quote:Op zondag 27 april 2014 13:44 schreef Re het volgende:
[..]
en dan kunnen we met zijn alle gaan spoileren in het boekentopic
quote:Op zondag 27 april 2014 13:44 schreef Re het volgende:
[..]
The Lannisters always pay their debtsquote:Op zondag 27 april 2014 13:44 schreef Re het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk wel verwacht eigenlijk, had de scène wel afgemaaktquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Op een moment grijpt ze het kleed waar Joffrey op ligt en toen dacht ik, als het lijk nou maar niet bovenop ze valt ofzo
Paniekzaaierquote:Op zondag 27 april 2014 09:27 schreef Spatieloos het volgende:
Help ik ben in paniek, ik realiseerde me net dat aangezien de boeken nog lang niet klaar zijn, kan nog wel een jaar of 10 duren toch? Hoe zit het dat met die acteurs, die zijn dan allemaal ouder en een deel heeft er vast geen zin meer in of is dood ofzo. Of maken ze de series gewoon af zonder die boeken, omdat de regisseurs toch al weten hoe het afloopt?
Hoi trouwens.
Op zich doet de serie dat al met sommige characters.quote:Op zondag 27 april 2014 13:44 schreef Re het volgende:
[..]
Eindelijk wraak nemenquote:Op zondag 27 april 2014 13:44 schreef Re het volgende:
[..]
komt door de TT...quote:Op zondag 27 april 2014 21:58 schreef Khaleesi het volgende:
Goffer, wederom vooravond van nieuwe ep, dood topic...
Nog 15 uren!quote:Op zondag 27 april 2014 21:58 schreef Khaleesi het volgende:
Goffer, wederom vooravond van nieuwe ep, dood topic...
quote:
Stroop smeren. Hij is de facto koning omdat ie zn kinderen en kleinkinderen in zn zak heeft en hij heeft weinig behoefte aan meer vijanden.quote:Op zondag 27 april 2014 22:25 schreef Romanus het volgende:
Waarom zou Tywin trouwens Oberyn Martell als rechter willen hebben bij de rechtszaak van Tyrion? Of wordt dat komende aflevering duidelijk?Oberyn heeft toch een hekel aan elke Lannister?
keep your friends close and your enemys closerquote:Op zondag 27 april 2014 22:25 schreef Romanus het volgende:
Waarom zou Tywin trouwens Oberyn Martell als rechter willen hebben bij de rechtszaak van Tyrion? Of wordt dat komende aflevering duidelijk?Oberyn heeft toch een hekel aan elke Lannister?
Die hebben de spoilersquote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
keep your friends close and your enemys closer
quote:Op zondag 27 april 2014 22:28 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Stroop smeren. Hij is de facto koning omdat ie zn kinderen en kleinkinderen in zn zak heeft en hij heeft weinig behoefte aan meer vijanden.
Maar om ze dan een beetje macht te geven over zijn eigen zoon?quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
keep your friends close and your enemys closer
Volgens mij is tywin niet zo dol op zoon tyrionquote:Op zondag 27 april 2014 22:42 schreef Romanus het volgende:
[..]
[..]
Maar om ze dan een beetje macht te geven over zijn eigen zoon?Al zal Tywin natuurlijk wel het laatste woord hebben over het oordeel.
quote:
Ik weet niet hoe het in de boeken is (heb ze inmiddels binnen, maar ben nog niet begonnen) maar ik krijg in de serie soms de indruk dat Tywin wel degelijk doorheeft dat Tyrion zijn 'beste', slimste kind is etc en hem ook mag, maar dat hij hem verwijt dat Tyrion teveel drinkt/met prostituees slaapt en natuurlijk dat Tywin's vrouw is overleden. Toch lijkt het, vind ik, in de serie alsof Tywin hem meer mag dan dat hij hem niet-mag.quote:Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Volgens mij is tywin niet zo dol op zoon tyrion
hij heeft em ook uitgenodigd voor the small counsel, hij probeert de alliantie met dorne te versterkenquote:Op zondag 27 april 2014 22:42 schreef Romanus het volgende:
Maar om ze dan een beetje macht te geven over zijn eigen zoon?Al zal Tywin natuurlijk wel het laatste woord hebben over het oordeel.
Ohja natuurlijk, hij wil daarmee de macht van de Tyrell's een beetje inperken.quote:Op zondag 27 april 2014 22:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij heeft em ook uitgenodigd voor the small counsel, hij probeert de alliantie met dorne te versterken
Denk wel dat hij dat doorheeft idd, maar vind hem wel erg streng en kleinerend. Hij laat geen moment onbenut om hem in te wrijven dat het overlijden van zijn moeder zijn schuld is.quote:Op zondag 27 april 2014 22:50 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in de boeken is (heb ze inmiddels binnen, maar ben nog niet begonnen) maar ik krijg in de serie soms de indruk dat Tywin wel degelijk doorheeft dat Tyrion zijn 'beste', slimste kind is etc en hem ook mag, maar dat hij hem verwijt dat Tyrion teveel drinkt/met prostituees slaapt en natuurlijk dat Tywin's vrouw is overleden. Toch lijkt het, vind ik, in de serie alsof Tywin hem meer mag dan dat hij hem niet-mag.
Volgens mij zegt ie dat ook als ie tegen tommen praat als joff opgebaard ligt. Hij vond joff iig niet geschikt als koningquote:Op zondag 27 april 2014 22:55 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk, hij wil daarmee de macht van de Tyrell's een beetje inperken.
Maar goed, ik ben benieuwd wat het oordeel zal zijn, al verwacht ik dat Tyrion onschuldig wordt bevonden. Tywin lijkt het totaal niet erg te vinden dat Joffrey dood is.
Ik denk in ieder geval wel dat Tywin Tyrion als zijn "beste" kind ziet (alhoewel zijn "dwerg zijn" in dat opzicht toch wel echt als een groot struikelblok werkt). Soms denk ik ook wel eens dat hij hem (mede door het besef van Tyrion's kwaliteiten dus) zelfs wel mag, maar dat is dan eigenlijk vooral projectie (kan mij zelf namelijk gewoon nauwelijks/niet voorstellen dat iemand Tyrion níet mag), want uit het gedrag van Tywin (in de serie) blijkt dat toch niet echt vind ik.quote:Op zondag 27 april 2014 22:50 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in de boeken is (heb ze inmiddels binnen, maar ben nog niet begonnen) maar ik krijg in de serie soms de indruk dat Tywin wel degelijk doorheeft dat Tyrion zijn 'beste', slimste kind is etc en hem ook mag, maar dat hij hem verwijt dat Tyrion teveel drinkt/met prostituees slaapt en natuurlijk dat Tywin's vrouw is overleden. Toch lijkt het, vind ik, in de serie alsof Tywin hem meer mag dan dat hij hem niet-mag.
hij wil zich al te graag bewijzen aan dany en dit is een manier geweest voor hem om dat te doen, aan de ene kant vindt dany hem arrogant, maar aan de andere kant ook fascineren mi, ik denk ook dat die twee vroeg of laat gaan krikkenquote:Op zondag 27 april 2014 23:02 schreef outtayourleague het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk nog iets anders af: als dany haar kampioen uitkiest, heeft ze voor al haar getrouwen een reden om niet te hoeven knokken, behalve voor daario. Die zegt zelf ook al dan niet uit valse bescheidenheid dat ie weinig voorstelt, maar is hij niet de aanvoerder van de second sons? Die zijn toch neem ik aan ook gewoon mee gegaan?
Volgens mij zijn er niet zoveel second sons over? En degene die over zijn volgen d'r voor het geld, niet omwille van Daario.quote:Op zondag 27 april 2014 23:02 schreef outtayourleague het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk nog iets anders af: als dany haar kampioen uitkiest, heeft ze voor al haar getrouwen een reden om niet te hoeven knokken, behalve voor daario. Die zegt zelf ook al dan niet uit valse bescheidenheid dat ie weinig voorstelt, maar is hij niet de aanvoerder van de second sons? Die zijn toch neem ik aan ook gewoon mee gegaan?
Dat Daario met Dany wil doppen was me al wel duidelijkquote:Op zondag 27 april 2014 23:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij wil zich al te graag bewijzen aan dany en dit is een manier geweest voor hem om dat te doen, aan de ene kant vindt dany hem arrogant, maar aan de andere kant ook fascineren mi, ik denk ook dat die twee vroeg of laat gaan krikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |