Nee, je snapt mij best. Zwak weer om het op taalvaardigheid te gooien.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Leer jij eerst maar eens om op normale wijze een zin te formuleren, daarna zal ik je mening mogelijk nog eens langer dan geen seconde overpeinzen.
quote:
quote:
Ik vind het uitermate zwak van jou om te denken dat bepaalde users geen bepaald gezag uitstralen. Dat jij nu een recalcitrante en anarchistische kwajongen ben houdt niet in dat andere mensen mijn autoriteit niet op prijs stellen.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, je snapt mij best. Zwak weer om het op taalvaardigheid te gooien.
Nu ga ik je er inzetten ookquote:
Maar waarom vind jij dan dat je gezag uitstraalt? op welke manier? en waarom zou het nodig zijn?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate zwak van jou om te denken dat bepaalde users geen bepaald gezag uitstralen. Dat jij nu een recalcitrante en anarchistische kwajongen ben houdt niet in dat andere mensen mijn autoriteit niet op prijs stellen.
Dit verbaast mij nietquote:
Mij wel, ben altijd zeer gevat en uitermate hilarisch.quote:
Ik zie een taalfout.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate zwak van jou om te denken dat bepaalde users geen bepaald gezag uitstralen. Dat jij nu een recalcitrante en anarchistische kwajongen ben houdt niet in dat andere mensen mijn autoriteit niet op prijs stellen.
Een bij woorden natuurlijk overwicht. Ik ben kalm, wijs, conflictvermijdend bij voorkeur maar niet bang om te botsen. Een leider die bruggen bouwt en muren breekt.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar waarom vind jij dan dat je gezag uitstraalt? op welke manier? en waarom zou het nodig zijn?
En namen en rugnummers dan
Klinkt als tatas be likequote:Op donderdag 24 april 2014 13:51 schreef VeerEli het volgende:
Random t-shirt besteld om onder m'n retourkosten uit te komen van het vorige artikel. *gierigggg*
Soms heb je van die dagenquote:Op donderdag 24 april 2014 13:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mij wel, ben altijd zeer gevat en uitermate hilarisch.
Weer die misplaatste arrogantie. Ga ga.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Een bij woorden natuurlijk overwicht. Ik ben kalm, wijs, conflictvermijdend bij voorkeur maar niet bang om te botsen. Een leider die bruggen bouwt en muren breekt.
Ik geloof niet dat ik jou nog het verschil tussen typfouten, spelfouten en taalfouten uit moet leggen.quote:
Ik maak me er ook schuldig aanquote:
Jezelf blijkbaar wel, arrogante zak.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik jou nog het verschil tussen typfouten, spelfouten en taalfouten uit moet leggen.
Oké.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Een bij woorden natuurlijk overwicht. Ik ben kalm, wijs, conflictvermijdend bij voorkeur maar niet bang om te botsen. Een leider die bruggen bouwt en muren breekt.
Ah joh, laat die domme koequote:Op donderdag 24 april 2014 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik jou nog het verschil tussen typfouten, spelfouten en taalfouten uit moet leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |