 2 opleidingen (omdat je dan nog geen stufi krijgt). Als dat kan dan ga ik er gebruik van maken ook
Zelfs wanneer je in december 2138 18 wordt krijg je stufi vanaf oktober. Wanneer je studeert heb je gewoon recht op stufi, ongeacht je leeftijd.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:13 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Als je in mei 18 wordt krijg je in het begin van het jaar gewoon stufi. Stufi gaat per kwartaal en aangezien je uni gaat doen krijg je dus sowieso stufi. Geen zorgen dus.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:12 schreef aarsman het volgende:
Haha, ja dat kan dus blijkbaar tussen 2 opleidingen (omdat je dan nog geen stufi krijgt). Als dat kan dan ga ik er gebruik van maken ook
Maar moet je dan in de zomer gaan overbruggen? Wat houdt het in trouwensquote:Op donderdag 24 april 2014 23:14 schreef aarsman het volgende:
Dat weet ik, maar je kunt blijkbaar ook geld krijgen in de vakantie![]()
Oh het gaat om geldquote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef Lilliesleaf het volgende:
Tadaaa:
http://www.duo.nl/particu(...)koming-aanvragen.asp
Super veel geld, geniet ervan, je gaat erop achteruit zodra je studeert.
Jep, de basistoelage is geloof ik iets van 110 euro ofzo, want een thuiswonende scholier heeft meer kosten dan een thuiswonende student.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh het gaat om geldik dacht dat hij bijscholing wilde voor hij naar de uni ging ofzo
Zeg dan dat het daar om gaat. Je krijgt dus gewoon in de zomer nog scholierentegemoetkoming en vanaf oktober stufi.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef aarsman het volgende:
"
Geld tussen oude en nieuwe opleiding
Je kunt ook tegemoetkoming krijgen in de maanden tussen je oude en nieuwe opleiding. Dit noemen we een ‘overbrugging’. Deze overbrugging is een gift. Je mag maximaal 4 maanden overbruggen. Geef je nieuwe opleiding zo snel mogelijk door om een overbrugging te krijgen.
Wat moet je doen?.
Ga je na je examen naar hbo of universiteit? Vraag dan de overbrugging en tegelijk ook studiefinanciering voor hbo of universiteit aan. "
Slaat idd nergens opquote:Op donderdag 24 april 2014 23:27 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Jep, de basistoelage is geloof ik iets van 110 euro ofzo, want een thuiswonende scholier heeft meer kosten dan een thuiswonende student.
excusez-moi voor de onduidelijkheidquote:Op donderdag 24 april 2014 23:28 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Zeg dan dat het daar om gaat. Je krijgt dus gewoon in de zomer nog scholierentegemoetkoming en vanaf oktober stufi.
Niet per se waar, als je nog geen 18 bent als je studie begint krijg je het eerste kwartaal geen stufi.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zelfs wanneer je in december 2138 18 wordt krijg je stufi vanaf oktober. Wanneer je studeert heb je gewoon recht op stufi, ongeacht je leeftijd.
Enkel de eerste maand, september, krijg je niet. Vanaf oktober krijg je het gewoon.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:00 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Niet per se waar, als je nog geen 18 bent als je studie begint krijg je het eerste kwartaal geen stufi.
Aah ja, dacht dat je september zei, sorry.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Enkel de eerste maand, september, krijg je niet. Vanaf oktober krijg je het gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |