quote:Op donderdag 24 april 2014 11:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Godver, komt mijn ex thee drinken.
Bak bosbessenmuffins voor bij de thee.quote:
Neequote:Op donderdag 24 april 2014 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Bak bosbessenmuffins voor bij de thee.
water koken en een zakje er in hangenquote:
Mijn zakje?quote:Op donderdag 24 april 2014 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
water koken en een zakje er in hangen
True. Beter gewoon in het openbaar toch dan raak je er wel aan gewend.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat sneaky stiekeme past wel bij tata's ja.
Recalcitrant geval ben jij.quote:
ik zou het niet aanbevelenquote:
De expert spreekt hier hoor.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De expert spreekt hier hoor.
watquote:
Oh nee, expert van natte trappen vallen, sorry verwarde je met iemand anders.quote:
Hahaquote:
had ik al eens gezegd dat je een naar mens bent?quote:Op donderdag 24 april 2014 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, expert van natte trappen vallen, sorry verwarde je met iemand anders.
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahazie blauwe tijger er ook wel beetje voor aan
Halfkort?quote:Op donderdag 24 april 2014 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
vrouwen met halfkort haar die per ongeluk door hun haar wrijven met als resultaat een soort halve hanenkam die blijft staan
Nee, dit is voor het eerst dat ik dit hoorquote:Op donderdag 24 april 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had ik al eens gezegd dat je een naar mens bent?
Het is nog korter dan half lang haar.. maar langer dan vrouwen met een verse opskeer..quote:
Ja, naja... ik moet van FOK! uitgaan en als ik zie hoevaak je je moet bewijzen over je exen en je neukertjes en dit dat... dat vind ik verdacht... zie dat bewijsdrang meer als 'IK BEN ECHT GEEN HOMO HOOR !!' just sayinquote:
bij deze danquote:Op donderdag 24 april 2014 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dit is voor het eerst dat ik dit hoor![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |