Ik die van de ps3, zal eens kijken of die ook op de ps4 wilquote:Op zondag 27 april 2014 21:32 schreef R- het volgende:
Gebruiken jullie een afstandsbediening? Ik wil er 1 aanschaffen misschien voor Netflix.![]()
Zou fijn zijn als deze backwards compatable zijn met die van de ps3
Welke game?quote:Op zondag 27 april 2014 23:49 schreef Zuivelkoe het volgende:
Waar kun je deze game het goedkoopst krijgen? 51 euro op wowhd. Gaat iemand hier nog onder zitten?
De controller is toch de afstandsbediening?quote:Op zondag 27 april 2014 21:32 schreef R- het volgende:
Gebruiken jullie een afstandsbediening? Ik wil er 1 aanschaffen misschien voor Netflix.![]()
Zou fijn zijn als deze backwards compatable zijn met die van de ps3
Ja waarom geld verspillen aan zo'n afstandbediening hahaquote:Op maandag 28 april 2014 09:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
De controller is toch de afstandsbediening?
Ik irriteer me voornamelijk aan het feit dat de controller constant aan staat. Remote is dan wel een handig alternatief. Daarnaast vergeet ik zelf altijd de controls van de controllerquote:Op maandag 28 april 2014 11:32 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom zou je netflix met een afstandsbediening willen bedienen.Met een controller gaat dat toch veel makkelijker.
Die kun je laten uitschakelen maar goed is je eigen keuzequote:Op maandag 28 april 2014 11:41 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik irriteer me voornamelijk aan het feit dat de controller constant aan staat. Remote is dan wel een handig alternatief. Daarnaast vergeet ik zelf altijd de controls van de controller
Accu he en de DS4 gaat al zo snel leeg jammer genoeg.quote:Op maandag 28 april 2014 09:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
De controller is toch de afstandsbediening?
Ja, maar dat is een kwestie van de controller weer in z'n houder zetten of aan z'n kabeltje hangen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:45 schreef R- het volgende:
[..]
Accu he en de DS4 gaat al zo snel leeg jammer genoeg.
Waarom een houder kopen als je ook een kabeltje hebtquote:Op maandag 28 april 2014 12:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een kwestie van de controller weer in z'n houder zetten of aan z'n kabeltje hangen.
Ik raak kabeltjes kwijtquote:Op maandag 28 april 2014 12:51 schreef R- het volgende:
[..]
Waarom een houder kopen als je ook een kabeltje hebt![]()
Ieder z'n voorkeur dus
Leuke game voor 15euro?quote:Op maandag 28 april 2014 13:09 schreef ManianMan het volgende:
Van dat geld koop ik liever een leuke game ipv. Randapparatuur
I know maar ik vind dat teveel moeite. Vooral als ik aan het eten ben.quote:Op maandag 28 april 2014 13:17 schreef Confetti het volgende:
PSN knop ingedrukt houden en dan, volgens mij, op apparaten drukken en dan kan je de controller uitschakelen.
Als je al een remote koopt met dockingstation heb je al bijna een spel waaraan je meer plezier beleeftquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Nieuwe The Division screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |